Працював в 4 компаніях 12 років 1 місяць
Транспорт та Логістика, Освіта, Послуги для бізнесу - інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Операційний директор
Оптмайстер
Транспорт та Логістика
1 рік 3 місяці
03.2023 - 06.2024
Функціональні обов'язки:
- Відцифрування та регламентація всіх бізнес процесів компанії
- Налаштування наскрізної аналітики лідогенерації
- Створення системи накопичення та фіксації оперативних показників ефективності для відслідковування тренду та впливу змін на результат
- Впровадження та налаштування нової CRM системи
- Створення облікової системи під процеси компанії, контроль розробки та тестування системи
- Створення щомісячного детального Дашборду “здоров'я” компанії по ключовим показникам
- Виведення точки беззбитковості бізнесу
- Створення та впровадження нових продуктів для підвищення конверсії лідогена та збільшення середнього чеку
- Класифікація Клієнтської бази та впровадження моніторингу за її активністю
- Розробка системи Лояльності для постійних клієнтів та системи знижок для стимуляції закриття та повторної угоди
- Участь та впровадження напрямку “маркетплейс”
- Контроль роботи відділів Клієнтського сервісу та Пошуку та прорахунку товарів
- Створення та впровадження чатботу на базі ШІ (налаштування, створення БЗ та навчання моделі)
Комерційний директор
Дистанційка
Освіта
3 роки 3 місяці
07.2019 - 10.2022
“Атмосферна Школа” - Ліцензійна школа дистанційної форми навчання: https://www.atschool.com.ua
Березень 2022 - Листопад 2022 Комерційний директор
“Rider Rent” - Продакшин студія організації та проведення event заходів та концертів: https://www.rider.rent
2020 - Лютий 2022 Операційний директор
“VOVA” - OnLine супермаркет, спеціалізований дистрибьютор в сегмент HoReCa: https://vova.ua
2019 - 2020 Комерційний директор
Функціональні обов'язки за напрямами
E-Commerce
- Створення, оптимізація та впровадження інхауз Колл центрів в структуру конвертації Лідів. Написання Скриптів розмови та маршрутів руху Лідів.
- Автоматизація процесів обробки замовлень та формалізація метрик ефективності кожного з етапів Воронки продажу.
- Підвищення конверсійності on-line ресурсів (інформативність, простота навігації та інтуїтивний пошук, збір даних поведінки ЦА на ресурсі).
- Створення функціональних власних кабінетів з персоналізованими пропозиціями та програмою лояльності.
- Створення маршрутів Лідів, мобільних додатків та систем моніторингу та конвертації кинутих корзин та Wish листів.
- Впровадження омніканальної системи комунікації з ЦА.
- Customer Journey Mapping.
- Інтеграція off-line активності “польових” менеджерів з продажу та Мерчандайзерів в загальну Воронку продажу.
- Створення лімітів для відстежування процесів та підвищення ефективності роботи “полових” співробітників.
- Створення відділу internet маркетингу з нуля.
- Пошук персоналу, налаштування метрик, тестування та запуск рекламних кампаній.
- Створення підрозділів генерації текстового, фото та відео контента.
- Впровадження CRM систем, автоматизація ключових процесів в середовищі 1С, Bitrix 24, Terrasoft та створення власної системи Rider WMS.
Дистрибуція FMCG
- Побудова якісної національної дистрибуції в каналах В2В та В2С.
- Оцифрування off-line активності та виведення метрик ефективності (кіл-ті відвідувань, конверсійність відвідувань, персональна ефективність менеджера та порівняння з середнім значенням по компанії: Середній чек, Показник якості дистрибуції, Рентабельність продажів.
- Створення додатку для дистанційної роботи на маршрутах з GPS моніторингом та алгоритмом фіксації подій.
- Впровадження та розвиток Колл центру як інструмента коммунікації off&on-line дистрибуції.
- Створення скриптів та автоматизації оформлення замовлень та Up&Cross Sell пропозицій.
- Впровадження on-line інструментів комунікації та обміну інформацією в off-line дистрибуції.
Категорійний менеджмент та управління товарними стоками
- Створення Категорійних матриць під конкретну цільову аудиторію.
- Досвід роботи з номенклатурою 3000+ SCU.
- Визначення Ролей номенклатури всередині категорії, створення оптимальних кількісних лімітів стоків SCU в залежності від ролі та маржинальності, створення Матриці рентабельності.
- Автоматизація процесів закупівлі та контролю товарних залишків, розробка та впровадження Автозамовлення.
- Налаштування в середовищі 1С Звітів для контролю за рентабельністю Категорій / Підкатегорій / Артикулів.
- Впровадження партійного обліку.
- АВС номенклатурний аналіз.
- Пакетні ассортименті рішення.
