Працювала в 3 компаніях 18 років 2 місяці
Промисловість та Виробництво, Шоу-бізнес, FMCG
Інженер
ПАТ Арселорміттал Кривий Ріг
Промисловість та Виробництво
7 років 6 місяців
04.2017 - 10.2024
Складання графіків роботи ремонтного персоналу електрослужби та механослужби цехів ,
балансування робіт в SAP (модуль ERP), видача змінного завдання на день - тиждень власному та
черговому ремонтному персоналу , аналіз планово - попереджувальних ремонтів , підготовка
презентацій в MS Powerpoint, виконання поопераційних графіків робіт , створення та
обробка сповіщень про несправність обладнання підприємства, замовлення на ТОіР, участь в проведенні мобільних інспекцій обладнання цеху, виконання чек - листів Tool - time
( хронометраж ), розробка та відстеження тех.карт та планів ТО, аналіз підтвердження
виконаних робіт виконавцями , координація робочих центрів та табелів співробітників ( модуль SAP HR), підготовка пакету документів Safety ( ізоляція та блокування джерел небезпечних
енергій ) у відповідності з нормами законодавства з ОП та ПБ ( листи ізоляції/деізоляції ,
плани з безпеки , дозволи на роботу , наряд - допуск ) для виконавців робіт.
Економіст
МКЗ ПК Мистецький
Шоу-бізнес
10 років 6 місяців
06.2006 - 12.2016
Складання кошторису підприємства, довідок до кошторису за загальним/спец.фондом ,
розрахунок орендної плати, комунальних та експлуатаційних послуг орендарів, ведення та заключення договорів, актів, рахунків на оплату, проведення публічних закупівель в системі Prozorro (переговорна процедура закупівель), підготовка річного плану закупівель, податкова та статистична звітність, штатний розклад працівників, моніторинг закупівель, аналіз фінансової діяльності підприємства, проведення платежів через Казначейство , калькуляція послуг підприємства , розрахунок заробітної плати працівників.
- Розробка бюджетних планів
- Моніторинг фінансових показників
- Ведення фінансової звітності
- Проведення економічних розрахунків
Оператор 1С
Телемагазин House Market
FMCG
4 місяці
06.2008 - 10.2008
Ведення первічної документації в 1-С-8, координація робіт диспетчерів
Ключова інформація
SAP ERP
SAP HR
MS Excel, Word, Outlook, PowerPoint
M.E.Doc
Клієнт - банк
1-С-8
SAP HR
MS Excel, Word, Outlook, PowerPoint
M.E.Doc
Клієнт - банк
1-С-8
Навчалась в 1 закладі
Криворізький економічний інститут Державного вищого навчального закладу "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Фінансово-економічний, спеціальність "Банківська справа"
Кривий Ріг, 2005
Володіє мовами
Англійська
середній
Курси, тренінги, сертифікати
1 - с бухгалтерія
Кривий Ріг, 2007
Додаткова інформація
Особисті якості
Висока працездатність
Відповідальність
Адаптивність
Вміння розставляти пріоритети
Робота в режимі багатозадачності
Комунікабельність
Відповідальність
Адаптивність
Вміння розставляти пріоритети
Робота в режимі багатозадачності
Комунікабельність
Анна Сергіївна
Анна Сергіївна
Економіст , фінансист , фахівець
Кривий Ріг
Готовий переїхати: Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Оновлено 14 годин тому