Ключова інформація
• Комунікації з громадськістю
• Комунікаційні здібності
• Створення унікальної стратегії для кожного бізнесу
• Написання контент-плану
• Аналіз головних конкурентів
• Аналіз ЦА
• Ведення сторінки по написаному контент-плану
• Створення власної айдентики для компанії
• Налаштування таргетованої реклами
• Створення креативів та рекламних банерів
• Створення воронок продажів
• Підбір TOV під вашу нішу
• Виконання KPI по представленому вами плану
• Робота з штучним інтелектом
• Маркетингова стратегія
• Комунікаційна стратегія
Навчалась в 1 закладі
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Практична психологія
Черкаси, 2027
Володіє мовами
Англійська
середній
Німецька
нижче середнього
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Професія SMM-менеджер
1. Створення продаючих стратегій. 2. Створення воронок продажів. 3. Уміння обирати архетип, айдентику та tov для різного бізнесу. 4. Уміння співпрацювати з будь-якими нішами. 5. Написання маркетингової та комунікаційної стратегії. 6. Робота з програмами CapCut, VN, Photoshop, Canva, Figma, InStories. 7. Вміння монтувати. 8. Аналіз конкурентів і власної ЦА. 9. Створення якісного візуалу, який змусить потенційного клієнта закохатись в вашу сторінку. 10. Уміння створювати рубрикатори та контент-плани для продажів і розвитку особистого бренду, а не просто тому що всі так роблять.
SMM pro з 0
1. Базові знання по соціальному маркетингу. 2. Створення правильного візуалу. 3. Створення контент-плану для клієнта, враховоючи побажання та бюджет. 4. Створення естетичних сторіс та сторітелінгів, які продають.
Додаткова інформація
Особисті якості
Анна Олегівна
Анна Олегівна
Smm-фахівець
Черкаси
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, сезонна / тимчасова робота
Оновлено 4 дні тому