Працювала в 2 компаніях 4 роки 2 місяці
Інше
Бізнес-асистент
Company name
Інше
2 роки
04.2022 - 04.2024
1. Організація робочого дня керівника: Планування зустрічей, дзвінків, ділових поїздок, координація графіка.
2. Управління документацією: Робота з документами, їхнє зберігання, організація і ведення архіву, підготовка презентацій та звітів.
3. Комунікація: Ведення листування, відповідь на телефонні дзвінки, координація комунікації між відділами чи з партнерами.
4. Підготовка та організація зустрічей: Підготовка матеріалів, ведення протоколів, планування та забезпечення проведення нарад.
5. Контроль виконання доручень: Відстеження виконання поставлених завдань та нагадування керівнику і команді.
6. Допомога у вирішенні поточних задач: Виконання адміністративних завдань, пов'язаних з бізнесом або особистими питаннями керівника.
7. Проведення співбесід з кандидатами: Організація та проведення первинних співбесід, відбір кандидатів, координація з керівником щодо фінального рішення.
8. Аналіз та прослуховування дзвінків: Моніторинг телефонних дзвінків, аналіз їхньої якості, надання зворотного зв'язку менеджерам.
9. Звітність: Підготовка регулярних звітів про роботу команди, виконання KPI, а також інших звітних документів.
10. Проведення опитувань серед команди: Підготовка та проведення опитувань для аналізу ефективності роботи команди, задоволеності співробітників тощо.
11. Написання скриптів: Розробка скриптів для комунікації менеджерів з клієнтами та іншими партнерами.
12. Пошук постачальників: Проведення досліджень, пошук нових постачальників та координація взаємодії з ними.
13. Аналіз конкурентів: Збір і аналіз інформації про конкурентів, їхні продукти, стратегії та ринки.
14. Підведення підсумкових звітностей: Аналіз результатів роботи та підготовка звітів за період, оцінка результативності проєктів.
15. Розбір заперечень: Робота з менеджерами щодо подолання заперечень клієнтів, участь у виробленні ефективних стратегій відповідей.
16. Рольові тренування з менеджерами: Проведення рольових ігор з менеджерами для покращення навичок продажів і комунікації.
17. Введення кандидата на посаду менеджера з продажу: Адміністративний супровід та допомога в адаптації нових менеджерів з продажу, навчання, підтримка в перші тижні роботи.
18. Організація і проведення google meet zoom як з керівником так і самостійно з командою. Прописання та постановка поточних завдань на тиждень на місяць. Розбір основних запитань і встановлення дедлайнів на їх виконання
Асистент керівника
Company name
Інше
2 роки
11.2019 - 11.2021
Виконувати доручення керівництва
Давати звіт роботи
Виконання вчасно різноманітних доручень керівника;
Приймати кореспонденцію, що надходить на розгляд керівника, передавати її відповідно до прийнятого рішення до структурних підрозділів;
Готувати документи та матеріали, необхідні для роботи керівника;
Слідкувати за своєчасним розглядом та поданням структурними підрозділами та конкретними виконавцями документів, що надійшли на виконання;
Відповіді на телефонні дзвінки;
Складати листи, запити, інші документи, готувати відповіді авторам листів;
Здійснювати контроль за виконанням працівниками організації виданих наказів та розпоряджень, а також за дотриманням строків виконання вказівок та доручень керівника організації, взятих на контроль;
Організовувати прийом відвідувачів до керівника, сприяти оперативності розгляду прохань та пропозицій працівників;
Організацій зборів співробітників;
Прослуховування діалогів менеджерів
Ведення таблиці обліку робочого часу працівників компанії
Внесення поточних завдань в Trello
Юлія
Юлія
Бізнес асистент керівника Асистент керівника
Дніпро
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 години тому