Працювала в 4 компаніях 6 років 3 місяці
Освіта, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Недержавні організації / NGO
Психолог
Корекційний центр для дітей з порушеннями в розвитку
Освіта
2 роки
11.2022 - 11.2024
- Розробка індивідуальних програм розвитку для дітей з розладами аутистичного спектру (РАС), розладами дефіциту уваги та гіперактивністю (РДУГ), затримкою психічного розвитку (ЗПР), інтелектуальними порушеннями.
- Супровід дітей впродовж дня.
- Реалізація корекційних програм для дітей з особливими потребами відповідно до їхніх індивідуальних потреб та можливостей.
- Підготовка та проведення щоденних занять у міні-групах з розвитку соціальних, когнітивних та моторних навичок за розкладом.
- Використання різноманітних методик та технік корекційної роботи.
- Співпраця з батьками та іншими спеціалістами в команді для досягнення максимальних результатів, надання рекомендацій батькам для подальшого розвитку дітей вдома.
- Проведення індивідуальної та групової роботи з дітьми з особливим потребами згідно розкладу та програми.
Фахівець (консультант) (практичний психолог)
Комунальна установа "Старобільський інклюзивно-ресурсний центр" Старобільської міської ради Луганської області
Освіта
3 роки
10.2019 - 10.2022
- Забезпечення психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами.
- Здійснення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей в когнітивній (пам’ять, увага, мислення, уява, сприйняття) та емоційно-вольовій (вольові процеси, поведінка) сферах (у тому числі - повторно) з метою визначення наявності чи відсутності у них особливих освітніх потреб та у разі їх наявності визначення разом з командою категорії (тип її особливих освітніх потреб (труднощів), ступені їх прояву, визначення напрямів, рівнів та обсягу підтримки дитини з особливими освітніми потребами в освітньому процесі, обсягу психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг в закладах освіти (для осіб з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації).
- Спостереження за дитиною, для якої проводилася комплексна оцінка в закладі освіти та у середовищі, яке для неї було звичним і комфортним.
- Участь у засіданнях фахівців ІРЦ та узагальненнях результатів комплексної оцінки (у тому числі - повторної) з метою прийняття колегіального рішення про рівні підтримки, напрями, обсяг психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, які надаються особам з особливими освітніми потребами в закладах освіти та в ІРЦ.
- Ознайомлення батьків та інших законних представників дітей з особливими освітніми потребами з висновком про комплексну оцінку, умовами навчання та надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг у закладах освіти (у разі здобуття дитиною дошкільної чи загальної середньої освіти).
- Оформлення результатів комплексної оцінки в електронному (АС «ІРЦ) та друкованому вигляді) та надання їх батькам, законним представникам особи з особливими освітніми потребами, за заявою яких (якого) її проведено, у двох примірнках, один з яких подавався батьками (законними представниками) особи до закладу освіти.
- Надання рекомендацій щодо складання, виконання, коригування індивідуальної програми розвитку в частині надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, змісту, форм та методів навчання відповідно до потенційних можливостей особи, створення належних умов для навчання залежно від порушення розвитку осіб з особливими освітніми потребами (доступність приміщень, особливості облаштування робочого місця, використання технічних засобів тощо).
- Надання консультацій та методичної допомоги, взаємодія з батьками дітей з особливими освітніми потребами, педагогічними працівниками закладів дошкільної, загальної середньої освіти з питань організації інклюзивного навчання.
- Надання у межах своєї фахової компетенції корекційно-розвиткових та психолого- педагогічних послуг дітям з ООП.
- Участь у проведенні інформаційно-просвітницьких заходів з питань організації інклюзивного навчання (конференції, семінари, засідання за круглим столом, майстер-класи, тренінги).
- Взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, ЗО.
- Планування та організація своєї роботи, дотримання дедлайнів.
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості.
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок.
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів.
- Дотримання корпоративної культури та цінностей.
