Працювала в 4 компаніях 12 років 10 місяців
Енергетика та Енергоносії, Фінансові послуги, Банки
Головний фахівець
ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ, ПрАТ
Енергетика та Енергоносії
6 років 4 місяці
08.2018 - до теперішнього часу
Здійснення організаційно розпорядчих функцій ,організація роботи відділу. Забезпечення єдиного порядку документообігу в Товаристві та робота з документами. Забезпечення своєчасної обробки одержаної та відправленої кореспонденції,її доставку за приначенням.Організація роботи яка полягає в прийманні матеріалів та документів, в тому числі наказів,розпоряджень керівництва підприємства,їх реєстрації,обліку і передаванні у відповідні структурні підрозділи,зберігання матеріалів поточного діловодства ,формування справ та їх направлення на архівне зберігання.Організація проведення експертизи цінності документів,що знаходяться на зберіганні,складання та подання на розгляд експертної комісії Товариства проектів описів справ та актів про вилучення для знищення документів. Розробка інструкцій щодо ведення діловодства,номенклатуру справ.
Щоденний моніторинг надходжень (завдань,повідомлень,резолюцій,рішень,розпоряджень тощо).Забезпечення якісного та своєчасного виконання таких повідомлень. Організація реєстрації документів на службові відрядження. Проведення співбесід , підготовка документів на погодження та прийом нового співробітника у свій відділ. Навчання нового співробітника в програмах яких працює відділ. Робота в Optima WorkFlow, Outlook, Вчасно, кабінет Укрпошта.
Офіс Адміністратор
Амокредит, ТОВ
Фінансові послуги
4 місяці
04.2018 - 08.2018
Організація роботи по укладанню господарських договорів, супроводження та контролю їх виконання;Забезпечення необхідними засобами офіс для повноцінного функціонування. Контроль забезпечення співробітників послугами (транспортними, пошук підрядників, діловодство, забезпечення канцелярією). Допомога головному бухгалтеру в оформленні нового співробітника(формування повного пакету документів для прийому на роботу). Участь в організації фуршетів , корпоративів. Звільнення у зв'язку з припиненням діялності компанії.
фахівець з обслуговування клієнтів
Universal Bank/Універсал Банк
Банки
6 місяців
09.2013 - 03.2014
Робота з клієнтами(фіз.особи),консультація клієнтів, залучення фізічних осіб. Оформлення/супроводження депозитів , кредитів та інших банківських продуктів.
головний економіст по роботі з кредиторами/Начальник управління по роботі з пасивами
Банк регіонального розвитку
Банки
5 років 5 місяців
08.2007 - 01.2013
Робота з клієнтами (фізічні особи). Оформлення/відкриття банківських карткових рахунків, депозитних рахунків. Повний супровід клієнта, консультація клієнтів щодо банківських продуктів.
При ліквідації банку здійснювала контроль та закриття карткових і депозитних рахунків. Формування реєстрів до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб . Підготовка протоколів та участь у кредитних комітетах .Виїмка документів. Формування письмових відповідей на запити клієнів. Підготовка документіа та складання описів для передачі до архіву.
- Планирование и организация своей работы
- Адаптация к новым условиям работы
- Управление временем и умение работать с высокой нагрузкой
Ключова інформація
Навчалась в 1 закладі
Сумський державний університет
економіка підприємства
Суми, 2007
Володіє мовами
Українська
вільно
Додаткова інформація
Личные качества
Робота в програмі електронного документообігу Optima WorkFlow.Вміння працювати в програмах Outlook, Вчасно. Впевнений користувач Word та Exsel.
Вмію швидко вхопити нові процеси та навчитися новому. Займалась розробкою карт процесу ведення діловодства, у відпоідності до стандартів Інтегрованої системи управління.
Комунікабельна, відповідальна, вмію планувати свій час.
Маю досвід в управлінні командою в складі з п'яти чоловік, вмію організувати роботу.
Наталія Олексіївна
Наталія Олексіївна
Головний фахівець
Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 10 годин тому