Працювала в 3 компаніях   6 років 9 місяців

Торгівля роздрібна / Retail

Керуючий закладів

Doner market

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

03.2024 - до теперішнього часу

Контроль та управління безперебійної роботи закладів харчування робота з персоналом ( пошук, співбесіди, ада птація та навчання, коучинг і наставтво ) контроль додержання працівниками правил і станда ртів компанії, вимог щодо збереження товарів та належного рівня обслуговування, порядку розрахунків з покупцями, дотримання вимог міжнародного стандарту haccp контроль додержання працівниками правил і норм охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієн и, своєчасне проходження ними в установлено му порядку медичного огляду. Контроль зберігання товарно, матеріальних цінно стей, дотримання касової дисципліни, т оргово, технологічного устаткування та обладнання. Контроль санітарно, технічного стану кухн і, торговельних та складських приміщень в ідповідно до вимог санітарних норм і п равил, впорядкованість і чистоту прилеглої території. Контроль залишків товару, формування товар ного запасу контроль та участь у проведеннях інвентаризаці йна підпорядкованих об єктах вирішення конфліктних ситуацій від покупців та ус унення порушень та недоліків у роботі працівників магазину. Управління системою якості обслуговування кліє нтів згідно стандартів компанії організація та контроль касової дисциплін и ведення облікової звітності, та встановленої документації, контроль складання звітності та своєчасне її подання працівниками магазину. Контроль роботи технологічного обладнання робота з контролюючими органами аналіз продажів та забезпечення виконання планових показників аналіз продажів та забезпечення виконання планових показників

Керуючий магазином

Glo

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 7 місяців

07.2021 - 02.2024

Контроль безперебійної роботи азк. Визначення поточних завдань для підпорядкованого п ерсоналу. Організація та контроль роботи персоналу та виконання робіт з підтримання чистоти та благоустррю. Проведення навчання персоналу та інструктажів з охорони праці та техніки безпеки. Приймання нафтопродуктів, супутніх товарів та ін ші тмц. Формування та подання поточної звітності. Забезпечення виконання вимог міжнародного стандарту iso 22000 : 2005 ( haccp ) "система управління безпечністю управління харчових продуктів". Забезпечення наявності паспортів та сертифіка тів якості нафтопродуктів, а також ут римання відповідно до встановлених норм метрологічного обладнання. Контроль дотримання касової дисципліни та дотримання вимог до ведення книги обліку розрахункових операцій. Ведення облікових основних засобів. Інвентаризація нафтопродуктів та супутніх товарів. Вирішення та злагодження конфліктних ситуацій. Формування витратного бюджету

Менеджер автозаправного комплексу

WOG

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 3 місяці

04.2018 - 07.2021

Забезпечення наявності паспортів та сертифікатів якості нафтопродуктів, а також утримання відповідно до встановлених норм метрологічного обладнання. Організаційні навички ( делегування повнов ажень, розподіл рішень, навички плануван ня ) . Досвід підбору, навчання, адаптації, мотивації персоналу. Вміння контролювати, планувати та прогнозувати. Комунікативні навички ( збір інформації, навички ділового спілкування, зворотнього зв'язку, вміння вирішувати конфлікти ) . Навички саморозвитку ( самоконтроль, самоаналіз ) навички подолання стресових ситуацій. Навички ораторського мистецтва

Ключова інформація

Вміння контролювати, планувати та прогнозувати. Робота з персоналом ( пошук, співбесіди, адаптація та на вчання, коучинг і наставництво, к онтроль дотримання продавцями, консультантами стандартів роботи, зазначеними у посадовій інструкції та згідно вимог підприємства ) управління системою якості обслуговування клієнтів ( контроль обслуговування покупців, контроль надання клієнту продавцем, консультантом інформації про товари та інші відомості, не допущення в магазині конфліктних ситуацій, аналіз результатів продажів ) робота з обліковими система ми складання бюджету. Замовлення тмц, товару та пакувального матеріалу ( аналіз продажів та необхідного запасу товару для продажу, оперативне поповнення товарно, матеріальних цінностей, необхідних для поточної діяльності магазину ) організація та контроль прийому товару. Контроль зберігання товару. Оформлення та своєчасне подовження необхідних дозвільних документів у фіскальних та адміністративних органах. Контроль проведення інвентаризацій. Організація та контроль касової дисципліни. Вирішення та злагодження конфліктних ситуацій . Вирішення організаційних питань з орендодавцем контроль виконання персоналом вимог правил техніки безпеки та пожежної безпеки

Навчалась в 1 закладі

Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Економіст-програміст

Дніпро, 2011

Додаткова інформація

Сімейний стан

Перебуваю в шлюбі

Особисті якості

Уміння працювати в команді аналітичне мислення

Наявність авто

Наявність авто : vw polo

Особисті якості

Амбіційність комунікабельність відповідальність стресостійкість цілеспрямованість наполегливість оптимізм організаторські здібності прагнення до самореалізації і успіху рішучість гнучкість і адаптивність рішучість гнучкість і адаптивність

Водійські права

Категор ія в

Ірина Олександрівна

Керуючий магазином

Дніпро

30 000 грн.

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 тижні тому