Аніматор
Антикінотеатр (м. Старобільськ)
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
2 місяці
06.2019 - 08.2019
- Організація вільного часу для людей різного віку (діти, підлітки, дорослі), які відвідували місцевий антикінотеатр.
- Планування, розробка, організація та проведення різноманітних анімаційних заходів відповідно до таймінгу, вікової категорії та прописаного сценарію.
- Зустріч гостей, проведення їх до місця розміщення.
- Ведення роботи із залучення гостей до активної взаємодії в рамках розважальної програми (паперове шоу, конкурси, батли, караоке, Xbox).
- Врахування індивідуальних прохань батьків щодо забезпечення дозвілля дітей.
- Підтримка порядку на локації.
Волонтер
ТЧХУ (м. Старобільськ)
Недержавні організації / NGO
8 місяців
09.2018 - 05.2019
- Психосоціальна підтримка місцевого населення.
- Збір та обробка інформації.
- Консультування учасників заходів.
- Взаємодія з іншими волонтерами та організаціями (бібліотеки, ліцеї, відділення соціальної реабілітації дітей з інвалідністю та дітей групи ризику).
- Участь у навчальних заходах та тренінгах.
- Розповсюдження інформаційних матеріалів.
- Допомога у проведенні заходів та акцій, тренінгів, майстер-класів (підвищення емоційної стійкості, зниження рівня стресу, зняття емоційної напруги, ознайомлення з навичками піклування про себе і своїх рідних).
- Підтримка організаційної діяльності.
- Підтримка чистоти та порядку на робочому місці.
- індивідуальної та групової психосоціальної підтримки дітей та дорослих.
Ключова інформація
- Вміння швидко навчатися
- Організованість
- Лідерські якості
- Творчість в розв'язанні проблем
Навчалась в 3 закладах
Державний заклад "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
НН Інститут педагогіки та психології. Професійна кваліфікація "Магістр психології, психолог, викладач закладів вищої освіти"
Старобільськ, 2022
Державний заклад "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
НН Інститут педагогіки та психології. Професійна кваліфікація "Магістр освітніх педагогічних наук, викладач закладів вищої освіти"
Старобільськ, 2021
Державний заклад "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
НН Інститут педагогіки та психології. Професійна кваліфікація "Бакалавр психології, психолог"
Старобільськ, 2019
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Міжнародний 101 курс Введення в Транзакційний аналіз (Наталія Ісаєва)
• Ознайомлення з поняттям транзакційного аналізу. • Теорія особистості. • Теорія комунікації. • Теорія життєвого сценарію. • Методологія транзакційного аналізу. Принципи практики
Навчання за освітньою програмою: «Робота з ПТСР в умовах воєнного часу: від болю до відродження» (Тараріна О. В.)
Навчання за освітньою програмою: «Програма підготовки фахівців з роботи з біженцями та переселенцями» (Тараріна О. В.)
Участь у майстер-класі: «Сила роду: що це таке та як отримати доступ» (Тараріна О. В.)
Участь у майстер-класі: «Залежність від соціального схвалення: емоційний рак сучасності» (Тараріна О. В.)
