Працював в 2 компаніях   9 років 9 місяців

IT, Будівництво

Фахівець з постачання та забезпечення життєдіяльності офісу, складського гос-ва та тендерних закупок

ТОВ ІНФОПУЛЬС УКРАЇНА

IT

6 років 5 місяців

07.2018 - до теперішнього часу

Заступник керівника служби Office Service.

Організація життєдіяльності офісу:

- планування та проведення тендерів на поставку меблів (столів, крісел, тумб, шаф, фліпчартів, та іш.) для створення робочих міст та офісного простору;

- планування та проведення тендерів на поставку води, кави, чаю, цукру, одноразового посуду т. і. для забезпечення співробітників;

- планування та проведення тендерів на поставку офісного паперу та канцелярських принад;

- заключення договорів с переможцями тендерів;

- контроль за залишками та наявністю всього необхідного, своєчасне замовлення та прийом товару від постачальників;

- закупівля техніки для створення комфортних умов праці, кондиціонери, зволожувачі, кавових машин та іншого;

- контроль за станом техніки та виклик спеціалістів для проведення ремонтних та філактичних робіт;

- співпраця з представниками власників орендованого приміщення для проведення ремонтних робіт, зняття показників лічильників на воду та єлектрику;

- контроль за наявністю диз. палива у генераторі, закупка та заправка палива;- контроль за роботою прибиральниць;

Облік матеріальних цінностей:

- присвоєння інвентарних номерів матеріальним цінностям, які підлягають постановки на баланс, з використанням принтера для роздруківки інвентарних номерів;

- ведення журналу реєстрації присвоєння інвентарного номеру обліку матеріальних цінностей:

- проведення інвентаризації матеріальних цінностей, з використанням сканера;- підготовка звітів про проведення інвентаризації;

- підготовка документів на списання матеріальних цінностей для бухгалтерії, які прийшли в непридатність;

Організація роботи складу та роботи зі службами доставк

- прийом товару від постачальників або компаній з доставки згідно супровідної документації (за кількістю та якістю);

- розміщення прийнятого товару на складі;

- внесення в систему складського облику нового приходу;

- формування посилок (пакування) рекламної, промо та подарункової продукції, згідно заявок;

- оформлення відправок в кабінеті Нової Пошти, або інших служб доставки і передача їх кур’єрам.

Менеджер по тендерным закупкам, снабжению и организации работы автотранспортаз

ООО "Фрам"

Будівництво

3 роки 2 місяці

04.2015 - 06.2018

Мониторинг тендерных сайтов, подготовка необходимой документации, участие в торгах, заключение договоров и контроль за их выполнением. Поиск водителей, контроль за их работой. Закупка, выдача и контроль использования ГСМ. Закупка запчастей, контроль за ремонтами и проведением ТО.

Ключова інформація

Вміння планувати та організовувати свою работу.

Вміння адаптуватися до нових умов, на приклад через карантин, блекаути, перехід на удалену работу.

Навчався в 1 закладі

Донецький національний університет імені Василя Стуса

економічний

Донецьк, 1991

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Маю водійське посвідчення та автомобіль.

Готовий використовувати його на майбутней работі.

Олександр

Менеджер з постачання та забезпечення життєдіяльності офісу

Київ

35 000 грн.

57 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 6 годин тому