Працювала в 1 компанії 6 років 4 місяці
Інше
Провідний економіст
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві
Інше
6 років 3 місяці
08.2018 - до теперішнього часу
- оформлення, укладання договорів забезпечення службових приміщень та адмінбудівель послугами
комунальних служб (електричною, тепловою енергією, водопостачанням, водовідведенням), здійснення
листування із комунальними службами, підприємствами, установами та організаціями, оформлення необхідних
змін до договорів та технічної документації;
- оформлення та в подальшому супровід договорів на послуги, роботи та товари з адміністративногосподарських
питань для забезпечення роботи установи;
- здійснення заходів щодо своєчасного отримання актів наданих послуг за договорами;
- ведення обліку і аналіз витрат електроенергії, тепла, води та техніко- економічних показників роботи енерго-,
водо- та тепло господарства, аварій та їх причин, контроль та облік споживання теплоносіїв, електроенергії та
води, контроль за своєчасною повіркою лічильників у відповідності до встановлених нормативних строків.
- формування табелю обліку робочого часу працівників;
- підготовлення журналу виходу працівників на роботу;
- ведення журналів, заповнення та видача подорожніх листів та їх перевірка;
- формування службових записок ;
- робота у комп’ютерній програмі з діловодства (облік, реєстрація та рух кореспонденції у базі даних);
- здійснення прийому вхідної, вихідної кореспонденції;
- відправка відповідної документації адресатам;
- формування справ у відповідності з номенклатурою.
комунальних служб (електричною, тепловою енергією, водопостачанням, водовідведенням), здійснення
листування із комунальними службами, підприємствами, установами та організаціями, оформлення необхідних
змін до договорів та технічної документації;
- оформлення та в подальшому супровід договорів на послуги, роботи та товари з адміністративногосподарських
питань для забезпечення роботи установи;
- здійснення заходів щодо своєчасного отримання актів наданих послуг за договорами;
- ведення обліку і аналіз витрат електроенергії, тепла, води та техніко- економічних показників роботи енерго-,
водо- та тепло господарства, аварій та їх причин, контроль та облік споживання теплоносіїв, електроенергії та
води, контроль за своєчасною повіркою лічильників у відповідності до встановлених нормативних строків.
- формування табелю обліку робочого часу працівників;
- підготовлення журналу виходу працівників на роботу;
- ведення журналів, заповнення та видача подорожніх листів та їх перевірка;
- формування службових записок ;
- робота у комп’ютерній програмі з діловодства (облік, реєстрація та рух кореспонденції у базі даних);
- здійснення прийому вхідної, вихідної кореспонденції;
- відправка відповідної документації адресатам;
- формування справ у відповідності з номенклатурою.
Ключова інформація
користувач пк
- оформлення , укладання та супровід договорів на послуги , роботи та товари з адміністративно -
господарських питань
- робота у комп ютерній програмі з діловодства ( облік , реєстрація та рух кореспонденції у базі даних )
- володіння ms office ( word , excel )
- володіння оргтехнікою : принтер , сканер , копіювальне обладнання
- робота з великими обсягами документації
Навчалась в 1 закладі
Гайворонський машинобудівний технікум
Економіка підприємства
Гайворон, Кіровоградська обл., 2001
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Державні закупівлі
Київ, 2023
Додаткова інформація
Особисті якості
Постійно розвиваюсь та вивчаю нову інформацію , вміння працювати з великими обсягами
даних , уважність , відповідальність , стресостійкість , організованість , порядність , організаторські здібності ,
комунікабельність , акуратність , висока концентрація уваги , вміння працювати в команді
Валентина Петрівна
Валентина Петрівна
Економіст, адміністратор, менеджер
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 години тому