Працювала в 6 компаніях 18 років 1 місяць
Інтернет, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво, Банки, Телекомунікації / Зв'язок
Власник та керівник
ФоП Жарікова Тетяна Петрівна
Інтернет
9 років 1 місяць
10.2015 - до теперішнього часу
Інтернет-магазин. Розробка та управління :
- Стратегічне планування та розвиток: формування і реалізація бізнес-стратегії для онлайн та офлайн магазинів, створення бізнес-планів, оптимізація бізнес-процесів (використання BPMN, KPI, Dashboard, Trello).
- Керування проєктами та командою: підготовка ТЗ для розробки функціональності сайту, контроль розробки, тестування, складання bug reports; побудова командної структури, розробка систем мотивації та управління результативністю, використання Agile методології та методів фасилітації.
- Управління бюджетом та фінансовий контроль: розрахунок та розподіл бюджету на операційні та маркетингові потреби, аналіз товарообігу, планування закупівель з урахуванням прогнозу попиту.
- Логістика та управління ланцюгом поставок: оптимізація логістичних процесів від виробника до кінцевого споживача, забезпечення своєчасної доставки та координація складу.
- SEO та цифровий маркетинг: просування сайту в пошукових системах, налаштування Google Ads, аналітика та прийняття рішень на основі даних Google Analytics.
- Контент-менеджмент та соціальні медіа: розробка контент-плану для сайту та соцмереж, управління контентом на CMS (OpenCart, WordPress).
- Управління командою та процесами: координація роботи розробників, системних адміністраторів, копірайтерів, контент-менеджерів, менеджерів складу, кур'єрів, гейммайстрів; забезпечення продуктивної взаємодії та підтримка розвитку співробітників.
- Ведення облікових та складських програм: досвід роботи з Arm2.0, CheckBox, Вчасно та іншими обліковими системами;
- Робота з маркетплейсами: розширення каналів продажу.
Співзасновник та керівник інтернет-магазину
ФоП Бурков С.В.
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 2 місяці
11.2012 - 01.2015
- Управління персоналом та розвиток команди: підбір, адаптація та навчання персоналу, розвиток професійних навичок команди, організація брейнштормів, використання методів фасилітації.
- Організація та оптимізація бізнес-процесів: планування, впровадження і контроль бізнес-процесів для підвищення ефективності показників в роботі інтернет-магазину та команди .
- Координація роботи з постачальниками: управління взаємодією з контрагентами, супровід усіх етапів постачання від виробника до кінцевого споживача.
- Контент-менеджмент і просування у соцмережах: розробка контент-плану для сайту і соціальних мереж для підвищення впізнаваності бренду.
- Фінансовий менеджмент і аналітика: складання та управління бюджетом, контроль витрат, аналіз фінансових показників для ефективного розподілу ресурсів.
- Логістика та управління ланцюгом постачань: організація та контроль логістичних процесів, забезпечення безперебійного постачання товарів.
- Продажі та робота з клієнтами: активні продажі з фокусом на роботу з оптовими клієнтами для збільшення доходу та зміцнення партнерських зв'язків.
- Аналіз і планування продажів: аналіз результатів продажів, розробка планів та ініціатив для покращення показників.
Спеціаліст та аналітик відділу складської логістики
ТОВ Майєр
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
6 місяців
04.2012 - 10.2012
Загальна оптимізація та аналітика
- Оптимізація логістичних процесів: ефективне управління потоками товарів від постачальника до складу, мінімізація витрат та підвищення швидкості обробки.
- Комплексний аналіз бізнес-процесів: глибоке розуміння взаємозв'язку між продажами, закупівлями, запасами та прийняття обґрунтованих рішень щодо подальших закупівель товару.
- Прогнозування попиту та управління запасами: застосування аналітичних інструментів для точного прогнозування продажів та оптимізації рівнів запасів, що дозволяє уникнути дефіциту та надлишків.
Щоденний аналіз та планування
- Щоденний моніторинг та аналіз складських запасів: своєчасне виявлення критичних рівнів запасів та ініціювання необхідних закупівель.
