Працювала в 1 компанії 26 років 10 місяців
Фінансові послуги
начальник фінансово-економічного відділу,заступник начальника УДКСУ, заступник міського голови
УДКСУ в Овруцькому районі, Овруцька міська рада, приватне підприємство,громадська організація
Фінансові послуги
26 років 9 місяців
09.1997 - 06.2024
- Планування та організація роботи
- керівництво та координація, контроль роботи відділів (близько 100 чол.) (фінанси,залучення інвестицій, економіка, бухгалтерський облік, освіта, охорона здоров'я , будівництво , житлово-комунальне господарство та ін.)
- контроль за використанням коштів, економічний аналіз, бухгалтерський облік, розробка бюдету, кошторисів, звітність, робота над заявками на отримання грантів, партнерство з громадами Європи
- підготовка договорів, меморандумів в різних напрямках та інших юридичних документів
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
- співпраця з органами державної влади та місцевого самоврядування в Україні та Європі
Ключова інформація
Маю значний досвід роботи на керівних посадах в різних галузях, на державній службі та в органах місцевого самоврядування, на приватному підприємстві.Близько 2 років працювала у відділі фінансів Овруцької РДА Житомирської області (1997-1999р ) (економічний аналіз, бухгалтерський облік в усіх напрямках, головна книга, звітність, планування та виконання бюджету).Потім близько 17 років в напрямку фінансів в управлінні Державної казначейської служби України в Овруцькому районі на різних посадах (з них 13 років на керівних посадах з фінансів) (спеціаліст, провідний казначей (1999-2003), заступник начальника відділу видатків, виконання кошторисів (2003-2007), а потім заступник начальника управління - начальник відділу надходжень, видатків, виконання кошторисів (2007-2016). Функції, які виконувала: управління, координація та контроль за роботою підлеглих (близько 30 працівників); документообіг; забезпечення ефективної обробки банківських і касових операцій, включаючи звірку; контроль проведення платежів у відповідності до наявних підтвердних документів у відповідності до діючого законодавства, контроль за цільовим використанням коштів; відкриття та закриття рахунків, проведення банківських платежів, операцій, щоденна звірка, робота з виписками по рахунках; облік доходів та видатків, економічний аналіз та звітність; контроль та аналіз кредиторської та дебіторської заборгованості в розрізі напрямків та клієнтів; перевірка щодо законності укладених договорів, актів виконаних робіт, кошторисів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єктів будівництва, договірних цін, інших первинних документів щодо проведення закупівель; робота з документами на отримання позик; підготовка наказів, проведення економічних навчань, нарад, планування роботи, бюджету, кадрова робота; підготовка та заключення договорів в різних напрямках; аудит, здійснення перевірок роботи відділів; робота з клієнтами ( організація заходів, нарад, робочих зустрічей).Більше 8 років і до 04.06.2024р. (2016-2024р.) працювала заступником Овруцького міського голови ( в тому числі начальником фінансово- економічного відділу) з питань діяльності виконавчих органів ради (м. Овруч Житомирська область). Управляла, відповідала за роботу підпорядкованих відділів (більше 100 осіб) та працювала в таких напрямках: Фінанси. Це один з найголовніших напрямків, за який я відповідала, так як в галузі фінансів я працюю практично все життя (більше 20 років). Я розробляла проєктні рішення, заходи з економії коштів, фінансові документи, бюджету, кошториси, порядки використання коштів, працювала над підготовкою документів для отримання міжнародних кредитів, грантів, контролювала використання коштів, готувала аналізи та звітність, консолідувала та аналізувала фінансову звітність, планування бюджету, роботи , розробка інструкцій тощо. Контролювала проведення банківських платежів, мала право першого підпису документів. Готувала презентації, представляла бюджет та зміни до нього, аналітичні документи, звіти про виконання бюджету на депутатських комісіях та сесіях міської ради. Готувала звітність та проводила аналіз виконання бюджету громади, виконання завдань на підставі звітів в розрізі галузей та по галузях в розрізі бюджетних установ та кодів економічної класифікації видатків, готувала та проводила наради тощо. Проводила звірки, контролювала наявність дебіторської та кредиторської заборгованості;Розробляла та укладала угоди, акти виконаних робіт в різних напрямках (на надання послуг , договори підряду та субпідряду, на