Працювала в 4 компаніях 9 років 9 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, Послуги для населення - інше
Оператор комп’ютерного набору
Тов "Хай маркет"
Торгівля роздрібна / Retail
7 місяців
10.2023 - 05.2024
Внесення даних про товар з первинних документів ( видаткові накладні, ттн, накладні внутрішнього переміщення, акти списання, повернення товару і т.д. ) в облікову систему магазину в програмі 1с; створення документів на внутрішнє переміщення, контроль виконання цих переміщень між магазином та складом/виробництвом, іншими магазинами; контроль залишків тмц на складах в базі електронного обліку і їх відповідності фактичних залишків; проведення інвентаризацій.
Кошторисник
Ремонтно, будівельна компанія "Nova-bud"
Послуги для населення - інше
3 роки 1 місяць
08.2017 - 09.2020
Робота з проектною документацією, дизайн- проектами; підготовка розрахунку кошторисної вартості ремонтних робіт в програмі microsoft office exel; підготовка розрахунку будівельних матеріалів, необхідних для проведення ремонтних; робіт аналіз ринку будівельних матеріалів; участь у підготовці та підписанні договорів з замовниками до проведення ремонтних; робіт складання актів виконаних робіт; допомого керівництву в організації, контролю та розрахунку виконаних робіт.
Кошторисник
Ремонтно, будівельна компанія "New Stroy"
Послуги для населення - інше
5 місяців
10.2016 - 03.2017
Робота з проектною документацією, дизайн-проектами; підготовка кошторису ремонтних робіт за первинними даними після огляду об єкту, або згідно дизайн-проекту у програмі microsoft office exel; узгодження проектно-кошторисної документації з замовником; внесення корективів до видів і обсягів робіт в розрахунок; складання актів виконаних робіт.
• Microsoft Excel
• Microsoft Excel
Старший оператор товарного обліку
Тов "Океан вкуса"
Торгівля роздрібна / Retail
5 років 4 місяці
03.2011 - 07.2016
Ведення бази даних тмц магазину в програмі ibs, підприємство ( надходження, реалізація, списання, повернення, переміщення ); контроль роботи відділу товарного обліку по перевірці та оформленні документів перевірка та внесення даних з первинної документації ( видаткові накладні, ТТН); ретельна перевірка правильності і відповідності оформлення супровідних документів перед списанням; поверненням тмц зі складу; контроль коректності реальних залишків тмц відповідно до бази даних; систематизація, архівування відвантаженої та виправленої документації згідно встановленому порядку; виконання розпоряджень від керівництва, безпосередньо пов’язаних із робочим процесом в цілому; ведення необхідних журналів, звітів та іншої документації ( в тому числі в електронній формі ) відповідно до встановлених вимог; проведення щомісячних переобліків/інвентаризацій тмц з внесенням у базу даних.
Ключова інформація
Впевнених користувач пк ( ms office, internet ), знання 1с, знання роботи офісної техніки, навики роботи з первинними документами
Навчалась в 1 закладі
Київський національний університет технологій та дизайну
Менеджер-економіст
Київ, 2010
Додаткова інформація
Особисті якості
Вміння швидко навчатися та працювати з новими програмами, комунікабельність, відповідальність, старанність, пунктуальність, уважність до дрібниць, націленість на результат, організованість
Дарина
Дарина
Бровари
Бровари
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Оновлено 5 днів тому