Працювала в 10 компаніях 22 роки 3 місяці
Автомобільна промисловість та Автобізнес, Транспорт та Логістика, Видавництва та Поліграфія, Медіа / ЗМІ, Державний сектор
Менеджер з маркетингу
Група компаній VIDІ – автомобільний бізнес
Автомобільна промисловість та Автобізнес
5 років 9 місяців
02.2019 - до теперішнього часу
Обов’язки:
- медіа планування рекламних кампаній та аналіз їх ефективності;
- розробка конкурентних переваг продуктів та послуг компанії;
- розробка інформаційних матеріалів про компанію та продукти (відеороликів, презентацій, візуальної ейдетики, POS матеріалів);
- створення контенту для соціальних мереж, корпоративного вебсайту;
- PR, SMM
– написання офіційних релізів, новин;- участь у створенні нових сайтів/лендінгів (підготовка ТЗ, написання текстів, координація веброзробник);
- розробка і тестування нових каналів для залучення лідів, а також формування відкладеного попиту у споживача;
- планування, підготовка та проведення офлайн заходів;
- запуск контекстної реклами з контент-планом, аналізом і коригуваннями;
- email, viber-маркетинг: розробка стратегії розсилки, складання тексту, формування бази розсилок, аналітика розсилки;
- робота з інструментами аналізу Google Analytics, Power BI, додатковий досвід за напрямками SMM, SEO, Google AdWords.
менеджер з маркетингу
«TMM Express»
Транспорт та Логістика
11 місяців
08.2017 - 07.2018
Обов’язки:
- аналіз конкурентного середовища, та моніторинг цінової політики компанії;
- медіа планування рекламних кампаній та аналіз їх ефективності;
- розробка конкурентних переваг продуктів та послуг компанії;
- розробка інформаційних матеріалів про компанію та продукти (відеороликів, презентацій, візуальної айдентики, POS матеріалів);
- створення контенту для соціальних мереж, корпоративного вебсайту;
- PR, SMM
– написання офіційних релізів, новин;
- розробка структури сайтів/лендінгів (підготовка ТЗ, написання текстів, координація веброзробників);
- розробка і тестування нових каналів для залучення лідів, а також формування відкладеного попиту у споживача;
- планування, підготовка та проведення офлайн заходів;
- запуск контекстної реклами з контент-планом, аналізом і коригуваннями;
- email, viber-маркетинг: розробка стратегії розсилки, складання тексту, формування бази розсилок, аналітика розсилки;
- робота з інструментами аналізу Google Analytics, додатковий досвід за напрямками SMM, SEO, Google AdWords.
Заступник начальника відділу маркетингу
«Бліц-Інформ» журнал «НАТАЛІ»
Видавництва та Поліграфія
1 рік 2 місяці
08.2015 - 10.2016
Обов'язки:
- планування маркетингового бюджету;
- переговори з дистрибуторами ЗМІ;
- планування, підготовка з формуванням бюджету та пошуком спонсорів для офлайн заходів;
- домовленість з партнерами медівниками про медіа баінг;
- запуск продажів цифрових копій видання на онлайн майданчиках;
- формування редакційних планів;
- підготовка презентацій для роботи відділу продажу реклами, а також відділу маркетингу;
- підготовка та участь у профільних виставках, форумах, конференціях;
- формування подарункового фонду для потреб редакції, а також для розіграшів та акцій.
Директор маркетинг відділу
Видавничий дім «Еволюшен Медіа»
Видавництва та Поліграфія
11 місяців
05.2012 - 04.2013
Обов'язки:
- аналітика конкурентного середовища;
- коригування роботи рекламного відділу за підсумками аналізу;
- формування та обробка періодичних (від місячних до річних) звітів в конкурентному середовищі;
- надання рекомендацій в області цінової політики, контроль кінцевих цін на продукт;
- формування редакційних планів;
- підготовка презентацій для роботи відділу реклами, а також для генерального директора, для подання на міжнародних виставках;
- підготовка та участь у профільних виставках, форумах, конференціях.
Менеджер з продажу реклами
Видавничий дім «Едіпресс Україна»
Медіа / ЗМІ
3 роки
01.2009 - 01.2012
Обов'язки:
- ведення вже існуючих контрактів на розміщення реклами у виданнях і на IT ресурсах видавництва;
- пошук і залучення нових партнерів для роботи з видавництвом;
- робота з клієнтом від холодного дзвінка до укладення договору, з подальшою його пролонгацією;
- розробка і створення презентації під рекламодавця;
- тісна співпраця з редакціями видань.