придбання товарів, щодо співпраці, на отримання міжнародних кредитів , акти тощо);Співпрацювала з державними органами, органами місцевого самоврядування, міжнародними організаціями тощо. Інвестиції та міжнародна співпраця. Брала участь у написанні грантових заявок. Працювала над міжмуніципальним співробітництвом за кордоном. В результаті ми налагодили зв'язки з містами Франції та Польщі. Наразі чекаємо на результати двох спільних грантових проектів між містами Франції та Польщі. Минулого року в результаті налагодження контактів ми відвідали Францію з представниками Малої академії народних мистецтв та ремесел та народного художника України з метою обговорення подальших планів роботи та презентували виставку картин з соломи, які не мають аналогів у світі. Були підписані угоди про співпрацю з двома польськими містами. З середини 2022 року моя робота постійно вимагала відряджень за кордон в рамках різних міжнародних програм та з міжмуніципального співробітництва (Stand with Ukraine, Франція ( представляла громаду з висвітленням проблем в Парламенті Франції спільно з мерами ще трьох громад України) . Двічі громада представлялася у Варшаві на виставці Rebuild Ukraine. Були неодноразові планові поїздки до міст побратимів та навчальні за різними програмами (остання відбулася в Швейцарії та Німеччині від UNIDO, де розглядалися теми: використання відходів для створення енергії, мультимедицина, машинобудування тощо). Є реалізовані будівельні проєкти за грантові та міжнародні кредитні кошти. Є реалізовані будівельні проєкти за грантові та міжнародні кредитні кошти (Відкрито реабілітаційне відділення, дитячий садок, збудовано вуличне освітлення тощо). Підготовлено стратегію розвитку громади. Та інше. (я співпрацювала з NEFCO, USAID, UNIDO, U-LEAD, GIZ, Stand with Ukraine, Cities 4 Cities, ESTDV, громади Франції, Польщі, Німеччини, Фінляндії).Юридична робота. Функції, які виконувала: контроль на відповідність до діючого законодавства документів та підготовка рішень сесії, розпоряджень тощо; підготовка договорів в різних напрямках (купівлі - продажу, підряду , з надання послуг, робіт, інвестиційних, партнерства, кредитних, грантових, цивільно-правових, колективних договорів з положенням по преміюванню тощо, рішень сесії, розпоряджень, наказів, статутів, положень про відділи , порядків та інше). Бухгалтерський облік та звітність. Комунальне майно. Контроль за проведенням банківських платежів, кредиторською та дебіторською заборгованістю. Економічний аналіз. Звірка. Консолідація фінансової звітності. Придбання та продаж майна. Тендерні закупівлі (є досвід виконання обов’язків начальника фінансово- економічного відділу, головного бухгалтера, голови тендерного комітету). Аудит. Гуманітарна допомога (облік та підготовка документів, звірка, звітність). Мала право першого підпису фінансових документів.Будівництво. Житлово-комунальне господарство. Розробляла програму розвитку житлово- комунального господарства, соціально- економічного розвитку, порядки використання коштів, планування бюджету, економічний аналіз виконання, контролювала виконання робіт відповідно до актів виконаних робіт, договірної ціни, локальних кошторисів, зведених кошторисних розрахунків вартості будівництва.Соціальний захист. (Контроль за діяльністю відділу соціального захисту населення, Центру надання соціальних послуг з притулком для постраждалих від домашнього насильства, розробка програми соціального захисту населення, порядків використання коштів, надання допомог населенню. Підготовка документів для отримання гуманітарної допомоги, робота по підготовці документів на відкриття притулку. Займалася плануванням бюджету в даному напрямку та здійснювала контроль за проведенням видатків, економічний аналіз, аналіз діяльності. Я була головою комісії з евакуації і в 2022 році (організовувала евакуацію населення, підвіз та розподіл медикаментів, прийом та забезпечення усім необхідним внутрішньо переміщених осіб тощо). Охорона здоров’я (В підпорядкуванні була КНП «Овруцька міська лікарня» (200 ліжко-місць) та КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» (15 амбулаторій та 66 ФАПів та ФП) - координація та контроль за роботою закладів, розробка програм з розвитку медицини, порядків використання коштів, підготовка документів (договори, акти, рішення, розпорядження, накази). Громадське здоров’я. Робота по залученню грантових коштів (підготовка документів та відкриття відділення з реабілітації тощо). Планування бюджету закладів медицини та виділення фінансування, економічний аналіз, аналіз діяльності, фінансових планів некомерційних комунальних підприємства. Підготовка та проведення нарад в напрямку медицини – забезпечення ліками, обладнанням, доступність безкоштовних ліків для населення, мобільні групи лікарв для надання консультацій по громаді та інше.). Освіта та спорт .