Працювала в 2 компаніях 20 років 5 місяців
Освіта
тренерка з прав людини в освітньому просторі, гендерної рівності, недискримінації
Низівський ліцей Садівської сільської ради Сумського району Сумської області
Освіта
5 років 10 місяців
07.2019 - до теперішнього часу
заступник директора з виховної роботи
Низівський ліцей Садівської сільської ради Сумського району Сумської області
Освіта
16 років 10 місяців
01.2005 - 11.2021
Ключова інформація
- Комунікаційні навички ( тренерська діяльність з дорослими в рамках Проєкту "Про.Спільноти: безпечне та сприятливе середовище для навчання дітей",2023 рік ; тренерська діяльність з молодими людьми в рамках Проєкту " Розвиток потенціалу молоді в Полтавській та Сумській областях ",2024 рік)
- Адаптивність до змін ( пілотування Проєкту " Шкільний Клуб Волонтерства ", 2025 рік; тьюторська діяльність з учнівством в межах Програми"Освітній суп " з подолання освітніх втрат,2025 рік)
- Міжкультурна компетентність
- Ефективне управління часом ( навички роботи адміністратором, фахівцем мобільої бригади, керівником клубу,тренеркою,тьюторкою)
- Дисциплінованість ( якісне виконання поставлених завдань, вирішення нагальних питань)
Навчалась в 2 закладах
Сумський інститут післядипломної педагогічної освіти
Управління освітніми закладами
Суми, 2016
Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка
Філологічний/ вчителька
Суми, 2000
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Диплом
Курси, тренінги, сертифікати
Формування тьюторських компетентностей вчителя як умова розкриття потенціалу дитини
Робота з учнівством з подолання освітніх втрат; застосування навичок соціо- емоційного супроводу; здатність проектувати,розробляти та проводити уроки з акцентом на досягнення власних цілей та використання власних сильних сторін
Мультиплікаторка методики ненасильницьких дебатів 2 межах Проєкту " Участь потребує ненасильницьких дебатів для трансформації конфліктів"
Володіння методиками та техніками ненасильницьких дебатів; розуміння природи конфліктів; уміння застосовувати ненасильницькі підходи до трансформації конфліктів; здатність планування та проведення навчання з створення та реалізації соціальних ініціатив;
успішне завершення Прорами підвищення кваліфікації "Регіональний тренінг "Занурення в соціально-емоційне та етичне навчання""
Емоційно-етична компетентність.
Інклюзивна компетентність.
Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища.
Забезпечення додаткової підтримки дітей з ООП в освітньому середовищі.
Управлінська компетентність.
Кейс-менеджмент у соціальній роботі
Метод кейс-менеджменту в соціальній роботі: основні поняття та підходи.
Нормативно-правові основи щодо здійснення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах.
Форми обліку соціальної роботи з сім’ями/особами, які перебувають у складних життєвих обставинах.
Основні принципи роботи під час здійснення візиту в сім'ю.
Методи роботи з сім’ями та особами, котрі потрапили у складні життєві обставини.
Соціальні послуги різним категоріям населення
Тренерка Проєкту "Про. Спільноти: безпечне та сприятливе середовище для навчання дітей"
Вивчення досвіду зі створення безпечного середовища в Ізраїлі. Практичні навички проведення тренінгів для освітян з вивчення безпечного середовища в закладах освіти України.
Домедична допомога пр раптовій зупинці серця та загрозливих життю станах
Теоретичні знання з основ домедичної допомоги.
Практичні навички надання домедичної допомоги при раптовій зупинці серця та загрозливих життю станах.
Про успішне завершення навчання для менторів та менторок Програми UpShift Ukraine
Практичні навички менторки молодіжних програм від ЮНІСЕФ.
Попередження сексуальної експлуатації та сексуальної наруги (PSEA)
Дотримання політики запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці.
"Права людини. Гендерна рівність. Недискримінація"
Знання чинного законодавства з прав людини.
Практичні навички проведення тренінгів з питань прав людин, гендерної рівності, недискримінації.
Навчання за Програмою підготовки експертів з проведення інституційного аудиту в закладах загальної середньої освіти
Знання чинних законодавчих документів з питань освіти. Практичні навички проведення інституційних аудитів у ЗЗСО,
Сертифікат для тернерів та тренерок "Права людини в освітньому просторі"
Знання чинних законодавчих нормативних документів з питань освіти.
Практичні навички роботи тренерки.
Дієві інструменти та кейси для здіснення тренінгів в совітній галузі з питань прав людини в освітньому середовищі
Додаткова інформація
Личные качества
Організованість та відповідальність. Вмію ефективно планувати робочий процес, розставляти пріоритети та дотримуватися дедлайнів.
Комунікабельність. Легко знаходжу спільну мову з колегами та партнерами, сприяю створенню продуктивного робочого середовища.
Ініціативність. Готова пропонувати нові ідеї та брати на себе відповідальність за їх реалізацію.
Гнучкість та стресостійкість. Швидко адаптуюсь до змін, ефективно працюю в умовах багатозадачності та високого навантаження.
Уважність до деталей. Вмію аналізувати інформацію та помічати важливі нюанси, що впливають на успіх проєкту.
Аналітичне мислення. Вмію системно підходити до вирішення проблем, оцінювати ризики та знаходити оптимальні рішення.
Лідерські якості. Мотивую команду до досягнення спільних цілей та забезпечую конструктивну взаємодію всередині колективу.
Орієнтація на результат. Завжди націлена на досягнення високих показників ефективності та якості виконаних завдань.
Наталя Володимирівна
Наталя Володимирівна
Освітня експертка

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Суми
Активно шукає роботу
повна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 3 дні тому