- Розробка та оптимізація планів закупівель: складання детальних планів закупівель на основі прогнозів продажів та аналізу історичних даних.
- Прийняття рішень на основі даних: обґрунтоване прийняття рішень щодо розміщення та переміщення товарів між філіями для забезпечення максимальної ефективності.
Робота з програмним забезпеченням та звітування
- Досвід роботи з 1С: автоматизація рутинних операцій, ведення номенклатури, створення рахунків та накладних, формування звітів.
- Аналітика продажів та розробка звітів: створення детальних звітів про динаміку продажів, аналіз ефективності різних каналів збуту та розробка рекомендацій щодо підвищення продажів.
- Візуалізація даних: перетворення складних даних в зрозумілі графіки та діаграми для ефективного комунікації з колегами та керівництвом
Менеджер відділу постачання та збуту
ТОВ НПП ДЗМК
Промисловість та Виробництво
5 місяців
10.2011 - 03.2012
- супровід замовлень;
- оформлення договорів, додаткових угод (складання, коригування, реєстр) та супровідної документації;
- контроль за виконанням договорів;
- контроль відвантажень;
- робота з документацією та електронними базами даних;
- оформлення специфікацій, актів;
- спілкування із замовниками та постачальниками.
Спеціаліст з експрес кредитування
ПриватБанк
Банки
5 років 3 місяці
11.2006 - 02.2012
- організація заходів щодо пошуку та залучення клієнтів до банку;
- проведення аналізу фінансово-господарської діяльності суб'єктів підприємницької діяльності;
- контроль за документообігом та достовірністю оформлення поточних та вихідних банківських документів відділу кредитування;
- супровід клієнтів протягом усього кредитного строку;
- ведення переговорів з українськими банками з метою встановлення та розвитку кореспондентських відносин;
- надання консультаційних послуг клієнтам щодо розрахунків у національній та іноземній валюті, а також інших продуктах банку;
- аналіз ринку кредитування у регіоні;
- пошук шляхів удосконалення системи кредитування та моніторингу, аналіз фінансово-економічного стану бізнесу.
Спеціаліст з продажу реклами
Радіостанція Європа плюс
Телекомунікації / Зв'язок
7 місяців
09.2004 - 04.2005
- організація заходів щодо пошуку та залучення клієнтів;
- спілкування з клієнтами;
- надання інформаційних послуг;
- надання та продаж рекламних послуг;
- аналіз ринку розміщення реклами на радіостанції, збір інформації супровід рекламних замовлень;
- організація розміщення реклами радіостанції.
Ключова інформація
- Планування та реалізації стратегій, акцій, заходів
- Аналіз та моделювання вимог: BPMN, User story, Use case
- Оптимізація бізнес процесів
- Робота з Google Analytics
- Базові знання HTML
- Базові знання SQL
- Робота з MS OfficeРобота з 1с
- Робота з програмами складу та торгівлі
- Робота з персоналом
- Робота з контрагентами
- Комунікація з клієнтами
- Організація заходів щодо залучення клієнтів
- Аналіз руху ТМЦ
- Аналітика продажів та закупівель
- Оптимізація логістики
- Комунікація з замовниками та постачальниками
- Базові знання інтернет-маркетінгу
- Вміння проводити аналіз ринку
- Навички аналізу фінансово-економічного стану бізнесу
- SEO оптимізація
- Професійний користувач CMS OpenCart,
- Робота з WordPress
- Знання Adobe Photoshop, Adobe Lightroom, відеоредактор VN
Навчалась в 2 закладах
Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара
Менеджер зовнішньоекономічної діяльності
Дніпро, 2010
Індустріальний коледж Державного вищого навчального закладу "Український державний хіміко-технологічний університет"
Прикладна екологія чорної металургії
Дніпро, 2005
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Польська
базовий
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Business Analyst
- Виявлення, аналіз, моделювання вимог.
- Управління вимогами.
- Розуміння технік БА.
- Створення діаграм.
Тетяна
Тетяна
Менеджер проєктів
Дніпро
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 2 тижні тому