В підпорядкуванні у мене були відділ з гуманітарних питань , Центр надання соціальних послуг з притулком для постраждалих від домашнього насилля, Служба у справах дітей, 18 закладів загальної середньої освіти, 18 дитячих садків, художня та музична школи, Центр дитячо-юнацької творчості, Мала академія народних мистецтв та ремесел, Дитячо - юнацька спортивна школа.Розробляла бюджет закладів освіти аналізувала звіти про виконання бюджету та ефективність роботи закладів;Проводила роботу з оптимізації мережі закладів освіти на підставі проведеного мною аналізу наповнюваності класів, наявних планових показників фінансування та фінансових можливостей бюджету (освітньої субвенції, коштів міського бюджету;Була головою робочої групи з аналізу та погодження тарифікаційних списків, навчальних планів закладів загальної середньої освіти;Організовувала наради, зустрічі з директорами з презентацією роботи всіх закладів та їх досягнень;Готувала спільно з начальником відділу з гуманітарних питань програму розвитку освіти, в якій зазначалися заходи , які планується виконати протягом дії програми та фінансові ресурси, які необхідні для цього;Працювала над відкриттям будинку сімейного типу тощо;Була ініціатором та підготувала Програму підтримки обдарованої молоді, яка діє досі , вносила зміни до неї при потребі ( приблизно з 2018 року). В результаті даної програми значно збільшилася кількість учнів, які отримують медалі, мають призові місця обласного та всеукраїнського рівня з олімпіад, конкурсів тощо. Фінансова підтримка надається як учням, так і педагогам, що підготували дітей. Ця програма охоплює дітей вцілому ( ЗЗСО, позашкільна освіта , спорт, школи естетичного виховання);Налагоджувала дружні відносини з містами Франції. Була головою делегації (директор, лікар, 12 дітей) і готувала документи на виїзд дітей в місто Плек-Л’Ермітаж, де відбулася в серпні 2023 року виставка картин Малої академії народних мистецтв та ремесел, обговорення планів співпраці. В результаті налагодження співпраці з громадою Польщі в 2023 році організувала поїздку 30 дітей (дітей військових) з різних закладів загальної середньої освіти для відпочинку і туризму (14 днів). Була головою делегації ,але перебувала з дітьми лише декілька днів, на час влаштування, вирішення питань, підписання договору, обговорення планів між громадами на майбутнє щодо навчання, відпочинку дітей та інше. Є досвід роботи на приватному підприємстві (Виконувала функції: економічний аналіз діяльності підприємства, прибутковості, бухгалтерського обліку (матеріали, розрахунки з дебіторами та кредиторами, зарплата, облік ПДВ, звітність, банк, звітність, головна книга). Виконувала обов’язки головного бухгалтера. Робота підприємства включала в себе магазини, кафе, купівля та продаж за кордоном. Робота передбачала співпрацю з державними органами, органами місцевого самоврядування та іншими юридичними особами.Зараз Голова Правління благодійної організації «Благодійний Фонд Повернись до нас». Маю дві вищі освіти: Вища економічна освіта: Українська Державна академія водного господарства «Економіка підприємства», економіст, спеціаліст(магістр); Вища педагогічна освіта: Рівненський державний гуманітарний університет, «Математика», вчитель, cпеціаліст (магістр). Знання мов: українська, російська –вільно. Закінчила міжнародні курси англійської мови «BRITISH COUNSIL» в рамках проєкту USAID «ГОВЕРЛА» -A2, зараз навчаюся на рівні В1.Досвідчений користувач комп’ютерною технікою (Microsoft Office , в тому числі Microsoft Word, PowerPoint та Excel, M.E.Doc, Google Drive, Zoom, etc., робота в програмах з обліку фінансів, бюджетного обліку) . Постійно працювала з різними програмами, в залежності від напрямків діяльності. При зміні програмного забезпечення швидко навчаюся.
Навчалась в 2 закладах
Рівненський державний гуманітарний університет
математика
Рівне, Рівненська область, 2017
Національний університет водного господарства та природокористування
Економіка підприємства
Рівне, Рівненська область, 1996
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Natalia
Natalia
директор, фінансовий аналітик, проєктний менеджмент, економіка, ПП, ГО
Біла Церква
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 1 тиждень тому