Працювала в 5 компаніях   23 роки 9 місяців

IT, Торгівля роздрібна / Retail, Промисловість та Виробництво

Посада: Операційний менеджер

Genesis tech Solutions, LLC, Шарджа, ОАЕ

IT

2 роки 2 місяці

04.2022 - 06.2024

  • Підготовка звітності для аудиторської компанії;
  • Бюджетування, контроль за бюджетом компанії;
  • Переговори з партнерами, підготовка договорів;
  • Ведення банківських операцій по системі Клієнт-Банк;
  • Представництво інтересів компанії в ОАЕ.

Фрілансер

Фрілансер

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 2 місяці

12.2018 - 02.2022

  • Консультування з бухгалтерського та податкового обліку;
  • Консультування щодо складання податкової звітності;
  • Консультування з приводу проходження податкових перевірок.

Заступник головного бухгалтера.

ТОВ «Швейна фабрика “Ножиці”

Промисловість та Виробництво

1 рік 2 місяці

09.2017 - 11.2018

  • Забезпечення, на основі даних первинних документів і бухгалтерських записів, своєчасного складання бухгалтерської та податкової звітності (Баланс, Ф2, декларація по прибутку та пакет звітів річної звітності, звітність з ПДФО та ЄСВ, статистична звітність) та подання її за встановленим порядком відповідним органам;
  • Контроль за правильністю ведення та відображення первинних та бухгалтерських документів, оприбуткування товарно-матеріальних цінностей, розрахунків і платіжних зобов’язань, проведення інвентаризацій основних засобів та нематеріальних активів та розрахунків;
  • Контроль за законністю, своєчасністю і правильністю розрахунків по заробітній платі працівників підприємства, правильним нарахуванням і перерахуванням платежів в держбюджет, внесків на державне соціальне страхування;
  • Ведення та контроль обліку основних засобів, інших оборотних та необортних активів та запасів, грошових коштів, розрахунків з контрагентами;
  • Контроль бухгалтерського та податкового обліку;
  • Участь у податковому плануванні, виявленні та попередженні податкових ризиків;
  • Проходження аудиторських та податкових перевірок;
  • Внесення пропозицій, щодо змін в програмному забезпеченні, організація та контроль процесу змін;Участь у побудові обліку компанії з нуля з урахуванням управлінських вимог;
  • Підготовка та складання управлінських звітів підприємства, а також іншої внутрішньої звітності для керівника відповідно до запитів;
  • Організація своєчасного закриття періоду (місяця, кварталу, півріччя, року);
  • Контроль за коректним відображенням інших господарських операцій в облік з у урахуванням управлінських вимог;
  • Контроль коректності відображення витрат виробництва та невиробничих витрат періоду в обліку, відповідно до умов бюджету компанії;
  • Контроль коректності розрахунків (грошових та інших договірних) в договорах, контроль платежів, робота з документообігом (договори, додаткові угоди.);
  • Організація обліку, товарно-матеріальних цінностей і основних засобів;
  • Робота з первинною документацією компанії (в т. ч. перевірка та введення первинних документів в обліковій системі).

Головний бухгалтер

ТОВ «Основа»

Промисловість та Виробництво

15 років 5 місяців

03.1999 - 08.2014

  • Повна, абсолютна організація та ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку по всім видам діяльності підприємтсва;
  • Контроль господарської діяльності підприємства; Складання та здача всіх видів звітності;
  • Податкове планування;
  • Аналіз податкового законодавства;
  • Оптимізація оподаткування;
  • Взаємодія з контролюючими органами;
  • Повне ведення ТОВ і ФОП;
  • Ведення кадрового обліку, розрахунки зі співробітниками;
  • Договірні відносини з клієнтами підприємства.

Бухгалтер

ЗАТ «Донстройтехнологія»

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 6 місяців

09.1997 - 03.1999

  • Складання та підписання договорів з фіз. і юр. особами для безготівкових розрахунків;
  • Контроль за дотриманням продавцями роботи на касових апаратах; Складання внутрішніх звітів щодо руху товару для головного бухгалтера;
  • Проведення господарських операцій по банку;
  • Здача податкової та статистичної звітності, підготовка документів для її складання.

Ключова інформація

Комунікабельна, енергійна, самоорганізована, старанна. Аналітичний склад мислення; завжди зацікавлена в стабільному і благополучному стані підприємства, на яке працюю, дотримуючись інтересів керівництва; постійно розвиваю свої професійні компетенції.

Маю досвід супроводу кількох юридичних та фізичних осіб; досконале знання бухгалтерського та податкового законодавства України; Організованість та орієнтація на деталі є моїми ключовими компетеніями. Здатна керувати кількома проєктами одночасно;

За 25 років досвіду роботи бухгалтером, - всі проведені перевірки контролюючих органів (планові, зустрічні, з ліквідації та ін.) проходили без порушень. Вмію налагоджувати позитивне спілкування з контролюючими органами. Вмію вирішувати конфліктні ситуації.

Вмію ефективно працювати в команді. Маю гнучкість та вміння швидко адаптуватися до змін у динамічному робочому середовищі.

  • 1С Підприємство; M.e.doc, Sonata, ОПЗ; система Ліга-закон, Клієнт-Банк;
  • Орієнтуюсь в будь-якій бухгалтерській програмі. Швидко навчаюсь.

Навчалась в 3 закладах

Група компаній «Golden Staff»

Головний бухгалтер», завжди тримаю руку «на пульсі

Донецьк, 2015

ПУЗ «Європейський університет фінансів, інформаційних систем, менеджменту та бізнесу»

Фінанси

Київ, 2010

Донецька торгово-промислова палата

Бухгалтерський облік і аудит

Донецьк, 1995

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

CV in English

За запитом надам резюме англійською мовою.

Євгенія

Головний бухгалтер

Київ

50 000 грн.

48 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 4 години тому