Всеукраїнська практико-орієнтована платформа «Освітній вектор: допомога, підтримка, навчання дітей з порушеннями інтелекту»
Всеукраїнський науково-практичний семінар «Досвід дистанційного навчання учнів з порушеннями слуху» (НАПН України)
Практико-орієнтований семінар «Сучасна освіта дітей з порушеннями слуху: складаємо автентичні українські пазли» (НАПН України)
IV Всеукраїнський тифлофорум «Діти з порушеннями зору: від задатків до обдарованості. Розвиток дитини в умовах війни» (НАПНУ)
Всеукраїнський науково-практичний семінар «Діти з особливими освітніми потребами в умовах воєнного часу» (НАПН України)
Науково-практичний семінар «Особливості формування комунікативної компетентності дітей з різними мовленнєвими порушеннями»
Курс за проблемою «Користування психодіагностичними методиками WISC-IV, Leiter-3, Conners-3, PEP-3 та CASD» (ЛОІППО)
Семінар-тренінг «Практика взаємодії з батьками дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі» (ЛОІППО)
Семінар-тренінг «Використання новітніх педагогічних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами» (ЛОІППО)
Семінар «Сучасні підходи до організації інклюзивного навчання в ЗЗСО відповідно до Концепції «Нова українська школа»» (ЛОІППО)
Науково-практичний семінар «Психолого-педагогічна підтримка дітей з особливими освітніми потребами в умовах війни» (НАПНУ)
Курси підвищення кваліфікації за програмою: «Теорія і практика арт-терапії та арт-коучингу» (м. Чернігів)
Навчання за освітньою програмою: «Арт-терапія. Арт-коучинг. Онлайн бізнес» (ГО «Асоціація психологів Сила Єдності»)
Участь у обласному семінарі-практикумі: «Особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу дитини з ООП в ЗЗСО» (ЛОІППО)
Навчання за програмою проєкту професійного розвитку: «Додаткові освітні послуги в інклюзивному середовищі» (ЛОІППО)
Участь у семінарі: «Сенсорні особливості дітей з розладами аутистичного спектра. Види допомоги» (ЛОІППО)
Обласний майстер-клас «Забезпечення кваліфікованої допомоги в реалізації психолого-педагогічного супроводу дітей» (ЛОІППО)
Курс за проблемою: «Діяльність інклюзивно-ресурсного центру в контексті розвитку інклюзивної освіти» (ЛОІППО)
Онлайн навчання у фаховій школі на тему: «Сучасні стандарти інклюзивного супроводу дітей з ООП» (Хені М., Хенреді Е.)
Навчання у фаховій школі: «АВА-терапія: модель застосування поведінкового керівництва у роботі з дітьми з розладами розвитку»
Курс «Образи» (Практична психологія). Навчальний центр «My psychology school”
Курс «Психосоматика». Перша жіноча онлайн школа «Women’s compass”
Курс «Сексологія». Перша жіноча онлайн школа «Women’s compass”
Курс «Секрети психолога-консультанта». Перша жіноча онлайн школа «Women’s compass”
Курс «Інструменти психолога». Перша жіноча онлайн школа «Women’s compass»
Участь у вебінарі: «Прокачай свою самооцінку». Перша жіноча онлайн школа «Women’s compass”
Участь у вебінарі: «Токсичне оточення: мама, чоловік, друзі». Перша жіноча онлайн школа «Women’s compass”
Участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції: «Рівні серед рівних: інноваційні підходи до навчання дітей з ООП» (НАПН)
Участь у тренінгу: «Практичні кроки по створенню інклюзивної громади» (Давиденко Г.)
Участь у ІІІ Всеукраїнській онлайн-конференції: «Раннє втручання для дітей з особливими освітніми потребами» (Ткач Х.)
Участь у онлайн-конференції: «Аутизм: навчання та корекція» (Ткач Х.)
Участь у вебінарі: «Психолог в інклюзивному дошкільному закладі» (Тепляков А.)
Участь у вебінарі: «Ранній розвиток. Всі подробиці курсу» (Ковкрак Х.)
Участь у вебінарах: «ТОП-5 методик розвитку дітей. Арт-прийоми у роботі з дітьми. Незвичайні ігри зі звичайними іграшками»
Участь у вебінарі: «Психологічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями» (Перепада О. М.)
Участь у вебінарі: «Психологічний супровід дітей з розладами спектру аутизму» (Перепада О. М.)
Участь у вебінарі: «Психологічний супровід дітей з ГРДУ» (Перепада О. М.)
Участь у вебінарі: «Сенсорні коробки в структурі розвиваючих занять» (Ковкрак Х.)
Участь у вебінарі: «Ідеї дидактичного матеріалу для розвиваючих занять» (Ковкрак Х.)
Участь у вебінарі: «Перевірка готовності до школи» (Ковкрак Х.)
