Працювала в 8 компаніях   6 років 3 місяці

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Будівництво, Реклама та PR-послуги, Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail

Логіст

Тов "хімнокс"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік

07.2023 - 07.2024

Організація та контроль процесів перевезення товарів компанії, ведення і контроль документообігу, вчасне виконання замовлень з транспорту, розподіл автомобільного транспорту на маршрути, підготовка супровідних документів для водія та координація, організація роботи водіїв, комунікація з менеджерами з продажу, начальником складу, контроль дебіторської заборгованості, аналіз і моніторинг ринку, досвід роботи з lardi, della

Помічник керівника

Тов "кредо"

Будівництво

4 місяці

10.2021 - 02.2022

Прийом телефонних дзвінків, інформаційна робота, організація зустрічей, нарад, зборів, відряджень співробітників, робота з кореспонденцією, робота з кур'єрськими службами, ведення внутрішньої документації компанії, реєстрації документів, забезпечення життєдіяльності офісу ( замовлення води, канцелярії, витратних матеріалів ), підтримка і формування позитивного іміджу компанії, вміння швидко та грамотно набирати текст, виконання доручень керівника, прийом гостей компанії, виклик спеціалістів для проведення ремонтних робіт та технічного обслуговування офісу

Менеджер по роботі з клієнтами

Максі групп інтернешнл

Реклама та PR-послуги

2 роки 2 місяці

06.2019 - 08.2021

Ознайомлення клієнтів із продукцією, просування продукції та самої компанії, перевірка даних клієнта, передача клієнта у відділ продажу

Менеджер з розвитку клієнтської бази

Максі групп інтернешнл

Реклама та PR-послуги

1 рік 1 місяць

05.2018 - 06.2019

Пошук клієнтів у соціальних мережах, ознайомлення клієнтів з продукцією та відповіді на запитання клієнтів, реєстрація клієнтів у відділ продажу

Помічник керівника

Тов "метіз лімітед"

Промисловість та Виробництво

6 місяців

11.2017 - 05.2018

Забезпечувати документообіг компанії : вхідна та вихідна кореспонденція, реєстрація, зберігання, архівування документів. Здійснення доставки нп документів, прийом телефонних дзвінків, з'ясування потреб дзвінків та відвідувачів, робота з офісною електронною поштовою скринькою ( прийом, відправлення листів, файлів ), виклик спеціалістів для проведення ремонтних робіт та технічного обслуговування офісу, забезпечення офісу всіма необхідними матеріалами ( канцтоварами, питною водою, госп.товарами і т.д. ), розрахункові операції, забезпечення керівника всією необхідною інформацією на запит, виконання доручень керівника

Продавець, консультант

Магазин f, 91

Торгівля роздрібна / Retail

2 місяці

07.2017 - 09.2017

Консультації покупця, прийом та викладення товару, проведення інвентаризації

Продавець, консультант

Магазин fresh market

Торгівля роздрібна / Retail

4 місяці

01.2017 - 05.2017

Консультації покупця, прийом та викладення товару, проведення інвентаризації

Продавець, консультант

Магазин гардероб

Торгівля роздрібна / Retail

2 місяці

05.2016 - 07.2016

Консультації покупця, прийом та викладання товару, проведення інвентаризації

Ключова інформація

Ms word, ms office, ms powerpoint, 1с, crm, бітрікс24, робота з оргтехнікою

Навчалась в 1 закладі

Запорізький національний технічний університет

Маркетинг

Запоріжжя, 2017

Володіє мовами

Українська

базовий

Курси, тренінги, сертифікати

Внутрішній тренінг навчання та розвиток персоналу, тренінг з успішності роботи в команді, постійне підвищення кваліфікації

2020

Додаткова інформація

Особисті якості

Вміння планувати та організовувати роботу, оперативність, стресостійкість, гарна пам'ять, комунікабельність, відповідальність, старанність, презентабельна зовнішність, активна життєва позиція, життєрадісність, прагнення до професійного та особистого зростання, багатозадачність

Ірина

Логіст

Київ

21 000 грн.

28 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 години тому