Працювала в 3 компаніях   11 років 1 місяць

Банки, Освіта, Торгівля роздрібна / Retail

Економіст, менеджер з обслуговування клієнтів

ПриватБанк

Банки

7 років 7 місяців

06.2016 - 01.2024

  • Забезпечення якісного обслуговування клієнтів і виконання операцій, включно з ідентифікацією клієнтів.
  • Обробка та проведення платежів (в т.ч. в касі відділення).
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості обслуговування у відділенні та в дзвінках клієнтам.
  • Робота з документами.Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням.
  • Вміння працювати в умовах багатозадачності.
  • Забезпечення дотримання касової дисципліни (звірка, робота з готівкою).
  • Відкриття рахунків (розрахункові, кредитні, депозитні), робота з ФОП (ідентифікація, первинний моніторинг, налаштування ПРРО, еквайринг).
  • Активний продаж банківських та страхових послуг клієнтам (виявлення потреби, пропозиція, робота з запереченнями, продаж та підтримка клієнта).
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок.
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням

Бухгалтер, заступник головного бухгалтера

Київський кооперативний інститут бізнесу і права

Освіта

2 роки 6 місяців

04.2013 - 10.2015

  • Нарахування заробітної плати (в т.ч. лікарняні, відпускні, декретні, оплата за середньою), організація виплат через клієнт-банк, забезпечення своєчасної та точної сплати податків та здачі звітності з ПДФО та ВЗ.
  • Формування заяв розрахунків, статистичної звітності з праці, звіту у фонд захисту осіб з інвалідністю.
  • Розрахунки з контрагентами (постачальники, покупці, підзвітні особи), забезпечення точності взаєморозрахунків, контроль за своєчасною сплатою, акти звірки, авансові звіти.
  • Планування показників діяльності, аналіз та звітність щодо виконання планів, участь в формуванні штатного розпису.
  • Проходження перевірок ПФУ щодо відображення.
  • Облік доходів та витрат, фінансовий облік і закриття періодів, управлінська звітність, облік доходів і витрат, складання фінансової стандартизованої звітності та внутрішньої управлінської звітності, визначенням фінансових результатів за період та здача декларацій неприбуткової організації.
  • Участь в роботі ревізійної комісії, забезпечення повнотою даних.Облік коштів виданих під звіт (рахунок 372)
  • Автоматизація обліку заробітної плати в 1С ЗУП; налаштування розрахунку складної заробітної плати (вахтовий метод, доплати, надбавки, премії, угоди ЦПХ); внесення даних до видів нарахувань та утримань в обліковій програми.
  • Робота з архівами та формування довідок про заробітну плату для розрахунку пенсії.
  • Планування та організація своєї роботи.
  • Ведення касових операцій (виплати та приймання готівки через касу підприємства, формування касової книги, ПКО та ВКО), клієнт-банк, рознесення банківської виписки, імпорт в 1С, подача заяв-анкет для відкриття рахунків співробітникам. (Рах. 30, 31).

Бухгалтер

ПСК СР

Торгівля роздрібна / Retail

10 місяців

06.2012 - 04.2013

  • Ведення бухгалтерського обліку (послуги, торгівля, інвентаризація)
  • Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
  • Ведення касових операцій.
  • Складання фінансової звітності, статистичної, управлінської.
  • Облік заробітної плати, кадровий облік, розрахунок податків.

Ключова інформація

  • Знання бухгалтерського обліку (ПСБО, Закон про БО та фін звітність в Україні)
  • Відповідальність, робота з конфіденційною інформацією.
  • Управлінський облік (планування, план-факт аналіз, розрахунок економічних показників (визначення прибутку/збитку, рентабельність, платоспроможність)
  • Формування фін.звітності (баланс, звіт про фін. результати)
  • Облік заробітної плати, утримання та сплата податків, виплата працівникам.
  • Підготовка пакету документів на створення КЕП для посадових осіб.
  • Формування КЕП в приват24 для бізнесу.
  • Налаштування ПРРО, підв'язка до еквайрингу.
  • Податковий облік (декларації з податку на прибуток, декларації неприбуткової організації, декларації платника єдиного податку)
  • Первинний облік
  • Кадровий облік (прийом на роботу, ведення особової картки працівника, накази, розпорядження (відпустки, переведення, суміщення, сумісництво)
  • Облік касових операцій, робота в клієнт банку, робота з готівковими коштами.
  • Аналітичне мислення
  • Реєстрація ФОП, підбір КВЕДів для діяльності, вибір оптимальної системи оподаткування, первинні документи для ФОП, звітність ФОП та сплата податків.
  • Пакет Microsoft Office
  • M.E.Doc, 1С, Fredo, 1C ЗУП, ВAS
  • Знання електронного кабінету платника
  • Постійний розвиток, навчання

Навчалась в 2 закладах

Київський національний торговельно-економічний університет

Облік та аудит

Київ, 2015

Національна академія статистики, обліку та аудиту

Облік та аудит

Київ, 2014

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Бухгалтер для ФОП

Київ, 2021

Аліна

Бухгалтер (дистанційно)

Київ

23 000 грн.

30 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 день тому