Працював в 10 компаніях   19 років 7 місяців

Страхування, Банки

Заступник Голови Правління з продажів, маркетингу та інформаційних технологій, Член Правління

ПрАТ "Українська акціонерна страхова компанія АСКА-Життя"

Страхування

11 місяців

12.2023 - до теперішнього часу

  • маю бездоганну ділову репутацію
  • пройшов погодження на посаду комісією НБУ
  • вхожу до складу Правління компанії (всього 3 особи)
  • є Головою страхового комітету

Виконую такі основні обов'язки:

  • розробка плану продажів компаніїучасть у бюджетуванні діяльності компанії,
  • бізнес-плануванні та стратегії
  • участь у нарадах з Наглядовою Радою, звітування щодо виконання ключових показників,
  • погодження основних напрямків діяльності, тощо
  • участь у внутрішньому обговоренні законів, постанов та розпоряджень регулятора
  • залучення нових партнерів з продажів (банки, фінансові компанії, МЛМ-компанії, страхові брокери, страхові агенти, інші партнери з надання додаткових послуг (телемедицина, медичні лабораторії, тощо).
  • проведення ділових зустрічей, домовленостей щодо початку співпраці, запуск партнерських проектів
  • залучено більше 15 нових партнерів
  • підтримка та розвиток каналів продажів: банки, агентська мережа, інші канали продажів
  • контроль виконання планових показників та стратегічних цілей компанії
  • підтримка маркетингового напряму діяльності компанії: безпосередньо брав участь у ребрендингу компанії, розробці нового корпоративного сайту компанії, особистого кабінету клієнтів, розробці маркетингових матеріалів
  • представництво компанії на конференціях, участь у семінарах партнерів з продажів, особисте проведення навчань, тренінгів, вебінарів, тощо)
  • розробка та впровадження додаткових мотиваційних заходів для партнерів з продажів з метою збільшення об'ємів продажів
  • участь у розробці нових страхових продуктів, додаткових сервісів
  • розробка положень, інструкцій, розпоряджень та інших внутрішніх нормативних документів компанії
  • контроль та координація роботи IT-напрямку у компанії

Заступник генерального директора з продажів

ПрАТ "Українська акціонерна страхова компанія АСКА-Життя"

Страхування

4 роки

12.2019 - 12.2023

  • розробка плану продажів компанії
  • участь у бюджетуванні діяльності компанії, бізнес-плануванні та стратегії
  • участь у нарадах з Наглядовою Радою, звітування щодо виконання ключових показників, погодження основних напрямків діяльності, тощо
  • участь у внутрішньому обговоренні законів, постанов та розпоряджень регулятора
  • залучення нових партнерів з продажів (банки, фінансові компанії, МЛМ-компанії, страхові брокери, страхові агенти, інші партнери з надання додаткових послуг (телемедицина, медичні лабораторії, тощо).
  • проведення ділових зустрічей, домовленостей щодо початку співпраці, запуск партнерських проектів
  • залучено більше 15 нових партнерів
  • підтримка та розвиток каналів продажів: банки, агентська мережа, інші канали продажів
  • контроль виконання планових показників та стратегічних цілей компанії
  • представництво компанії на конференціях, участь у семінарах партнерів з продажів, особисте проведення навчань, тренінгів, вебінарів, тощо)
  • розробка та впровадження додаткових мотиваційних заходів для партнерів з продажів з метою збільшення об'ємів продажів
  • участь у розробці нових страхових продуктів, додаткових сервісів

Директор по роботі зі страховими посередниками

Прат "УАСК АСКА- Життя"

Страхування

3 роки 3 місяці

09.2016 - 12.2019

  • залучення нових партнерів з продажів ( млм - компанії, страхові брокери, страхові агенти),
  • погодження умов співпраці та комісійних винагород,
  • підтримка партнерської мережі страхових посередників (участь в семінарах, проведення навчань, тренінгів, вебінарів, тощо)
  • розробка та впровадження додаткових мотиваційних заходів для партнерів з продажів.
  • участь у розробці нових страхових продуктів,
  • постійний моніторинг лайфового страхового ринку.