Виконавчий директор
RentAll
Послуги для бізнесу - інше
3 роки 10 місяців
04.2015 - 02.2019
“RentAll” - комплексна технічна підтримка event заходів різного рівня та масштабу: www.rentall.in.ua
- Аналіз івент ринку та ринку технічного підряду та підтримки заходів та поточної позиції компанії.
- Розробка трьоричної програми розвитку, розширення асортиментної пропозиції та цінової політики.
- Розширення спектру пропозицій в 2,5 рази та вихід в В2С сегмент.
- Впровадження в компанії процесів Планування, Бюджетування та Управлінського фінансового обліку.
- Формалізація Бізнес процесів та автоматизація їх в середовищі ERP. Створення власної системи на базі Terrasoft.
- Інтеграція корзини з ERP, налаштування контролю за кинутими замовленнями та глибокими проектами.
- Автоматизація проектних кошторисів та розрахунку операційної рентабельності.
- Розширення каналів комунікації з ЦА та створення додаткових маршрутів конвертації:
- Створення відділу телефонних продажів
- Формалізація структури та процесів обробки замовлень
- Написання Скриптів та процедурАвтоматизація роботи менеджерів
- Підбір та адаптація персоналу
- Створення та проведення тематичних внутрішніх тренінгів та освітніх програм
- Оперативне та стратегічне управління Комерційним, Маркетинговим та Фінансовим підрозділами.
- Координація та контроль всіх масштабних заходів
- Проведення перемовин з усіма ключовими клієнтами.
Комерційний директор
Баядера Імпорт
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 4 місяці
04.2005 - 08.2008
- Стратегічне планування діяльності Комерційного відділу (Продаж, Маркетинг та Логістика)
- Оперативний контроль діяльності підзвітних підрозділів та відділу продажів (відділу регіональних продажів, відділ прямих продажів по м. Києву та області та відділу Маркетинга)
- Постановка цілей та задач співробітникам комерційного відділу згідно поточного та перспективного плану розвитку
- Розробка програми розвитку та реалізація якісної дистрибуції згідно асортиментної матриці по всій території країниФормування команди співробітників (підбір та ротація персоналу, оцінка якості їх роботи та мотивація).
- Розробка та впровадження системи матеріальної та нематеріальної мотивації співробітників
- Розробка, впровадження та автоматизація системи звітності, дозволяючої в режимі реального часу оцінювати ефективність компанії в цілому, та і по напрямком окремоАналіз, контроль та координація роботи співробітників комерційного відділу
- Організація та проведення презентацій, тренінгів та участь в національних виставках
- Участь в щорічних підписних компаніях з національними мережами
Ключова інформація
• 25 річний успішний досвід роботи в напрямку Продажів, Логістики та Маркетингу в національних та західних компаніях
• 20 річний досвід підбору та управління персоналом, розробки систем мотивації та якісної їх оцінки, складання програм росту та розвитку підлеглих
• 15 річний успішний досвід роботи ТОП менеджером на позиціях Комерційного, Операційного та Виконавчого директора
• 10 річний досвід створення, налаштування, впровадження та автоматизації бізнес процесів в середовищах CRM, ERP, WMS та LMS систем.
- Кастомізація існуючих та створення індивідуальних з “нуля” під особливості бізнесу та процесів.
- 9 річний успішний досвід роботи в напрямку E-Commerce.
- Стратегічне планування діяльності компанії з декомпозицією на періоди, напрямки, продукти та проекти.
- Впровадження процесу бюджетування в компанії з “нуля”, запуск Управлінського обліку та звітності (P&L, Cash Flow)
- Стратегічне та оперативне планування діяльності підзвітних відділів та компанії в цілому, бюджетування діяльності та розробка стратегії розвитку.
- Формалізація, впровадження, оптимізація та автоматизація існуючих бізнес процесів. Створення індивідуальних Воронок продажу, каналів та Скриптів.
- Успішний досвід побудови кількісної та якісної національної дистрибуції, розвитку існуючої, створення з нуля відділів Продажу, Маркетингу, Колл центрів, Сервісних служб та Логістики. Досвід керування мережею філій, бутіків та інтернет магазинами.
- Досвід роботи зі світовими брендами та вітчизняним виробництвом: FMCG (food & non food), Event та ринок послуг, освіта та ринок IT продуктов.
- Стратегічне та оперативне планування діяльності підзвітних відділів та компанії в цілому, бюджетування діяльності та розробка стратегії розвитку.
- Створення маркетингових планів та бюджетів, запуск нових торгових марок та продуктів, аналіз ринків та конкурентної середи. Ребрендінг та побудова комунікації.
- Досвід створення та проведення вебінарів та запуску Retention Management на базі національних компаній в В2В та В2С сегменті.
Навчався в 1 закладі
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Міжнарона Економіка
Київ, 2002
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Євгеній
Євгеній
Операційний директор
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 19 годин тому