Участь у конференції: «Особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з ООП»
Участь у тренінгу «Управління проєктами у сфері психічного здоров’я та психологічного добробуту дітей та підлітків» (Климчук В.)
Участь у обласному онлайн-семінарі: «Як організувати інклюзивне навчання в позашкіллі» (ЛОІППО)
Участь у семінарі: «Об‘єднувальна комунікація громад: мистецтво подолання непорозумінь» (ЛОІППО)
Навчання за програмою проєкту професійного розвитку: «Сенсомоторний розвиток. Сенсорна інтеграція» (ЛОІППО)
Участь у обласному онлайн-семінарі: «Індивідуальна програма розвитку - основний освітній документ дитини з ООП» (ЛОІППО)
Участь у обласному науково-практичному онлайн-семінарі: «Інвалідність у контексті інклюзивної освіти» (ЛОІППО)
Участь у навчальному вебінарі: «Психологічна готовність до школи дитини з ООП» (Мартиненко І. В.)
Участь у навчальному вебінарі: «Подолання тривожності у дітей із труднощами в навчанні засобами арт-терапії» (Базима Н. В.)
Участь у вебінарі: «STEAM- та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров’я під час карантину» (Кочерга Є.)
Участь у вебінарі: «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами» (Цюрмаста Т.)
Участь у вебінарі: «Мотивація до навчання під час карантину» (Богуславська А.)
Участь у вебінарі: «Пальчикові ігри: розвиваємо дрібну моторику» (Груленко Є.)
Участь у вебінарі: «Як зберегти психічне здоров’я в умовах соціальної ізоляції» (Черниш О. С.)
Участь у навчальному онлайн міні-курсі: «Арт-терапія для себе та клієнтів» (Гаркавець О.)
Участь у вебінарі: «Корекційні методики роботи з дітьми з розладами мовлення та порушеннями опорно-рухового апарату»
Участь у вебінарі: «Корекційні методики роботи з дітьми з особливими освітніми потребами»
Участь у навчальному вебінарі: «Морфофункціональні основи дитячої нейропсихології» (Коломієць Ю. В.)
Навчання за програмою: «Психологічна та психосоціальна допомога дітям та батькам, що постраждали від війни»
Участь у семінарі: «Психологічна допомога при розладах адаптації та ПТСР» (Назаренко Т., Хмельницька О.)
Навчання за програмою: «Комплексна арт-терапія та психологічні ігри» (Перепелиця О. А.)
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
• Легко опановую нові застосунки та прикладне забезпечення.
• Досить швидко знаходжу необхідні дані та інформацію в цифрових середовищах.
• Створюю та редагую контент у чітко визначених форматах.
• Використовую засоби цифрового спілкування для заданого контексту (Zoom, Microsoft Teams, Google Meet).
• Вмію працювати з офісною технікою (ксерокс, принтер, сканер).
Громадська діяльність
Особисті якості
• Тактовність.
• Стресостійкість.
• Високий рівень емоційного інтелекту.
• Вміння працювати у команді.
• Легка адаптація до різних умов.
• Спостережливість.
• Оптимізм.
• Почуття гумору.
• Здатність виявляти ініціативу та брати на себе відповідальність.
Наукова діяльність
• Можу розробляти і реалізовувати програми профілактики відхилень у поведінці, розвитку, формувати навички здорового способу життя, безпечної поведінки.
• Здатна за результатами своєї діяльності готувати звіти, висновки і рекомендації для педагогів, батьків, вихованців, органів і установ освіти.
• Володію навичками просвітницької роботи в галузі психології.
• Вмію швидко та ефективно розв'язувати конфліктні ситуації.
• Готова до творчої самореалізації та саморозвитку.
• Дотримуюся дедлайнів при виконанні робочих завдань.
• Досконало володію грамотною усною та писемною державною мовою.
Захоплення та інтереси
• У вільний час подорожую Україною, вивчаючи нові місця.
Юлія Сергіївна
Юлія Сергіївна
онлайн
Психолог, помічник психолога, асистент психолога, соціальний працівник
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 56 хвилин тому