Працювала в 2 компаніях   1 рік 2 місяці

IT

3d artist

Freelance

IT

6 місяців

04.2024 - 10.2024

Created a desert region level in fantasy style. A portal with the Niagara VFX system was developed, a landscape was created using World Machines, various types of palm trees were generated in the Speed Tree, ruins with different degrees of destruction were modeled, and an optimized landscape material was developed. Level and game design work was carried out

  • Розробка текстур та рендеринг сцен
  • Участь у створенні візуальних ефектів для ігор або реклами
  • Оптимізація 3D моделей для різних платформ
  • Розробка концептів та прототипів
  • Створення тривимірних моделей та анімацій
  • Робота з 3D-моделюванням та анімацією у спеціалізованому програмному забезпеченні
  • 3d artist

    Technische Universitat Dresde

    IT

    6 місяців

    08.2022 - 02.2023

    Reconstruction of Jewish barracks during World War II in Dresden based on a historical film. The barracks were modeled to real sizes with interior furnishings (2 bedrooms, bathroom). Textures were created according to the video and the quality of that time. A video was created of a village with 94 barracks for more than 700 Jews.

  • Створення тривимірних моделей та анімацій
  • Робота з 3D-моделюванням та анімацією у спеціалізованому програмному забезпеченні
  • Розробка текстур та рендеринг сцен
  • Розробка концептів та прототипів
  • Ключова інформація

    Technologies: Unreal Engine; Unity; Maya; ZBrush; Substance Painter; Marvelous Designer; Marmoset; Adobe Photoshop; Blender; World Machine; SpeedTree; DaVinci.

    Skills: 3D Modeling; High-poly Modeling; Low-poly Modeling; Texturing; UV mapping; Sculpting; VFX Animation.

  • Креативність
  • Адекватна реакція на зворотній зв’язок
  • Здатність швидко навчатися
  • Maya
  • Дизайн комп’ютерної гри
  • Game Development
  • Навчалась в 1 закладі

    Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

    Комп'ютерні науки

    Харків, 2022

    Курси, тренінги, сертифікати

    3D PRO for GameDev

    2023

    1. Blockout

    2. High Poly Modeling – створення високополігональної моделі у програмі Zbrush

    3. Low Poly - підготовка низькополігональної моделі до подальшого перенесення на неї всі деталізації з високоплігональної моделі.

    4. UV - торкнемося теми розгортки, правильної підготовки текстурних координат для коректного перенесення деталізації.

    5. Baking – процес перенесення деталізації з High Poly на Low Poly. 

    6. Texturing – створення матеріалів для моделі, різні принципи текстурування та створення високоякісних ефектів зношування.

    7. Різні методи створення 3д моделей від звичайних пропсів до великих об'єктів, таких як будівлі. 3 основні пайплайни для створення пропсів і 2 для створення великих об'єктів.

    8. Інтеграція в двигун ( Unity & Unreal ).

    Додаткова інформація

    Свій розділ

    Портфоліо: https://www.artstation.com/valeriiamyronenko

    CV: https://drive.google.com/file/d/1R2rORZJ8-NU6YsPPEaNrzxMOFk0WTkuU/view?usp=drive_link

    Linkedin: https://www.linkedin.com/in/valeriia-myronenko-81196a274/

    Валерія

    3d artist

    Харків

    24 роки

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Оновлено 2 тижні тому