Працювала в 1 компанії 2 роки 5 місяців
Освіта
Клієнт-менеджер
GoITeens
Освіта
2 роки 4 місяці
07.2022 - до теперішнього часу
Протягом двох років роботи в ІТ-академії виконувала обов’язки клієнт-менеджера та тімліда команди з 13 менеджерів (один рік як тімлід).
Основні досягнення:
- Координація роботи команди з 13 людей: розподіл завдань, управління продуктивністю та оптимізація робочих процесів для досягнення командних цілей.
- Адаптація нових менеджерів у команді: самостійно вводила нових співробітників у роботу, допомагаючи їм швидко набути необхідних навичок.
- Розробка бізнес-процесів: участь у створенні та вдосконаленні стандартів роботи команди, що підвищило ефективність комунікації з клієнтами.
- Вміння оперативно діяти в складних ситуаціях: під час масових відключень світла у 2022 році організовувала роботу так, щоб забезпечити безперервний навчальний процес, знаходячи викладачів, здатних працювати в складних умовах.
Сильні сторони - Лідерські якості: вміння координувати команду, підтримувати її мотивацію та досягати поставлених цілей.
- Комунікабельність та клієнтоорієнтованість: легкість у взаємодії з клієнтами та колегами, забезпечуючи їм комфортні умови співпраці.
- Оперативність та стресостійкість.
- Адаптивність до дистанційного формату роботи: готовність працювати онлайн з дому та підтримувати стабільний графік незалежно від зовнішніх умов (наявності світла).
Ключова інформація
Лідерські якості
Комунікабельність та клієнтоорієнтованість
Оперативність та стресостійкість
Адаптивність до дистанційного формату роботи
Навчалась в 1 закладі
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Прикладна економіка
Харьков, 2023
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Юлія
Юлія
Менеджер по роботі з клієнтами (онлайн школа)
Харків
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 дні тому