Працював в 1 компанії   1 рік 6 місяців

IT

Unity developer

Midnight Works

IT

1 рік 5 місяців

03.2023 - 08.2024

Responsibilities:
• Worked primarily as a solo developer with minimal supervision
• Collaborated with a large team using Slack (UI/UX designers, QA testers, 3D animators, game designers, product managers)
• Followed game design documents
• Built UI based on Figma designs
• Managed tasks and progress in Trello and ClickUp
Worked on:
--- Announced first-person 3D car driver and mechanic simulator (PC, PS5), where I developed:
• Player movement system with running, jumping and crouching
• Driving mechanics
• Mechanics related to detaching car parts upon impact
• Inventory system with item pickups and UI
--- Released first-person 3D wild animal shooter (PC, PS5), where I developed all game elements, including:
• Player movement system with running, jumping and crouching
• Terrain-based footstep audio system
• Step-by-step tutorial
• Filterable weapons shop with skins
• Levels and rewards systems
• Player progress saving system
• Audio and quality settings
• Highly configurable animal AI system
• Shooting mechanics with special effects on impact
• Inventory system
• Navigable UI

Ключова інформація

  • Unity: Animation, Particle System, Physics, Graphics, UI, Audio, Lighting, Editor scripting, Packages creating, Ragdoll, Joints, Profiler, Debuggers, CPU/GPU Optimization, Sprite Atlas, Occlusion Culling
  • Plugins: Cinemachine, Input System, ML-Agents, Post Processing, Recorder, Pixel Perfect, 2D Tilemap Editor, Device Simulator, Polybrush, NavMesh, Performance Testing Extension
  • Programming: C#, CG/HLSL, Zenject/Extenject, Git, GitHub Actions, CI/CD, Rider
  • Paradigms: OOP, SOLID, DI, IoC, Design patterns, MVC, AI, TCP/IP, UDP
  • Testing: NUnit, NSubstitute, FluentAssertions
  • Game algorithms: Steering Behaviors, A-star, DFS, Bresenham's line, Minimax, PPO, Fisher–Yates shuffle, Raymarching
  • Other: Python, Bash, Agile (Scrum, Kanban), Figma, Trello, Jira, ClickUp

Навчався в 2 закладах

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Факультет інформатики та обчислювальної техніки. Інформаційні системи та технології, вища

Київ, 2025

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Факультет інформатики та обчислювальної техніки. Інформаційні системи та технології

Київ, 2023

Володіє мовами

Англійська

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Mobile Game Architecture on Unity for Professionals

2024

Game Architecture · Dependency Injection · Design Patterns · Inversion of Control (IoC) · C# (Programming Language) · Coupling & Cohesion · SOLID Design Principles · JetBrains Rider · Code Refactoring · Unity

English Prime School

2022

Додаткова інформація

Projects

AutonomousParking (Feb - Jul 2023)

Simulation of car parking in diverse parking lots, it's part of mybachelor's thesis.

  • Data-oriented component-based architecture
  • ML-Agents, Recorder, UnityEngine.Pool, Reinforcement Learning, PPO, Fisher–Yates shuffle, Google Colab, TensorBoard, Bash
  • Optimized the number of cars needed for random spawning in parking lots using a technique from the Fisher–Yates shuffle algorithm

WizardSpells (Dec 2022 - Feb 2023)

Smooth 3D player movement and flexible architecture as the basis for future spell-based battle arena gameplay.

  • Service-oriented component based architecture, FSM for game states, Single-entry point
  • Zenject/Extenject, Input System, UnityEngine.Pool, GitHub Actions, CI/CD, Tests (NUnit, NSubstitute, FluentAssertions)
  • Design a flexible solution for managing NuGet packages in Unity

Roguelike (Mar - Oct 2022)

Turn-based tile-based 2D roguelike game based on procedurally generated maps with 2-bit colour style.

  • Event-driven component-based architecture
  • Zenject/Extenject, Pixel Perfect, 2D Tilemap Editor, Recorder, Device Simulator, AI, A-star, Bresenham's line
  • Implemented and plugged a generic A-star algorithm as a Unity package.

Yuriy

Unity developer

Берестечко

1 000 $

22 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 23 години тому