Працював в 3 компаніях   1 рік 11 місяців

Торгівля роздрібна / Retail

Оператор чату

Dnipro M

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

01.2024 - 09.2024

В обов?язки на посаді входило:
- Залучатися до вирішення складних питань, пов?язаних із негативом клієнтів.
- Проводити комунікацію через вхідну лінію (онлайн-чати та месенджери) з клієнтами відповідно до встановлених і регламентованих стандартів.
- Брати участь у навчанні та адаптації нових менеджерів.
- Формувати планування своїх показників на тиждень/місяць/ квартал/півріччя.
- Брати участь у вирішенні внутрішніх конфліктів та підтримувати гармонійних відносини в команді.
- Вчасно повідомляти про виявлені проблеми в сервісі або продукті, помічені клієнтом або самостійно, і передавати дані звернення до відповідного відділу.
- Вносити вчасну, достовірну та повну інформацію в анкети по кожному запиту клієнта (робота в CRM та 1С).
- Постійно навчатися в зоні своєї відповідальності та дотичних до неї
сферах.
- Щодня перевіряти власні анкети та замовлення для актуалізації інформації.
- Супроводжувати клієнта на етапі формування договору купівлі-продажу, комерційних пропозицій тощо.
Виконувала обов'язки старшого
менеджера у відділі обробки онлайн-чатів та месенджерів.

Менеджер з лояльності

Dnipro M

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

01.2024 - 09.2024

Додаткове завдання, яке виконувала
щоденно, і згодом перейшла до цього відділу — відділу збереження лояльності.
• Забезпечення своєчасної та висококваліфікованої обробки зворотного зв?язку від клієнтів (NPS/
CSI/скарги).
• Своєчасне повідомлення про виявлені збої в сервісі, продукті та місцях продажу.
• Внесення вчасної, достовірної та повної інформації в анкети по кожному запиту клієнта.

Оператор call центру

Dnipro M

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 2 місяці

11.2022 - 01.2024

• Прийом та обробка вхідних дзвінків
• Надання інформації за запитами клієнтів
• Реєстрація звернень та скарг
• Консультування клієнтів по продуктах та послугах
• Участь у телефонних опитуваннях
• Виконання цільових дзвінків
• Забезпечення високого рівня обслуговування

Ключова інформація

• Комунікація з клієнтами
• Планування
• Вирішення складних питань пов?язаних з негативом клієнтів
• Робота з 1С, CRM
• Ведення клієнтської бази
• Оформлення документації
• Введення звітності
• Навичка багатозадачності
• Навички крос-продажів та апселінгу
• Підтримка довгострокових відносин з клієнтами
• Співпраця з суміжними відділами для підтримки продажів

Навчався в 2 закладах

Вінницький національний аграрний університет

Менеджмент, спеціалізація: логістика

Вінниця, 2025

Технологічно-промисловий коледж Вінницького національного аграрного університету

Зберігання, переробка та підготовка м?ясопродуктів

Вінниця, 2023

Володіє мовами

Англійська

середній

3 роки вивчала англійську мову в школі Flash, на разі продовжую її вивчати в Project 12

Марина

Менеджер з продажу

Вінниця

35 000 грн.

20 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 дні тому