Працювала в 1 компанії   7 років 6 місяців

Фінансові послуги

Начальник мережі підтримки клієнтів

Назву компанії приховано

Фінансові послуги

7 років 5 місяців

04.2017 - 09.2024

  • Планування та організація своєї роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Навчалась в 1 закладі

    Черкаський навчально-науковий інститут Державного вищого навчального закладу "Університет банківської справи"

    Бізнес-адміністрування

    Черкаси, 2017

    Анонімний пошукач

    Оператор call центру

    Черкаси

    30 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Оновлено 2 години тому