Працював в 3 компаніях 9 років 5 місяців
HR, Фармацевтика, IT
Administrator
Hillel
HR
9 років 4 місяці
08.2015 - до теперішнього часу
Заповнення бази данних. Підтримання роботи офісу. Робота з постачальниками: пошук, переговори, укладання угод, контроль виконання послуг. Організація та координація великих подій. Ведення документообігу та звітності.
Database Administrator
UKRAINE BIOSCIENCE
Фармацевтика
1 рік 3 місяці
09.2020 - 12.2021
• Управління та підтримка роботи баз даних компанії
• Співпраця з розробниками та іншими відділами для оптимізації та покращення роботи з даними
• Співпраця з розробниками та іншими відділами для оптимізації та покращення роботи з даними
Sales manager
Bookimed Limited
IT
1 рік 5 місяців
10.2018 - 03.2020
Робота з клієнтами:
Консультування потенційних клієнтів щодо медичних послуг і турів.
Супровід клієнта на всіх етапах: від первинного запиту до завершення поїздки.
Встановлення довготривалих відносин із клієнтами для повторних замовлень.
Пошук нових клієнтів:
Проведення переговорів із міжнародними партнерами, медичними закладами та страховими компаніями.
Участь у виставках, форумах та інших заходах для залучення клієнтів.
Підготовка пропозицій:
Розробка індивідуальних пакетів медичних послуг для клієнтів.
Координація логістики: бронювання авіаквитків, готелів, трансферів, організація візової підтримки.
Робота з медичними закладами:
Встановлення та підтримка партнерських відносин із клініками.
Координація між клієнтами та медичними установами (збір медичної документації, організація консультацій).
Документація та звітність:
Ведення бази даних клієнтів і партнерів.
Формування звітів щодо продажів, виконання KPI, фінансової звітності.
Маркетинг та реклама:
Участь у створенні рекламних матеріалів і кампаній.
Просування послуг через соціальні мережі, сайти, email-розсилки.
Консультування потенційних клієнтів щодо медичних послуг і турів.
Супровід клієнта на всіх етапах: від первинного запиту до завершення поїздки.
Встановлення довготривалих відносин із клієнтами для повторних замовлень.
Пошук нових клієнтів:
Проведення переговорів із міжнародними партнерами, медичними закладами та страховими компаніями.
Участь у виставках, форумах та інших заходах для залучення клієнтів.
Підготовка пропозицій:
Розробка індивідуальних пакетів медичних послуг для клієнтів.
Координація логістики: бронювання авіаквитків, готелів, трансферів, організація візової підтримки.
Робота з медичними закладами:
Встановлення та підтримка партнерських відносин із клініками.
Координація між клієнтами та медичними установами (збір медичної документації, організація консультацій).
Документація та звітність:
Ведення бази даних клієнтів і партнерів.
Формування звітів щодо продажів, виконання KPI, фінансової звітності.
Маркетинг та реклама:
Участь у створенні рекламних матеріалів і кампаній.
Просування послуг через соціальні мережі, сайти, email-розсилки.
Ключова інформація
Комунікаційні навички
Навички продажу
Аналітика
Ведення переговорів
Ключові клієнти
Самостійність
Навички продажу
Аналітика
Ведення переговорів
Ключові клієнти
Самостійність
Навчався в 1 закладі
Національний медичний університет імені О.О. Богомольця
лікувальна справа
Київ, 2016
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
вільно
Олександр
Олександр
Corporate travel manager
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 тижні тому