Працював в 2 компаніях 9 років 9 місяців
IT, Будівництво
Фахівець з постачання та забезпечення життєдіяльності офісу, складського гос-ва та тендерних закупок
ТОВ ІНФОПУЛЬС УКРАЇНА
IT
6 років 5 місяців
07.2018 - до теперішнього часу
Заступник керівника служби Office Service.
Організація життєдіяльності офісу:
- планування та проведення тендерів на поставку меблів (столів, крісел, тумб, шаф, фліпчартів, та іш.) для створення робочих міст та офісного простору;
- планування та проведення тендерів на поставку води, кави, чаю, цукру, одноразового посуду т. і. для забезпечення співробітників;
- планування та проведення тендерів на поставку офісного паперу та канцелярських принад;
- заключення договорів с переможцями тендерів;
- контроль за залишками та наявністю всього необхідного, своєчасне замовлення та прийом товару від постачальників;
- закупівля техніки для створення комфортних умов праці, кондиціонери, зволожувачі, кавових машин та іншого;
- контроль за станом техніки та виклик спеціалістів для проведення ремонтних та філактичних робіт;
- співпраця з представниками власників орендованого приміщення для проведення ремонтних робіт, зняття показників лічильників на воду та єлектрику;
- контроль за наявністю диз. палива у генераторі, закупка та заправка палива;- контроль за роботою прибиральниць;
Облік матеріальних цінностей:
- присвоєння інвентарних номерів матеріальним цінностям, які підлягають постановки на баланс, з використанням принтера для роздруківки інвентарних номерів;
- ведення журналу реєстрації присвоєння інвентарного номеру обліку матеріальних цінностей:
- проведення інвентаризації матеріальних цінностей, з використанням сканера;- підготовка звітів про проведення інвентаризації;
- підготовка документів на списання матеріальних цінностей для бухгалтерії, які прийшли в непридатність;
Організація роботи складу та роботи зі службами доставк
- прийом товару від постачальників або компаній з доставки згідно супровідної документації (за кількістю та якістю);
- розміщення прийнятого товару на складі;
- внесення в систему складського облику нового приходу;
- формування посилок (пакування) рекламної, промо та подарункової продукції, згідно заявок;
- оформлення відправок в кабінеті Нової Пошти, або інших служб доставки і передача їх кур’єрам.
Менеджер по тендерным закупкам, снабжению и организации работы автотранспортаз
ООО "Фрам"
Будівництво
3 роки 2 місяці
04.2015 - 06.2018
Мониторинг тендерных сайтов, подготовка необходимой документации, участие в торгах, заключение договоров и контроль за их выполнением. Поиск водителей, контроль за их работой. Закупка, выдача и контроль использования ГСМ. Закупка запчастей, контроль за ремонтами и проведением ТО.
Ключова інформація
Вміння планувати та організовувати свою работу.
Вміння адаптуватися до нових умов, на приклад через карантин, блекаути, перехід на удалену работу.
Навчався в 1 закладі
Донецький національний університет імені Василя Стуса
економічний
Донецьк, 1991
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Маю водійське посвідчення та автомобіль.
Готовий використовувати його на майбутней работі.
Олександр
Олександр
Менеджер з постачання та забезпечення життєдіяльності офісу
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 6 годин тому