Працювала в 2 компаніях   15 років 6 місяців

Транспорт та Логістика, Фінансові послуги

Економіст з фінансової роботи

Назву компанії приховано

Транспорт та Логістика

12 років 7 місяців

05.2012 - до теперішнього часу

1.Формування фінансової звітності;

2.Контроль, аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;

3.Контроль оплати та дотримання строків оплати;

4. Ділове листування з експедиторськими компаніями (щодо закриття рахунків та ін);

5. Виставлення рахунків за транспортні витрати (Фрахт, ПРР, Моніторинг, Електроживлення, Демередж, Детеншен тощо);

6. Прийом, обробка первинної документації від постачальників;

7. Кадровий облік (оформлення наказів приймання, відпустку тощо.), зарплата;

8. Банк - рознесення виписок, оплати, зокрема валюта, валютний контроль, оплата рахунків постачальників;

9. Формування та реєстрація податкових накладних;

10. Постановка завдань програмістам 1С;

11.Робота з програмами Exel, Клієнт-банк, 1С Бухгалтерія 8.2, М.Є.doc;

  • Аналіз та обробка фінансової документації
  • Підготовка фінансових звітів та аналітики
  • Ведення облікової документації
  • Адміністратор офісу з господарської діяльності, менеджер по персоналу.

    Назву компанії приховано

    Фінансові послуги

    2 роки 10 місяців

    07.2009 - 05.2012

    1. Підготовка офісу до робочого дня (деактивування системи охоронної сигналізації, підключення офісної оргтехніки та підготовка її до експлуатації, забезпечення офісу канцтоварами та витратними матеріалами).

    2. Упорядкування кошторису на матеріально-технічне забезпечення офісу. Робота з Google таблицями та календарями.

    3. Здійснення контролю за правильною експлуатацією оргтехніки та раціональним використанням канцтоварів та витратних матеріалів в офісі.

    4. Встановлення контактів з експлуатаційними службами, комунальними організаціями для ресурсозабезпечення приміщень офісу, проведення ремонтних та інших робіт.

    5. Організація замовлення авіа- та залізничних квитків для співробітників офісу, диспетчеризацію автотранспорту.

    6. Організація ефективного та культурного обслуговування відвідувачів, консультування їх з адміністративних питань, надання інформаційних та інших матеріалів (візитки, прайси, буклети тощо).

    7. Підготовка матеріально-технічної бази щодо складних переговорів з партнерами, клієнтами, іншими категоріями відвідувачів.

    8. Визначення потреби у персоналі, вивчення ринку праці з визначення можливих джерел забезпечення необхідними кадрами.

    9. Здійснення підбору кадрів, проведення співбесіди з тими, хто наймається на роботу, у тому числі з випускниками навчальних закладів, з метою комплектації штату працівників.

    10. Оцінки резюме, проведення первинної телефонної співбесіди та інтерв'ю;

    11. Організація проведення оцінки результатів трудової діяльності працівників, атестацій, конкурсів на заміщення вакантних посад.

    12. Разом з керівниками структурних підрозділів участь у прийнятті рішень з питань найму, перекладу, просування по службі, зниження посади, накладення адміністративних стягнень, і навіть звільнення працівників.

    13. Опис профілів посади та опис вакансій.

    14. Складання та оформлення трудових договорів, ведення особових справ працівників та іншу кадрову документацію.

    15. Знання КЗпП України, кадрового діловодства, офісного діловодства.

    16. Оформлення прийому, перекладів та звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, положень, інструкцій та наказів керівника підприємства.

    17. Формування та ведення особових справ працівників, вносити зміни, пов'язані з трудовою книжкою.

    18. Ведення кадрових журналів, наказів з кадрів та компанії, ведення штатного розкладу.

    19. Ведення кадрової бази даних, облік руху кадрів.

    Ключова інформація

    Заміжня, двоє дітей, є водійські права.Відповідальність, порядність, старанність, пунктуальність, швидке навчання, комунікабельність, працьовитість, почуття гумору.Організаторські можливості.- Windows, MS Office, Internet - досвідчений користувач та оргтехніки/- досвід продажу, супроводу угод, підготовки документів- Робота в програмах: ЕРР, НRB, 1С-кадри, 1C 8.1, 8.2, 1C "Експедитор", M.e.doc, пошта BAT. Outlook

    Навчалась в 1 закладі

    Приватний вищий навчальний заклад "Європейський університет"

    Економіко-правовий, менеджмент організації

    Одеса, 2009

    Володіє мовами

    Англійська

    середній

    Румунська

    базовий

    Російська

    рідна

    Українська

    вище середнього

    Анонімний пошукач

    Финансовый менеджер, экономист.

    Чорноморськ

    37 років

    повна зайнятість

    Оновлено 2 місяці тому