Працював в 4 компаніях   6 років 7 місяців

Транспорт та Логістика, Недержавні організації / NGO

Начальник юридичного відділу (юрисконсульт)

Миколаївська філія державного підприємства «Адміністрація морських портів України»

Транспорт та Логістика

3 роки 1 місяць

10.2021 - до теперішнього часу

• консультації відділу управління персоналом щодо дотримання чинного трудового законодавства;

• візування та перевірка на дотримання законодавства кадрової документації;

• захист інтересів підприємства у судах по трудових спорах (притягнення до дисциплінарної відповідальності, проведення процедури скорочення, відсторонення від роботи, інші предмети спору);

Менеджер з персоналу

Благодійна організація "Благодійний фонд ЩЕДРИК"

Недержавні організації / NGO

6 місяців

05.2024 - 11.2024

• пошук та підбір персоналу (проведенні співбесід, адаптація);

• повне ведення кадрового діловодства (підготовка документів для прийому на роботу, прийом, надання відпусток, звільнення);

• розробка внутрішніх нормативних документів (Кодекс корпоративної етики, Політика запобігання сексуальної експлуатації та наруги, Політика управління персоналом, Політика протидії корупції, конфлікту інтересів, Політика інклюзії, рівності та доступності, посадові інструкції, внутрішні положення тощо);

• проведення тренінгів для співробітників Фонду з корпоративної етики, PSEA, правил поведінки);

• складання наказів про затвердження співробітників за проєктами, нарахування заробітної плати, ведення табелів обліку робочого часу.

Начальник юридичного відділу

ДП «Миколаївський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України»

Транспорт та Логістика

1 рік 6 місяців

02.2020 - 08.2021

• ведення та контроль договірної роботи (складання договорів, внесення змін, припинення договорів; погодження умов договорів у вищестоящої організації; проведення незалежної оцінки рухомого та нерухомого майна; реєстрація та облік договорів, контроль за виконанням, тощо;

• підготовка відповідей на запити, ведення претензійної роботи;

• складання внутрішніх документів підприємства (накази, розпорядження керівника, тощо;

• виконання інших розпоряджень керівника;

• контроль за роботою відділу (2 підлеглих)

Начальник відділу кадрів (за суміщенням).

• повне ведення кадрового діловодства (27 штатних працівників);

• підготовка штатних розписів на філії (10 філій), підготовка документів до скорочення працівників;

• організація роботи з керівниками філій;

• складання щомісячних та щоквартальних звітів;

• підбір персоналу;

• ведення військового обліку в повному обсязі.

Начальник відділу управління персоналом.

КП «Миколаївський міжнародний аеропорт»

Транспорт та Логістика

1 рік 9 місяців

04.2017 - 01.2019

• постановка роботи відділу кадрів з нуля. (розробка номенклатури справ відділу, запровадження системи кадрового адміністрування та діловодства на підприємстві, контроль та супровід підготовки персоналу, підготовка кадрових документів до сертифікації служб підприємства Державіаслужбою в повному обсязі).

• контроль та ведення кадрового діловодства (рух персоналу, штатний розпис, розробка структури підприємства та структурних підрозділів, надання відпусток згідно графіку відпусток, контроль за правильністю ведення табелю обліку робочого часу, оформлення листків непрацездатності тощо);

• підбір персоналу, організація і проведення співбесід, адаптація;

• формування кадрового резерву, взаємодія з центром зайнятості, дотримання квот;

• розробка посадових інструкцій, участь у розробці положень про структурні підрозділи, розробка положення про адаптацію персоналу, програми стажування на підприємстві, інші програми, положення та інструкції;

• розробка планів та графіків навчання, кваліфікаційні вимоги до персоналу, організація проведення навчання персоналу;

• взаємодія з керівниками усіх підрозділів підприємства;

• складання, подання звітності;

• ведення військового обліку в повному обсязі;

• знання трудового законодавства;

Олексій Володимирович

HRD, HR(NGO), керівник відділу управління персоналом

Миколаїв

41 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 4 години тому