Працював в 3 компаніях   8 років 2 місяці

Фармацевтика, Медицина та Охорона здоров'я

Product manager (pharma)

БІХЕЛС

Фармацевтика

3 роки 4 місяці

08.2021 - до теперішнього часу

Бренди: Лібера, Ренохелс, Вогер, Загест, Статон, Уропак, Анеза

ЦА – нефрологи, урологи, гінекологи

Обов'язки:

  • Аналіз та дослідження ринку
  • Прогноз обсягів продажів
  • Розробка та реалізація маркетингового плану та стратегії продажів Довгострокове та короткострокове планування маркетингових активностей
  • Розробка, організація та проведення маркетингових заходів та оцінка їх ефективності
  • Запуск та контроль соціальних проектів, оцінка ефективності
  • Розробка та впровадження POS матеріалів, комунікативних стратегій та компейн буків
  • Навчання та контроль знання препаратів співробітниками польової служби
  • Розвиток та підтримка відносин з провідними лідерами думки
  • Ініціація та організація великих маркетингових заходів та соціальних проектів управління маркетинговим бюджетом продуктів
  • Лончі нових брендів на ринку України Ведення 7 брендів (11 скю)

Досягнення:

Успішні лончі продуктів:

Ренохелс MS 2% в $ (майже 2 рази на рік) MS 1,22% в уп (в 2 рази на рік)

Вогер (лонч) MS 6% у $ (рівно за рік) MS 8% в уп (за рік)

Загест (лонч) MS 7% у $ (за рік) MS 10% в уп (за рік)

Креативні та ефективні соціальні проекти: “Чоловіче Здоров’я” - + 1 000 пацієнтів, +2 000 уп “Здоров’я нирок” - 511 пацієнтів безоплатно отримали по 3 уп препарату Лібера у 1 кв 2023 року + 4000 уп

Проведено 6 клінічних досліджень з провідними лідерами думок по наступним брендам: Лібера, Ренохелс, Вогер, Загест, Статон

Спеціаліст по зв'язкам з медичною громадскістю

Berlin-Chemie AG

Фармацевтика

2 роки 4 місяці

02.2019 - 06.2021

  • Визначення цінності запропонованого товару.
  • Дослідження ринку конкурентів.
  • Організація та проведення лекцій.
  • Просування продукції компанії.
  • Формування основи клієнтів.
  • Залучення нових постійних клієнтів та спілкування з ними.
  • Організація проведення круглих столів та конференцій.
  • Проведення конференцій та підготовка програм для здійснення заходів. Комунікація з лідерами думки та партнерами.
  • Планування робочого процесу.
  • Робота з Календарем Google, документами та таблицями.

Ведення маркетингових промо активностей для цільової аудиторії:

1.хірургів,травматологів, анестезіологів (Німесил, Дексалгін, Диклоберл, Ліотон, Фастум, Цибор, Рефортан, Інфезол).

2. Гастроентерологів (Мезим, Пангрол, Спазмомен, Еспумізан).

3. алергологів (Ніксар).

4. Неврологів (Фастум, Ліотон, Дексалгін).

5. Терапевтів (Ліотон, Фастум, Ніксар, Мезим, Диклоберл).

6. Дерматологів (Оніхоцид, Ніксар). 7. Ревматологів (Аденурик).

Лікар-уролог

Житомирська центральна районна лікарня

Медицина та Охорона здоров'я

2 роки 5 місяців

10.2016 - 03.2019

  • Проведення консультацій пацієнтів, виявлення та діагностика проблем
  • Проведення планових та ургентних оперативних втручань.
  • Здійснення пошуку та надання необхідної інформації в короткі терміни.
  • Робота з документацією: оформлення документів і створення таблиць.
  • Розробка плану обстеження хворого, застосування раціональних методів обстеження пацієнта з метою отримання в мінімально короткі терміни повної і достовірної діагностичної інформації.
  • Забезпечення своєчасного та якісного оформлення медичної та іншої документації відповідно до встановлених правил

Ключова інформація

  • Аналіз та дослідження ринку
  • Прогноз обсягів продажів
  • Розробка та реалізація маркетингового плану та стратегії продажів Довгострокове та короткострокове планування маркетингових активностей
  • Розробка, організація та проведення маркетингових заходів та оцінка їх ефективності
  • Запуск та контроль соціальних проектів, оцінка ефективності
  • Розробка та впровадження POS матеріалів, комунікативних стратегій та компейн буків
  • Навчання та контроль знання препаратів співробітниками польової служби
  • Розвиток та підтримка відносин з провідними лідерами думки Ініціація та організація великих маркетингових заходів та соціальних проектів Управління маркетинговим бюджетом продуктів
  • Лончі нових брендів на ринку України Ведення 7 брендів (11 скю)

Навчався в 2 закладах

Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика

Урологія

Київ, 2016

Вінницький національний медичний університет ім. М. І. Пирогова

Лікувальна справа

Вінниця, 2014

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

"Психотипи клієнтів"

Київ, 2023

"Виявлення потреб клієнтів"

Київ, 2023

«Боротьба з запереченнями: Техніка приєднання»

Київ, 2023

"SPIN Техніка".

Київ, 2022

«Побудова цілей SMART»

Київ, 2022

«Основи презентації»

Київ, 2021

«Ефективні техніки продажу»

Київ, 2020

Школа Продакт Менеджерів "Стафф- Альянс"

Київ, 2019

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач

Pharmxplorer

Впевнений користувач

Excel, power point, word

Впевнений користувач

Кирилл

Product manager (pharma)

Київ

33 роки

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 місяці тому