Працювала в 1 компанії 7 місяців
Банки
Оператор контакт центру
ТАСКОМБАНК, АТ
Банки
6 місяців
05.2024 - 11.2024
- Адаптация к новым условиям работы
- Постоянное обучение и развитие профессиональных навыков
- Планирование и организация своей работы
- Дисциплинированность
- Планування та організація своєї роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Ключова інформація
- Соблюдение установленных процедур и стандартов качества
- Постоянное обучение и развитие профессиональных навыков
- Планирование и организация своей работы
- Креативность
- Адаптивность
Навчалась в 1 закладі
Херсонский политехнический колледж Одесского национального политехнического университета
Електроенергетика
Херсон , 2024
Володіє мовами
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Особисті якості
В активному пошуку роботи у віддаленому форматі.
Причини такого вибору: під час роботи у віддаленому форматі я краще концентруюсь на завданнях, також такий фомрат роботи дозволяє мені праювати з максимальною віддачею та єфективніше впливає на результати.
На дзвінки не завжди можу відповісти тому що телефон блокує нові номери, для зв'язку можна написати у телеграм @Myszka6
Причини такого вибору: під час роботи у віддаленому форматі я краще концентруюсь на завданнях, також такий фомрат роботи дозволяє мені праювати з максимальною віддачею та єфективніше впливає на результати.
На дзвінки не завжди можу відповісти тому що телефон блокує нові номери, для зв'язку можна написати у телеграм @Myszka6
Катерина Ігорівна
Катерина Ігорівна
Менеджер по роботі з клієнтами

Бровари, Київська область
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 місяць тому