Працювала в 11 компаніях   14 років 9 місяців

Оператор пк , 1с по введенню данних , архіваріус

Галактика , пп

10 місяців

12.2022 - 10.2023

Створення/редагування клієнтської бази. - підготовка договорів для підписання , архівування відповідних документів , занесення в базу інформації договору ( юр/фіз особи ) - внесення данних про працівників. - робота з первинною документацією. - інвентаризація складу ( внесення поданих данних

Помічник керівника

Фоп гурин д.г

5 місяців

06.2022 - 11.2022

Ведення документації по співробітникам , коригування бази клієнтів / співробітників/ постачальників. контроль укладання договорів ( постачальник/покупець ) , наявності відповідних документів. інвентаризації товарного запасу на складі ( оприбуткування/ списання товару ) . проведення накладних. спілкування з постачальниками , контроль рекламацій , актів звірок , прибуткових накладних. допомога у роботі торгових представників. забезпечення роботи офісу , виконання доручень керівника

Помічник керівника віділ кейтерінгу нафтовидобувної компанії

Тов "александр"

3 місяці

09.2021 - 12.2021

Формування , контроль , затвердження та виконання заявок тендерних та без тендеру. обробка тендерних пропозицій від постачальників ( наявність усіх необхідних документів та їх відповідність заявленим вимогам ) формування звітів за залишками , рухом тмц та мшп на складах та відділеннях ( по об'єктах ) звіти про приходи від постачальників. формування звітних таблиць з об'єктів надання послуг. подання змін до основного річного плану. формування обґрунтувань необхідності закупівлі тмц , мшп. підтримання зв язку офіс/зав. відділень/об єкт , для 100 результативної роботи. планування роботи директора з кейтеренгу , допомога в роботі головного технолога , відділу загалом

Оператор 1 с

Тов "алкогруппа"

1 рік 4 місяці

10.2019 - 02.2021

Формування видаткової та прибуткової документації - оформлення накладних - коригування відомостей у документації за фактами руху товару - формування аналітичної звітності - звіряння залишків на складі та формування звітів щодо руху товару - підготовка первинної бухгалтерської документації - внесення даних до бази

Менеджер по продажам

Тов "нтп"

8 місяців

12.2018 - 08.2019

Бренд менеджер

Бренд агенство "esfi"

5 місяців

06.2018 - 11.2018

Консультація з бренд маркетингу ( створенню бренду ) , складання основи контактів забезпечення відвідувачів рекламною продукцією ( за потреби ) контроль за всіма процесами у ході заходу формування пропозицій копірайтинг ( написання інформаційних , рекламних та текстів іншого характеру , які просувають та наповнюють інтернет - ресурси. ) реклама в соціальних мережах. організація , допомога в організації тренінгів з саморозвитку , соціальних проєктів

Адміністратор розважального центру

Рц "турбіна"

3 місяці

11.2016 - 02.2017

Зустріч відвідувачів , підтримання комфорту та приємної атмосфери для гостей у залі. управління персоналом ( навчання новачків , складання графіків роботи , мотивація працівників , контроль робочого процесу ) . робота з документацією , звітами , інвентаризація , касова дисципліна , інкасація грошових коштів за графіком. вирішення конфліктних ситуацій. організація та проведення банкетів , виконання службових доручень керівника

Адміністратор кафе/ ресторану

"суши таун"

9 місяців

01.2016 - 10.2016

Організація ефективної роботи кафе керівництво персоналом ( складання графіків роботи , навчання , контроль робочих процесів та дотримання стандартів закладу ) . контроль роботи обладнання та якості страв , що готуються , контроль термінів реалізації готової продукції. спілкування із відвідувачами , допомога офіціантам оформлення необхідних документів та звітності підбір персоналу проведення інвентаризацій управління асортиментом страв , що готуються робота з касою організація бенкетів

Помічник директора

"імперия"

4 роки 9 місяців

03.2011 - 12.2015

Пошук клієнтів , укладання договорів , теле маркетинг , логістика , управління роботи офісу та співробітників. робота з постачальниками , замовлення матеріалів. робота із клієнтською базою. збільшення бази клієнтів. успішна робота офісу

Товарознавець

Ооо"еко"

2 роки 5 місяців

09.2007 - 02.2010

Робота з постачальниками , замовлення , прийом , повернення товарів , звіти про продаж. робота у торговому залі , з продавцями. переоблік. виконання планів продажу. успішна робота відділів

Торговий представник

Фоп" нікас"

1 рік 9 місяців

09.2005 - 06.2007

Продаж продуктів харчування , пошук клієнтів , укладання договорів. мерчендаізинг на тт

Ключова інформація

ms excel , ms word , пользователь internet , 1с , работа с оргтехникой , кассовая дисциплина , viber , знание ресторанного бизнеса , навыки общения с клиентами , навыки организаторской работы , навыки работы в программе 1с , навыки размещения рекламы в журналах , интернете и информационных , навыки управления персоналом большой опыт роботы в торговле. мерчендайзинг , менеджер по продажам "союз виктан" , "антекс" "никас". товаровед , администратор с прод и пром группами товаров в супермаркетах. больше 2 - х лет опыт работы в общепите на руководящих должностях. также event , pr , реклама знание оргтехники , internet , word , excel , 1c ( 7/8 версии

Навчалась в 1 закладі

Коледж при Центральноукраїнському інституті Приватного акціонерного товариства "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна академія управління персоналом"

юридичний

Полтава, 2004

Володіє мовами

Англійська

середній

Курси, тренінги, сертифікати

тренинги по продажам , холодным звонкам , бренд маркетингу , smm

2018

бренд маркетинг/ smm

2016

оптовые продажи , техники продаж

2015

продаж по интернету

2014

Додаткова інформація

Особисті якості

Энергичная , ответственная , комуникабельная , быстро обучаюсь

Олександра

Оператор 1с, менеджер по закупкам, товарознавець

Полтава

15 000 $

38 років

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому