Працювала в 6 компаніях 7 років 6 місяців
Інше, Банки, Торгівля роздрібна / Retail
Аssistant accountant
Abelohost
Інше
3 місяці
08.2024 - до теперішнього часу
- Оформлення та перевірка інвойсів;
- Узгодження інвойсів та виявлення будь-яких відмінностей;
- Підготовка та відправлення інвойсів клієнтам.
- Звірка записів у системі фінансового обліку;
- Проведення щоденних фінансових операцій та ведення їх точного обліку;
- Рознесення вхідних- вихідних платежів в систему.
- Виконання інших доручень керівництва.
Бухгалтер
Тов "укрспецспирт"
Інше
2 роки 11 місяців
12.2021 - до теперішнього часу
- Володіння знанням ПК (MS Office, 1С УТП, 1C Підприємство, ВAS, Медок);
- Введення обліку розрахунків з постачальниками та підрядниками; Оприбуткування ТМЦ, рознесення актів виконаних робіт, послуг тощо; Контроль розрахунків з постачальниками, закриття дебіторської заборгованості;
- Складання актів звірок по отриманим ТМЦ та виконаним послугам;
- Касові операції;
- Бух облік матеріалів;
- Виставлення рахунків клієнтам;
- Оформлення актів наданих послуг;
- Оформлення довіреностей;
- Оформлення податкових накладних, коригування та їх розблокування;
- Оформлення акцизних документів;
- Оформлення ТТН на переміщення товарів;
- Проведення контролю та обліку фінансів виділених на закупівлю комплектуючих та запчастин;
- Підготовка і передача звіту про використанні кошти підзвітними особами;
- Виконання інших доручень старшого бухгалтера , які стосуються роботи з бухгалтерського обліку.
Фахівець сектору бізнесу фізичних осіб
Пат "перший український міжнародний банк"
Банки
6 місяців
01.2017 - 07.2017
- Укладення з фізичними особами договорів на відкриття карткових, депозитних та поточних рахунків, рахунків на відкриття банківських платіжних карт;
- Ідентифікація і верифікація клієнта;
- Виплата та відправка переказів в системах Western Union, MoneyGram, Ria Money Transfer, Private Money, Contact;
- Консультація клієнтів за продуктами та послугами Банку; Обслуговування кредитних угод за діючими кредитними продуктами;
- Продаж інших роздрібних продуктів / послуг клієнтам;
- Виконання поточних операцій з обслуговування рахунків.
Старший касир сектору грошового обігу неторгових і касових операцій
Пат "перший український міжнародний банк"
Банки
6 місяців
07.2016 - 01.2017
- Організація роботи операційної каси згідно вимогам НБУ;
- Організація і контроль роботи касирів;
- Касове обслуговування клієнтів відділеня;
- Здійснення операцій міжнародних грошових переказів в системах Western Union, MoneyGram, Ria Money Transfer, Private Money, Contact;
- Здійснення валютно-обмінних операцій з іноземною валютою і дорожніми чеками;
- Робота з касовими документами;
- Обробка, формування і упаковка грошових купюр, монет і валютних цінностей;
- Ведення книг прийнятої та виданої готівки;
- Ведення контрольного журналу по закриттю та відкриттю сховища.
Провідний касир
Акціонерне товариство "Банк фінанси та кредит"
Банки
2 роки 5 місяців
08.2013 - 01.2016
- Організація роботи операційної каси згідно вимогам НБУ;
- Касове обслуговування клієнтів відділеня;
- Ведення книг обліку прийнятої та виданої готівки;
- Ведення контрольного журналу по закриттю та відкриттю сховища;
- Здійснення валютно-обмінних операцій;
- Оформлення та видача чекових книжок;
- Продаж банківських металів та золота;
- Проведення готівкових та безготівкових розрахунків;
- Виплата переказів;
- Приймання та перерахунок інкасації.
Касир - операціоніст
Пат кб "приватбанк"
Торгівля роздрібна / Retail
11 місяців
09.2012 - 08.2013
- Проведення готівкових та безготівкових розрахунків;
- Виплата переказів;
- Здійснення валютно-обмінних операцій;
- Приймання та перерахунок інкасації.
Ключова інформація
володіння знанням пк ( ms office , 1с утп , 1c підприємство , вas , медок )
-
введення обліку розрахунків з постачальниками та підрядниками
-
оприбуткування тмц , рознесення актів виконаних робіт , послуг тощо
-
контроль розрахунків з постачальниками , закриття дебіторської заборгованості
-
складання актів звірок по отриманим тмц та виконаним послугам
-
касові операції
-
бух облік матеріалів
-
виставлення рахунків клієнтам
-
оформлення актів наданих послуг
-
оформлення довіреностей
-
оформлення податкових накладних , коригування та їх розблокування
-
оформлення акцизних документів
-
оформлення ттн на переміщення товарів
-
проведення контролю та обліку фінансів виділених на закупівлю комплектуючих
та запчастин
-
підготовка і передача звіту про використанні кошти підзвітними особами
-
виконання інших доручень старшого бухгалтера , які стосуються роботи з
бухгалтерського облікувпевнений користувач комп ютером
- досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку первинної документації
- знання ms office , 1с utp : бухгалтерія , m.e.dok
- досвід проходження перевірок контролюючими органами
- уміння працювати в системах банк - клієнт , інтернет - банк
- досвід формування платіжних доручень і вимог
- знання інструкцій нбу
- уміння працювати в команді
Навчалась в 1 закладі
Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. п. василенка
Економіка підприємства
2010
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Марина Володимирівна
Марина Володимирівна
Бухгалтер з первинної документації
Люботин
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 3 години тому