Працювала в 6 компаніях   3 роки 8 місяців

Краса / Фітнес / Спорт, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Реклама та PR-послуги, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Помічник керівника

ArtyBeautу

Краса / Фітнес / Спорт

11 місяців

11.2023 - до теперішнього часу

  • Планування та координація роботи салону краси.
  • Участь у пошуку та організація внутрішніх та зовнішніх співбесід, найму нових працівників та їх навчання .
  • Організація та контроль матеріального забезпечення (планування, участь у бюджетуванні, контроль закупівель).
  • Повний цикл роботи з базою клієнтів.
  • Робота з конфліктними клієнтами, скаргами, негативними відгуками.

Рекрутер віддалено

Квіткова оранжерея

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

2 місяці

09.2023 - 11.2023

  • Ведення повного циклу пошуку персоналу.
  • Пошук резюме та профілів за заданими параметрами, початковий відбір та оцінка резюме.
  • Проведення співбесід (телефонні, повідомлення, відео співбесіди)
  • Взаємодія з керівниками та всіма підрозділами підприємства.
  • Ведення бази даних та звітності.

Менеджер з персоналу/рекрутер

SKU Marketing

Реклама та PR-послуги

9 місяців

11.2022 - 08.2023

  • Ведення повного циклу пошуку персоналу від прийняття заявки до виходу кандидата на роботу.
  • Створення та розміщення оголошень для вакансій, робота з Job- платформами.
  • Опрацювання та аналіз відгуків, Аналіз резюме(холодна база) та відбір кандидатів.
  • Проведення первинних телефоних інтерв"ю та співбесід.
  • Ведення бази даних , статистики, аналіз ринку праці та звітності.
  • Ведення кадрової документації ( прийом, переведення, звільнення, відпустки)
  • Формування табеля обліку робочого часу.
  • Оформлення довідок та характеристик з місця роботи.
  • Участь у розробці та впровадженні стратегій приваблення та утримання персоналу
  • Робота в програмах 1С , MS Office, M.E.Doc.
  • Підтримка життєдіяльності офісу (замовлення канц.товарів, води, вхідні дзвінки та заявки, контроль видачі бейджів новим співробітникам).

Рекрутер

Delonghi

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 місяців

09.2021 - 02.2022

  • Створення та публікація вакансії на відповідних актуальних платформах.
  • Пошук резюме та профілів за заданими параметрами.
  • Початковий відбір та оцінка резюме.
  • Сьорчинг, співбесіди (телефонні, повідомлення, відео співбесіди)/
  • Призначення зустрічей, зворотній зв*язок.
  • Взаємодія з керівниками та всіма підрозділами підприємства.
  • Ведення бази даних та звітності.

Рекрутер

Wizard

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

8 місяців

11.2020 - 07.2021

  • Пошук та підбір персоналу різних рівнів.
  • Створення та розміщення оголошень для вакансій, робота з Job- платформами.
  • Аналіз резюме та відбір кандидатів, ведення звітності та статистики.
  • Проведення попередніх телефонних інтерв"ю та співбесід.
  • Аналіз ринку праці, заробітної плати , конкурентів.
  • Допомога в заповнені кадрової документації нових співробітників.
  • Організація та контроль системи адаптації персоналу.
  • Вирішення трудових конфліктів.
  • Складання правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, штатного розпису.
  • Виконання доручень керівництва.

Менеджер з продажу

robota.ua

Реклама та PR-послуги

4 місяці

03.2020 - 07.2020

  • Підтримка та активний розвиток клієнтської бази.
  • Навчання клієнтів роботі з сайтом, аналіз потреби клієнта.
  • Підготовка пропозицій щодо співробітництва, укладання договорів, ведення на всіх етапах до закриття угоди.
  • Постійний сапорт клієнтів по роботі з сайтом: допомога у розміщенні вакансій, виборі сервісу для комунікації своєї потреби,надання аналітики ринку праці та інше;
  • Робота над лояльністю клієнтів, побудова довгострокових відносин.
  • Виконання всіх KPI.

Ключова інформація

Кадрова Документація

Статистика, аналіз ринку праці, звітність
Кадрова документаці
Підтримка HR-процесів

Тайм-менеджмент та організаційні вміння

Володіння CRM-системами, Бітрікс, 1С, MS Office, M.E.Doc

Підбір керівного і виробничого персоналу

Навчалась в 1 закладі

Національний університет харчових технологій

менеджмент, менеджер

Київ, 2020

Володіє мовами

Українська

рідна

Додаткова інформація

Личные качества

КОМУНІКАБЕЛЬНІСТЬ

АКТИВНЕ СЛУХАННЯ

ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ

СТРЕСОСТІЙКІСТЬ

УВАГА ДО ДЕТАЛЕЙ

КРИЗОВА КОМУНІКАЦІЯ

РОБОТА В КОМАНДІ

ГНУЧКІСТЬ

Карина

Менеджер з персоналу

Київ

30 000 грн.

25 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 2 години тому