Працювала в 5 компаніях   19 років 2 місяці

FMCG, Фінансові послуги

Начальник відділу складської логістики

Три Ведмеді, ТОВ

FMCG

8 років 11 місяців

01.2016 - 11.2024

- Забезпечення своєчасного замовлення продукції виробництву та його виконання і доставки на склад підрозділу.- Контроль ефективного та правильного використання складських приміщень, та підтримання відповідних умов зберігання готової продукції, сировини та матеріалів.- Стратегічне планування надходжень готової продукції на склад підрозділу.- Організація технічного оснащення складських приміщень і робочих місць.- Аналіз залишків готової продукції, що зберігається на складах- Досвід впровадження системи штрихкодування і системи управління складом WMS. - Управління складами сировини, матеріалів і готової продукції на виробничому підприємстві, а також регіональних складах (РЦ)

Менеджер з управління запасами

Три Ведмеді, ТОВ

FMCG

1 рік 6 місяців

08.2014 - 01.2016

Управління складами (РЦ-16 складів по регіонах) перерозподіл запасів між складами філій:- визначення необхідного товарного запасу на складах філій;- підтримання необхідного запасу на складах;- переміщення товарів між складами філій- розрахунок оптимального запасу (плановий запас+страховий);- управління наявністю ходових товарів на складі;- управління надлишками;- управління браком, пересортом, недопостачанням;

Менеджер з логістики

Три Ведмеді, ТОВ

FMCG

4 роки 11 місяців

10.2009 - 08.2014

Організація роботи, як з транспортом підприємства, так і з залученим стороннім транспортом. Переговори та укладання договорів з транспортно-експедиційними компаніями, логістичними операторами- Узгодження та розрахунок рентабельності адресного доставлення продукції, оптимізація маршрутів прямування і завантаженості автотранспорту - Складання щотижневих і щомісячних звітів за витратами- Контроль експедиторів, водіїв- Координування своєчасної доставки продукції та супровідних документів

Менеджер з постачання

Три Ведмеді, ТОВ

FMCG

1 рік 6 місяців

05.2008 - 10.2009

Аналіз та оцінка ринку постачальників- Замовлення та координація доставки матеріалів- Оформлення довіреностей на постачання матеріалу- Підготовка звітності, ведення замовлень, документація- Ведення бази Постачальників і поповнення новими- Контрактний супровід- Контроль взаєморозрахунків- Пошук нового товару і постачальників, підтримання і розвиток відносин з активними постачальниками- Формування бюджету руху товарів і графіка замовлень, поставок- Планування і розміщення замовлень, організація поставок, підтримання необхідного товарного запасу на складі- Підготовка розрахунків для ціноутворення- Складання щотижневих і щомісячних звітів за витратами- Контроль експедиторів, водіїв- Координування своєчасної доставки продукції та супровідних документів

Кредитний експерт

Дельта Банк

Фінансові послуги

2 роки 8 місяців

10.2005 - 05.2008

Консультування клієнтів (фізичних осіб) щодо отримання споживчих кредитів та кредитних карт. Оформлення договорів, та кредитних заявок. Ведення внутрішньої звітності та робота з внутрішнім обслуговуванням клієнтів (CRM система, контроль здійснення оплати платежів по кредиту, обдзвони клієнтів).

Навчання нових співробітників банку та їх стажування на торгових точках. Активне залучення нових клієнтів у торгових точках, та проведення презентацій кредитних продуктів на підприємствах та організаціях міста. Забезпечення виконання поставлених планів продаж.

Ключова інформація

  • Управление персоналом
  • Самоорганизованность
  • Ответственность
  • Коммуникабельность
  • Навыки лидерства
  • Навчалась в 1 закладі

    Житомирський державний технологічний університет

    Економіка підприємства

    Житомир, 2005

    Володіє мовами

    Англійська

    базовий

    Польська

    базовий

    А2

    Російська

    вільно

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Українська

    рідна

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Додаткова інформація

    Особисті якості

    Швидка здатність до навчання, наполегливість у досягненні мети, бажання розвиватися, відповідальність, комунікабельність, висока працездатність, хороші аналітичні здібності, організованість, чесність, пунктуальність.

    Наталія Олександрівна

    Керівник відділу

    Бердичів

    Готовий переїхати: Вінниця, Житомир

    45 000 грн

    42 роки

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

    Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

    Оновлено 6 днів тому