Працював в 4 компаніях   8 років 8 місяців

Промисловість та Виробництво

Керівник відділу постачання та логістики

КЛІНГСПОР / KLINGSPOR

Промисловість та Виробництво

8 років 7 місяців

05.2010 - 12.2018

Постачання:
- Запуск заводу в 2011 зі сторони закупівель та логістики;
- Управління напрямком постачання;
- Стратегічні переговори по цінам та умовам поставок із постачальниками;
- Контроль закупівель та постачання по всіх замовлених матеріалах та
послугах, вимог до якості товарів;
- Встановлення умов, ціноутворення, вимог до якості, поставки та
договорів;
- Дотримання всіх політик компанії, зокрема щодо процедур
бухгалтерського обліку;
- Перегляд усіх контрактів/угод для досягнення закупівлі «найкраща
ціна/найкраща якість», управління контрактами та переговори щодо умов
закупівлі;
- Підготовка та обробка заявок, замовлень та рахунків-фактур для
закупівель у системі SAP;
- Робота з міжнародними постачальниками по постачанню сировини;
- Управління відносинами з постачальниками та побудова ефективних
партнерських зв’язків у ланцюзі поставок;
Логістика (внутрішня, зовнішня):
- Бенчмаркінг та оптимізація Supply Chain (рівень складу, матеріали з
малою оборотністю);
- Оцінка запасів: рівень складу, оборотність, матеріали з малою
оборотністю;
- Управління рівнем складу матеріалів, планування поставок згідно планів
виробництва, термінів постачання та сезонності. Контроль стану запасів;
- Організація руху транспорту, планування та поєднання поставок,
розрахунок та оптимізація затрат по логістиці;
- Організація роботи складу, оптимізація розміщення матеріалів,
показники ефективності складу;
- Організація експорту продукції.
-
Компанія
липень 2009 - травень
2010
Компанія
листопад 2004 –
жовтень 2008
Навики:
Мови:
Персональні дані:
Митниця:
- Забезпечення всієї необхідної регламентуючої документації для
майбутнього імпорту матеріалів: дозволи, сертифікати тощо;
- Співпраця з митницею щодо розмитнення товарів;
- Режим переробки, документація, дозвола.
К-ть працівників в підпорядкуванні - 5 прямих, 10 непрямих

Керівник відділу інфраструктури

Леоні Ваерінг Системс УА ГмбХ

Промисловість та Виробництво

1 рік 3 місяці

07.2023 - 01.1900

Обслуговування інфраструктури: будівля, опалення,
вентиляція/охолодження, електрика, водопостачання;
- Постійний моніторинг споживання енергоресурсів з можливістю
мінімізації витрат;
- Прогнозування та бюджетування OPEX та CAPEX коштів, контроль та
покращення;
- Енерго аналіз, залученість до впровадження системи
енергоменеджменту;
- Адміністративна діяльність: зовнішня територія, утилізація сміття,
їдальня, клінінгові послуги, і. т.д. ;
- Забезпечення обслуговування системи протипожежного захисту;
- Ведення переговорів, розробка, контроль виконання контрактів,
пов'язаних з будівництвом, будівельними роботами, адміністративними
завданнями
К-ть працівників в підпорядкуванні - 4 прямих, непрямих 34

Експорт контроль та ризик менеджмент координатор

Леоні Ваерінг Системс УА ГмбХ

Промисловість та Виробництво

4 роки 5 місяців

05.2020 - 01.1900

Обов’язки: Проведення експортного контролю та моніторинг перевірок
експортного контролю постачальників, клієнтів;
- Складання звітності щодо перевірок експортного контролю;
- Звітування про ризики/можливості в межах SAP GRC;
- Моніторинг, управління, покращення ризиків /можливостей в SAP GRC;
- Оцінка ризиків в SAP GRC;
- Регулярні зустрічі стосовно ризиків та можливостей з керівниками
від липня 2023 Компанія
травень 2010 – грудень
2018
підрозділів.

Керівник відділу постачання

Леоні Ваерінг Системс УА ГмбХ

Промисловість та Виробництво

5 років 10 місяців

12.2018 - 01.1900


- Управління відділом постачання та складу 2-х заводів;
- Закупівля непродукційних матеріалів у межах заводу, країни;
- Розробка та впровадження стратегії для вибраних непродукційних
матеріалів;
- Оптимізація структури та координація роботи відділу;
- Проведення переговорів з постачальниками щодо цін, термінів оплати,
умов доставки та строків виконання згідно стратегії закупівель компанії;
- Обговорення умов та затвердження глобальних та
локальних угод з постачальниками;
- Тендерна політика;
- Переговори по цінам (матеріали та послуги) та затвердження;
- Впровадження, оптимізація процесів закупівель та робочих інструкцій;
- Робота в 1С;
- Оптимізація програмного забезпечення, що стосується замовлень в 1С;
- Ризик менеджмент: аналіз, оцінка, КРІ ризиків згідно стратегії та
процесів компанії.
К-ть працівників в підпорядкуванні - 8 прямих

Ключова інформація

• Організованість
• Вирішення проблем
• Критичне мислення

Навчався в 2 закладах

Вищий навчальний заклад "Приватне акціонерне товариство "Львівський інститут менеджменту"

МВА незакінчена

Львів, 2008

Національний університет "Львівська політехніка"

Інститут інженерноі механіки та транспорту

Львів, 2004

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Німецька

нижче середнього

Польська

поглиблений

Курси, тренінги, сертифікати

SAP

Львів, 2018

Дмитро

Директор департаменту

Львів

41 рік

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 4 дні тому