Начальник управління по роботі зі страховими посередниками

ПрАТ «УАСК АСКА»

Страхування

2 роки 3 місяці

09.2016 - 12.2018

  • залучення нових партнерів з продажів (МЛМ-компанії, страхові брокери, страхові агенти),
  • погодження умов співпраці та комісійних винагород;
  • створення з нуля каналу по роботі з МЛМ- посередниками, залучено і запущені продажі більше 10 нових партнерів.
  • підтримка партнерської мережі страхових посередників (участь в семінарах, проведення навчань, тренінгів, вебінарів, тощо);
  • розробка та впровадження додаткових мотиваційних заходів для партнерів з продажів; Участь у розробці нових страхових продуктів;
  • участь у запуску та розвитку спільного проекту «Мобільний агент»: бюджетування та планування проекту, робота з підрядниками по IT-розробці власного ПЗ для укладання електронних договорів, розробка програми навчання для агентів, запуск та розвиток проекту.

Начальник відділу по роботі зі страховими посередниками

ПрАТ СК "Юпітер Вієнна Іншуранс груп" (зараз СК "Княжа Лайф")

Страхування

4 місяці

05.2016 - 09.2016

  • планування роботи відділу, планів продажів,
  • контроль виконання завдань працівниками відділу залучення нових партнерів з продажів (переважно млм - компанії),
  • погодження умов співпраці та комісійних винагород
  • підтримка партнерської мережі страхових посередників (участь в семінарах , проведення навчань , тренінгів , вебінарів , тощо)
  • розробка та впровадження додаткових мотиваційних заходів для партнерів з продажів
  • участь у розробці нових страхових продуктів
  • постійний моніторинг лайфового страхового ринку

Начальник відділу альтернативних каналів продаж

ПрАТ СК "Юпітер Вієнна Іншуранс груп" (зараз СК "Княжа Лайф")

Страхування

2 роки 3 місяці

02.2014 - 05.2016

  • розробка альтернативних методів продаж
  • розвиток каналів продаж:
  • cross - selling у рамках групи ,
  • співпраця з банківськими установами
  • проектна підтримка
  • впровадження проектів
  • налаштування процесів для дистанційного обслуговування клієнтів вдосконалення існуючих методів обслуговування клієнтів
  • пошук нових партнерів з продажів

Керівник різних відділень

ПриватБанк

Банки

6 років 9 місяців

05.2007 - 02.2014

  • Пошук та залучення клієнтів для подальшого супроводження у відділенні.
  • Проведення переговорів, надання консультацій, підготовка та надання комерційних пропозицій, презентацій з метою залучення на обслуговування корпоративних клієнтів по послугам з напрямку управління грошовими потоками та залучення фізичних осіб.
  • Проведення переговорів з діючими та новими корпоративними клієнтами для продажу банківських продуктів.
  • Координація документообігу між клієнтом та банком.
  • Організація роботи по своєчасному виконанню та якісному обслуговуванню клієнтів відділення.
  • Контроль ефективності роботи співробітників відділення.
  • Якісне виконання планів та завдань керівництва.

Заступник керівника відділення з активних продаж

ПриватБанк

Банки

1 рік

05.2006 - 05.2007

Старший економіст

ПриватБанк

Банки

2 місяці

03.2006 - 05.2006

  • Пошук, залучення та обслуговування клієнтів.
  • Якісне виконання планів та завдань керівництва.

Економіст

ПриватБанк

Банки

10 місяців

05.2005 - 03.2006

  • Обслуговування клієнтів.
  • Якісне виконання планів та завдань керівництва.

Ключова інформація

  • вмію публічно виступати оффлайн, онлайн
  • вести ділові переговори
  • займатися організацією масових заходів, презентацій, семінарів, тощо

Навчався в 2 закладах

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

Менеджмент, магістр бізнес адміністрування

Київ, 2022

Академія Муніципального Управління

Менеджмент організацій

Київ, 2005

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Посвідчення водія

категорії "В" з 2001 року

Особисті якості

  • самостійно приймаю рішення та відповідаю за них
  • здатний до швидкого навчання та адаптації
  • здатний до самоорганізації
  • маю лідерські якості
  • вмію створювати ефективні команди
  • вмію делегувати повноваження та їх контролювати
  • маю навички виконання багатозадачної роботи

Сімейний стан

Одружений, маю двох доньок 18 та 13 років

Особисті якості

  • аналітичне мислення
  • системний підхід
  • організаторські здібності
  • комунікабельність
  • прагнення до професіонального розвитку
  • високий рівень особистої відповідальності
  • здорове почуття гумору
  • не конфліктний
  • вмію знаходити спільну мову з різними людьми

Аспірант, денна форма навчання

з 2023 року здобуваю вчений ступінь доктора філософії права.

Більше інформації готовий надати під час співбесіди.

Роман Анатолійович

Генеральний директор, Голова Правління, Наглядова рада

Київ

Печерський район, Подільський район, Солом'янський район, Шевченківський район

200 000 грн.

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 14 годин тому