Працювала в 5 компаніях   123 роки 11 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, Державний сектор, Банки

Менеджер з продажу

4profi

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

9 місяців

02.2024 - 11.2024

- Консультація клієнтів та продажі в Інстаграм, Facebook, відповідь на коментарі, в Дірект. Оброблення замовоень з сайту компанії. Тематика одяг та аксесуари, військова амуніція.
- Работа з маркетплейсами: Розетка, Prom, Allo, Kasta, Hubber: консультація, продаж, допродаж, корегування залишків та контенту за потреби, відповідь на відгуки, вирішення поточних питань з клієнтами, з Новою поштою та будь-які інші технічні поточні питання
- Роздрібні та оптові продажі (B2B)
- Робота з 1С: ведення замовлень, контроль та корегування документів.
• Розробка стратегії продажів
• Ведення переговорів
• Контроль за виконанням продажів
• Аналіз ринку та конкурентів
• Планування та виконання плану продажів
• Ведення звітності
• Розвиток клієнтської бази
• Забезпечення післяпродажного обслуговування
• Ведення переговорів
• Пошук та залучення клієнтів

Менеджер з продажу взуття

Інтернет, магазині shoozi bench

Торгівля роздрібна / Retail

123 роки

01.1900 - 01.2023

-консультація клієнта у Дірект в Інстаграм та Фейсбук;
-оброблення замовлення на сайті;
-виявлення потреб клієнта та робота з запереченнями;
- відстеження посилки через пошук Нової пошти, контроль засвоєчасного отриманням та поверненням товару;
-робота у Бітрекс24 та CRM-системі, 1С

Спеціаліст відділу по забезпеченню діяльності міської ради

Лозівська міська рада

Державний сектор

1 рік

01.2018 - 01.2019

- Ведення вхідної та вихідної документації міської ради;
- Складання протоколів постійних комісій та сесій міської ради;
- Організація сесій та постійних комісій міської ради;
- Співпраця з депутатами, підготовка документації та матеріалів щодо питань, які передбачається внести на розгляд ради;
- Забезпечення своєчасного доведення рішень ради до виконавців та населення, організація контролю за їх виконанням;
- Виконання інших доручень міського голови та секретаря міської ради, пов‘язаних з діяльністю міської ради.
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Планування та організація своєї роботи

Старший експерт з кредитування

Пат "платінум банк"

Банки

6 років

01.2010 - 01.2016

Обов‘язки:
- Надання консультацій у питаннях кредитування та активний продаж кредитних продуктів;
- Залучення нових клієнтів та підтримка довгострокових відносин з постійними клієнтами;
- Аналіз наданих документів та інформації для отримання позики, оцінка ризиків, надання висновків щодо отримання кредиту;
- Оцінка та аналіз заявок на позику, моніторинг регулярних виплат за кредитом;
- Ведення документації щодо кредитного портфеля клієнтів;
- Моніторинг та контроль за виконанням місячного плану точки продажу;
- Відповідальність та контроль за виконанням планів усієї команди,складання розкладу на місяць, щоденній збір звітів та проведення спільних конференцій;
- Пошук персоналу, стажування та забезпечення необхідними матеріалами, організація безперервної роботи закріплених точок продажу;
- Вивчення та аналіз ринку фінансових продуктів, моніторинг конкурентів в цій галузі;
- Пошук та налагодження відносин з потенційними контрагентами, та підтримка довгострокових відносин з постійними контрагентами, укладання відповідних договорів на співпрацю;
- Проведення промо-акцій та рекламних акцій щодо кредитних продуктів;
- Відкриття нових точок продажу та допомога у розвитку та пошуку потенційних клієнтів та контрагентів;
- Участь у роботі з простроченими заборгованостями;
- Участь у розробці маркетингових стратегій та планів кредитування, донесення нової інформації до команди.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Бухгалтер

Підприємство диканівської виправної колонії n12

Державний сектор

1 рік

01.2009 - 01.2010

Надання консультацій у питаннях кредитування та активний продаж кредитних продуктів, залучення нових клієнтів та підтримка довгострокових відносин з постійними клієнтами, аналіз наданих документів та інформації для отримання позики, оцінка ризиків, надання висновків щодо отримання кредиту, оцінка та аналіз заявок на позику, моніторинг регулярних виплат за кредитом, ведення документації щодо кредитного портфеля клієнтів, моніторинг та контроль за виконанням місячного плану точки продажу, відповідальність та контроль за виконанням планів усієї команди, складання розкладу на місяць, щоденній збір звітів та проведення спільних конференцій, пошук персоналу, стажування та забезпечення необхідними матеріалами, організація безперервної роботи закріплених точок продажу, вивчення та аналіз ринку фінансових продуктів, моніторинг конкурентів в цій галузі, пошук та налагодження відносин з потенційними контрагентами, та підтримка довгострокових відносин з постійними контрагентами, укладання відповідних договорів на співпрацю, проведення промо, акцій та рекламних акцій щодо кредитних продуктів, відкриття нових точок продажу та допомога у розвитку та пошуку потенційних клієнтів та контрагентів, участь у роботі з простроченими заборгованостями, участь у розробці маркетингових стратегій та планів кредитування, донесення нової інформації до команди

Ключова інформація

Розвиток власного інтернет-магазину у Інстаграм (самозайнятість, дропшипінг, дитячий одяг) 2019-2021 р.
- Аналіз сегментів ринку та необхідної товарної групи;
- Пошук прямих оптових постачальників та безпосередня співпраця з ними;
- Налаштування таргетованої реклами у соцмережах: Instagram, Facebook, OLX;
- Ведення робочої сторінки, пошук нового якісного контенту)
- Обробка фотографій та створення відео контенту для сторінки в Інстаграм;
- Співпраця з новими та постійними клієнтами:вирішення робочих та проблемних питань;
- Відправлення та контроль доставки клієнту, створення ттн, відстеження своєчасного отримання товару.
Маю загальне уявлення щодо принципу роботи crm, системи та ip, телефонії, постійно працюю з електронними гаманцями webmoney та payoneer, binance. Чудово орієнтуюсь у пошукових системах та швидко навчаюсь новим навичкам. Постійно розвиваюсь у сфері продажів та цікавлюсь новими принципами роботи з людьми. Маю невеликі вміння щодо обробки та редагування фотографії та відео, робота з різними відповідними мобільними додатками

Навчалась в 1 закладі

Українська інженерно-педагогічна академія

Соціально-економічний/Професійне навчання. Економіка,менеджмент та маркетинг

Харків, 2009

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

поглиблений

Українська

рідна

Додаткова інформація

Особисті якості

Комунікабельність, відповідальність, люблю людей та завжди знаходжу з ними спільним мову, вчасно виконую поставлені завдання, вмію швидко пристосовуватися та знаходити варіанти рішення, швидко навчаюсь

Наталія Олександрівна

Менеджер інтернет магазину

Харків

20 000 грн.

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 дні тому