Працював в 4 компаніях 8 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, IT
Таргетолог
Фоп
Торгівля роздрібна / Retail
1 місяць
10.2024 - 11.2024
Кейс з таргетованої реклами для електромоблів: Ціль - залучення нових клієнтів для конкретних автомобільних моделей та підвищення інтересу до бренду шляхом використання ефективної таргетованої реклами у Facebook та Instagram.Результати кампаній:Honda MN-V – Вдала кампанія з метою початку переписки з потенційними клієнтами. Охоплення: 244, показів: 263, ціна за результат: $0,88.Honda M-NV | 22.10 широке охоплення – Кампанія з високим охопленням та мінімальною ціною за результат ($0,61). Прогнозований клік на сторінку бренду зібрав 1 клієнтський запит.PK Zeekr – Кампанії на модель Zeekr продемонстрували гарні результати. Наприклад, PK Zeekr 7x 21.10 зібрав 2 ліди на Facebook при охопленні 1 931 і вартості $30,47 за ліда. Кампанія PK Zeekr 7x 20.10 отримала 695 охоплень та 862 покази.BYD Song Plus (для ринку України) – Кампанія з високим охопленням (35,234) та низькою вартістю за клік ($0,07), що свідчить про зацікавленість до бренду BYD серед української аудиторії.PK на креатив для чоловіків та жінок 23-55 років – Дана таргетована кампанія дала хороший результат з 163 кліками та ціною $0,17 за клік, що є економічно вигідним показником.
- Розробка та реалізація стратегії таргетованої реклами
- Аналіз цільових аудиторій
- Ведення рекламних кампаній в соціальних мережах
- Оптимізація рекламних бюджетів
- Тестування рекламних оголошень та креативів
- Аналіз ефективності рекламних кампаній
- Підготовка звітів про ROI
- Моніторинг та аналіз конкурентів
- Настройка рекламних інструментів
- Оновлення стратегій залучення клієнтів
Таргетолог
ФОП
IT
2 місяці
02.2024 - 04.2024
Під час роботи в компанії я налаштовував таргетовану рекламу для магазину, де працював з бюджетом у 3 000 $. Моя основна задача полягала у просуванні товару. Cтратегічно розподіляв бюджет на різні рекламні кампанії, орієнтуючись на максимальне залучення аудиторії. Використовуючи аналітику та оптимізацію, я зміг досягти високих результатів, забезпечуючи ефективність кампаній та позитивний ROI.
Таргетолог
Фоп
Торгівля роздрібна / Retail
2 місяці
10.2023 - 12.2023
Налаштовував рекламу для магазину з технікою Apple на платформах Meta (Facebook та Instagram).
Один з успішних кейсів – рекламна кампанія для просування продажів iPhone. Основною метою було отримання лідів, тобто користувачів, які зацікавлені в покупці, і готові зв'язатися для обговорення деталей.У процесі роботи над кампанією я провів аналіз цільової аудиторії, визначив ключові сегменти та налаштував параметри таргетингу для охоплення саме тих користувачів, які можуть бути потенційними покупцями iPhone.
Результати кампанії:
Охоплення: 4,364 користувачі
Покази: 7,953
Ліди: 69 початків розмов
Ціна за лід: $1.04
Загальні витрати: $71.80
Завдяки оптимізації кампанії вдалося досягти низької ціни за лід ($1.04), що підтверджує ефективність налаштувань таргетингу та креативу.
Ця кампанія продемонструвала позитивний результат та високий рівень зацікавленості аудиторії.
Таргетолог
Фоп
Торгівля роздрібна / Retail
2 місяці
10.2023 - 12.2023
Цілі: Підвищення впізнаваності бренду, залучення нових підписників у профіль та стимулювання продажів продукції через рекламні кампанії в соціальних мережах.
Результати кампаній:25 вересня – Реклама на впізнаваність: Кампанія з метою залучення взаємодій з профілем принесла 58 переходів при бюджеті $3,29 і вартості $0,06 за перехід.
27–28 вересня – Кампанія на залучення: Метою кампанії були продажі. Було зібрано 14 лідів із середньою ціною $2,14 за лід, що призвело до 4 продажів.
30 вересня – 1 жовтня – Реклама на продажі: Було зібрано 24 ліди при бюджеті $29,92 (ціна за лід — $1,25), що принесло 7 продажів.6–7 жовтня – Продажі светрів та тоніків:
Кампанія зібрала 19 лідів за $1,57 за лід, що призвело до 5 продажів.13 жовтня – Реклама на впізнаваність: Кампанія привела 199 переходів у профіль при вартості $0,07 за перехід, що сприяло підвищенню впізнаваності бренду.
15 жовтня – Продажі: Кампанія принесла 3 ліди з ціною $5,36 за лід, що сприяло 1 продажу.
29–31 жовтня – Кампанія на впізнаваність бренду: Забезпечила 70 024 охоплень при бюджеті $30,26 і середній ціні $0,43 за 1 000 охоплень.Загальні результати:
Бюджет: $197,19Загальна кількість лідів: 75 (конверсія в продажі – 26,6%, що призвело до 20 продажів із середнім чеком 3 000 грн, загальна сума – 60 000 грн)
Взаємодія з профілем: 257 переходів, з яких 100 підписників
Показник ROI: 633%
- Тестування рекламних оголошень та креативів
- Ведення рекламних кампаній в соціальних мережах
- Аналіз цільових аудиторій
- Розробка та реалізація стратегії таргетованої реклами
- Підготовка звітів про ROI
- Оновлення стратегій залучення клієнтів
- Аналіз ефективності рекламних кампаній
- Моніторинг та аналіз конкурентів
- Оптимізація рекламних бюджетів
- Настройка рекламних інструментів
Ключова інформація
- Аналітичне мислення
- Креативність
- Комунікативні навички
- Facebook ADS
- SMM
- Налаштування тааргетованої реклами
- Ведення соціальних мереж
- Критичне мислення
- Творчий підхід
- Емоційний інтелект
- Емоційна стійкість
- Гнучкість
- Адаптивність
- Оптимізація витрат
- Планування проєкту
- Тайм-менеджмент
- Звітність
- Оптимізація бюджету
- Facebook Business Manager
- Facebook Ads Manager
- Просування в Instagram
Олександр
Олександр
Таргетолог
Чернівці
Активно шукає роботу
неповна зайнятість, проектна робота
Оновлено 1 день тому