Працював в 3 компаніях 1 рік 11 місяців
Торгівля роздрібна / Retail
Оператор чату
Dnipro M
Торгівля роздрібна / Retail
8 місяців
01.2024 - 09.2024
В обов?язки на посаді входило:
- Залучатися до вирішення складних питань, пов?язаних із негативом клієнтів.
- Проводити комунікацію через вхідну лінію (онлайн-чати та месенджери) з клієнтами відповідно до встановлених і регламентованих стандартів.
- Брати участь у навчанні та адаптації нових менеджерів.
- Формувати планування своїх показників на тиждень/місяць/ квартал/півріччя.
- Брати участь у вирішенні внутрішніх конфліктів та підтримувати гармонійних відносини в команді.
- Вчасно повідомляти про виявлені проблеми в сервісі або продукті, помічені клієнтом або самостійно, і передавати дані звернення до відповідного відділу.
- Вносити вчасну, достовірну та повну інформацію в анкети по кожному запиту клієнта (робота в CRM та 1С).
- Постійно навчатися в зоні своєї відповідальності та дотичних до неї
сферах.
- Щодня перевіряти власні анкети та замовлення для актуалізації інформації.
- Супроводжувати клієнта на етапі формування договору купівлі-продажу, комерційних пропозицій тощо.
Виконувала обов'язки старшого
менеджера у відділі обробки онлайн-чатів та месенджерів.
- Залучатися до вирішення складних питань, пов?язаних із негативом клієнтів.
- Проводити комунікацію через вхідну лінію (онлайн-чати та месенджери) з клієнтами відповідно до встановлених і регламентованих стандартів.
- Брати участь у навчанні та адаптації нових менеджерів.
- Формувати планування своїх показників на тиждень/місяць/ квартал/півріччя.
- Брати участь у вирішенні внутрішніх конфліктів та підтримувати гармонійних відносини в команді.
- Вчасно повідомляти про виявлені проблеми в сервісі або продукті, помічені клієнтом або самостійно, і передавати дані звернення до відповідного відділу.
- Вносити вчасну, достовірну та повну інформацію в анкети по кожному запиту клієнта (робота в CRM та 1С).
- Постійно навчатися в зоні своєї відповідальності та дотичних до неї
сферах.
- Щодня перевіряти власні анкети та замовлення для актуалізації інформації.
- Супроводжувати клієнта на етапі формування договору купівлі-продажу, комерційних пропозицій тощо.
Виконувала обов'язки старшого
менеджера у відділі обробки онлайн-чатів та месенджерів.
Менеджер з лояльності
Dnipro M
Торгівля роздрібна / Retail
8 місяців
01.2024 - 09.2024
Додаткове завдання, яке виконувала
щоденно, і згодом перейшла до цього відділу — відділу збереження лояльності.
• Забезпечення своєчасної та висококваліфікованої обробки зворотного зв?язку від клієнтів (NPS/
CSI/скарги).
• Своєчасне повідомлення про виявлені збої в сервісі, продукті та місцях продажу.
• Внесення вчасної, достовірної та повної інформації в анкети по кожному запиту клієнта.
щоденно, і згодом перейшла до цього відділу — відділу збереження лояльності.
• Забезпечення своєчасної та висококваліфікованої обробки зворотного зв?язку від клієнтів (NPS/
CSI/скарги).
• Своєчасне повідомлення про виявлені збої в сервісі, продукті та місцях продажу.
• Внесення вчасної, достовірної та повної інформації в анкети по кожному запиту клієнта.
Оператор call центру
Dnipro M
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 2 місяці
11.2022 - 01.2024
• Прийом та обробка вхідних дзвінків
• Надання інформації за запитами клієнтів
• Реєстрація звернень та скарг
• Консультування клієнтів по продуктах та послугах
• Участь у телефонних опитуваннях
• Виконання цільових дзвінків
• Забезпечення високого рівня обслуговування
• Надання інформації за запитами клієнтів
• Реєстрація звернень та скарг
• Консультування клієнтів по продуктах та послугах
• Участь у телефонних опитуваннях
• Виконання цільових дзвінків
• Забезпечення високого рівня обслуговування
Ключова інформація
• Комунікація з клієнтами
• Планування
• Вирішення складних питань пов?язаних з негативом клієнтів
• Робота з 1С, CRM
• Ведення клієнтської бази
• Оформлення документації
• Введення звітності
• Навичка багатозадачності
• Навички крос-продажів та апселінгу
• Підтримка довгострокових відносин з клієнтами
• Співпраця з суміжними відділами для підтримки продажів
• Планування
• Вирішення складних питань пов?язаних з негативом клієнтів
• Робота з 1С, CRM
• Ведення клієнтської бази
• Оформлення документації
• Введення звітності
• Навичка багатозадачності
• Навички крос-продажів та апселінгу
• Підтримка довгострокових відносин з клієнтами
• Співпраця з суміжними відділами для підтримки продажів
Навчався в 2 закладах
Вінницький національний аграрний університет
Менеджмент, спеціалізація: логістика
Вінниця, 2025
Технологічно-промисловий коледж Вінницького національного аграрного університету
Зберігання, переробка та підготовка м?ясопродуктів
Вінниця, 2023
Володіє мовами
Англійська
середній
3 роки вивчала англійську мову в школі Flash, на разі продовжую її вивчати в Project 12
Марина
Марина
Менеджер з продажу
Вінниця
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 дні тому