Працював в 4 компаніях   9 років 8 місяців

Державний сектор, Торгівля роздрібна / Retail, Юридичні послуги

Головний державний ревізор-інспектор відділу адміністрування

ГУ ДПС у Хмельницькій

Державний сектор

5 років 7 місяців

02.2019 - 09.2024

З лютого 2019 року по вересень 2024 року працював в ГУ ДПС головним державного ревізор-інспектора відділу адміністрування податків та зборів з фізичних осіб (адміністрування єдиного податку, податку на доходи фізичних осіб, військовий збір, ЄСВ, земельного податку, податку на нерухоме майно, акцизний збір), з січня 2020 року переведений на посаду головного державного ревізор-інспектора відділу адміністрування податків та зборів з юридичних осіб (адміністрування ПДВ, податок на прибуток підприємств, частини чистого прибутку, єдиного податку 3 та 4 групи, земельного податку та орендної плати з юридичних осіб)

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Менеджер з продажу

    фоп

    Торгівля роздрібна / Retail

    2 роки 5 місяців

    07.2017 - 12.2019

    Продаж будівельних матеріалів, співпраця з будівельними приватними бригадами, прорабами, приватними особами

  • Розробка стратегії продажів
  • Ведення переговорів
  • Укладення договорів
  • Пошук та залучення клієнтів
  • Аналіз ринку та конкурентів
  • Контроль за виконанням продажів
  • Ведення звітності
  • Планування та виконання плану продажів
  • Розвиток клієнтської бази
  • Заступник директора

    ТОВ «УКРАВОДА»

    Юридичні послуги

    2 місяці

    12.2017 - 02.2018

    Організація поточної організаційно-виконавчої роботи компанії

  • Координація роботи підрозділів компанії
  • Розробка та впровадження стратегічних планів
  • Контроль за виконанням планів та завдань
  • Ведення звітності та аналіз результатів роботи
  • Взаємодія з керівництвом та підлеглими
  • Контроль за дотриманням внутрішніх правил та розпорядку
  • Вирішення конфліктних ситуацій
  • Послуги бухгалтерського та податкового обліку

    зареєстрований як фоп

    Юридичні послуги

    2 роки 4 місяці

    09.2012 - 01.2015

    Ведення ФОП від реєстрації до закриття. Нарахування/сплата податків, здача квартальних тарічних звітів, здійснення поточних платежів, складання проміжної управлінської звітності. Підготовка ліквідаційної звітності.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Ключова інформація

    Впевнений користувач ПК

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Навчався в 1 закладі

    Міжрегіональної Академії Управління персоналом

    Облік і аудит

    Хмельницький, 2016

    Володіє мовами

    Українська

    рідна

    Курси, тренінги, сертифікати

    Дія. Освіта!

    2024

    Сертифікат за проходження проходження освітнього серіалу. Персональна кібергігієна

    Дія. Освіта!

    2023

    Сертифікат за проходження проходження освітнього серіалу Датааналітик. Вступ до Excel

    Дія. Освіта!

    2023

    Сертифікат за проходження проходження освітнього серіалу Датааналітик. SQL та Pawer BI

    Додаткова інформація

    Додаткова інформація

    Впевнений користувач ПК, знання офісних програм, забезпечений офісною оргтехнікою

    Микола

    Офісний співробітник, бухгалтер, аналітик, менеджер, оператор ПК

    Хмельницький

    35 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

    Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, позмінна робота

    Оновлено 1 тиждень тому