Менеджер з продажу реклами
Видавничий дім ITC журнал Домашній ПК
Медіа / ЗМІ
4 роки
01.2005 - 01.2009
Обов'язки:
- ведення вже існуючих контрактів на розміщення реклами у виданнях і на IT ресурсах видавництва;
- пошук і залучення нових партнерів для роботи з видавництвом;
- робота з клієнтом від холодного дзвінка до укладення договору, з подальшою його пролонгацією;
- розробка і створення презентації під рекламодавця як інструменту в техніці продажів;
- тісна співпраця з редакціями видань;
- підготовка та супровід документації.
Менеджер з продажу реклами
HARD'n'SOFT
Медіа / ЗМІ
1 рік
01.2004 - 01.2005
Обов'язки:
- ведення вже існуючих контрактів на розміщення реклами у виданнях і на IT ресурсах видавництва;
- пошук і залучення нових партнерів для роботи з видавництвом;
- робота з клієнтом від холодного дзвінка до укладення договору, з подальшою його пролонгацією;
- розробка і створення презентації під рекламодавця як інструменту в техніці продажів;
- тісна співпраця з редакціями видань;
- підготовка та супровід документації.
Начальник відділу реклами і розповсюдження
Топ-Інформ Зв'язок
Медіа / ЗМІ
1 рік
01.2003 - 01.2004
Обов'язки:
- ведення вже існуючих контрактів на розміщення реклами у виданні;
- пошук і залучення нових партнерів для роботи з видавництвом:
- робота з клієнтом від холодного дзвінка до укладення договору, з подальшою його пролонгацією;
- розробка і створення презентації під рекламодавця;
- тісна співпраця з редакціями видань;
- підготовка та участь у профільних виставках, форумах, конференціях.
Офіс-менеджер
Інвестиційна газета
Медіа / ЗМІ
1 рік
01.2001 - 01.2002
Обов'язки:
- закупівля канцелярських товарів, кава, чай, напоїв;
- організація днів народжень і святкових вечірок;
- пошук і замовлення офісних меблів і техніки, фірм сервісного обслуговування автомобільного парку та офісної техніки.
Помічник депутата районної ради
Района рада м. Київ Харківський р-н
Державний сектор
3 роки 2 місяці
01.1998 - 03.2001
Обов'язки:
- спілкування з електоратом;
- ведення документації;
- підготовка зустрічей з виборцями;
- участь у роботі передвиборчого штабу.
Ключова інформація
- Стратегічне планування
- Креативність
- Аналітичне мислення
- Вміння працювати з соціальними мережами
- Вміння аналізувати ринок
- Google AdWords
- Email-маркетинг
- Google Analytics
- Facebook ADS
- Контекстна реклама
- SMM
- Інтернет-маркетинг
- BTL
- Аналітика ринку в маркетингу
- Просування сайту
- Google Tag manager
- Проактивність
- Крос-культурні комунікації
- Відповідальність, цілеспрямованість
- Аналітичний склад розуму
- Фінансова грамотність
- Стресостійкість та гнучкість
- Вміння брати відповідальність на себе
- Легка здатність до навчання.
Навчалась в 1 закладі
Університет ім. Т.Г. Шевченко, Інститут філології.
Ступень: Спеціаліст / Спеціальність "Філолог української мови та літератури."
Київ, 2007
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
SEOAKADEMIYA / курс Поисковик 2.0
Пошукова оптимізація (SEO) з нуля до просунутого рівня Створення SEO-стратегії для різних типів бізнесів.
Дослідження та підбір ключових слів.
SEO налаштування.
On-page SEO (Внутрішня оптимізація).
Контентна оптимізація.
Off-page SEO (Зовнішня оптимізація). Локальне SEO Оптимізація. Аналіз та вимірювання результатів Використання Google Analytics та Google Search Console для моніторингу трафіку. SEO для e-commerce Оптимізація карток товарів та категорій для інтернет-магазинів. Підготовка звітів про результати оптимізації. Розробка плану просування з урахуванням бізнес-цілей клієнтів.
GeniusMarketing / курс Комплексний інтернет-маркетинг
1. Розробка інтернет-маркетингової стратегії
2. SEO (Пошукова оптимізація)
3. Контекстна реклама (PPC)
4. SMM (Маркетинг у соціальних мережах)
5. Email-маркетинг
6. Контент-маркетинг
7. Аналітика та звітність
8. Формування маркетингових бюджетів
9. Робота з інструментами та сервісами
Додаткова інформація
Особисті якості
Проактивність, крос-культурні комунікації, відповідальність, цілеспрямованість, аналітичний склад розуму, фінансова грамотність, стресостійкість та гнучкість, вміння брати відповідальність на себе і легка здатність до навчання.
Водійське посвідчення
Категорія "В"
Комп'ютерні навички
Microsoft Office, SAP, Photoshop, Google Analytics, FB Business і Ads Manager, Ahrefs, Serpstat, MailChimp, Infobip, SendPulse, Canva, Crello, Creation.
Ольга
Ольга
онлайн
Marketing Manager
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 31 хвилину тому