Працювала в 2 компаніях 5 років
Інше, FMCG
Менеджер по роботі з клієнтами, координатор
Board, Міжнародна бізнес-спільнота
Інше
8 місяців
11.2023 - 07.2024
- Перший контакт з потенційним учасником, первинний відбір.
- Проводила інтерв'ю: виявляла потреби, зацікавленість, мотивацію учасника і, в разі позитивного рішення, запрошувала до наступних етапів відбору.
- Запрошувала та супроводжувала на івенти спільноти, знаходила варіанти рішень задач учасника (знайомства, підрядники, досвід).
- Координувала шлях потенційного учасника від першого контакту до вступу в спільноту.
- Планувала та організовувала свою роботу.
- Дотримувалася встановлених процедур і стандартів якості у спілкуванні.
- Постійно навчалася та розвивала професійні навички (щотижневе навчання, аналіз розмов і стратегій координатора).
- Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням.
- Впроваджувала нововведення для покращення процесів та результативності роботи (ШІ).
Керуюча магазину
Ікура
FMCG
4 роки 2 місяці
03.2018 - 05.2022
Реорганізація інтернет-магазину:
- Провела аналіз сильних і слабких сторін.
- Виявила ефективні стратегії для розвитку.
- Розробила мотиваційні програми для співробітників.
- Впровадила нові стандарти роботи з клієнтами.
- Провела адаптацію команди.
Завдяки індивідуальному підходу в роботі з клієнтами підвищила їх лояльність і диверсифікувала канали залучення, що призвело до збільшення потоку заявок від потенційних покупців. Як результат, комплекс заходів для підвищення ефективності роботи та аналіз асортименту дозволили збільшити обсяг продажів у чотири рази за 4 роки.
Після реорганізації мої обов'язки включали:
- Контроль роботи команди та виконання показників.
- Контроль роботи підрядників (просування, фотосесії, кур'єрські служби).
- Фінансове планування.
- Участь у розробці маркетингових пропозицій для клієнтів.
- Контроль оплат від покупців, постачальників та підрядників.
- Звітність.
- Координація внутрішньої взаємодії між підрозділами.
- Вирішення спірних питань з клієнтами.
Ключова інформація
- Робота з клієнтами та виявлення їхніх потреб, пошук варіантів вирішення.
- Аналіз ринку, розробка УТП (унікальної торгової пропозиції).
- Управління командою, мотивація.
- Розвиток довгострокових відносин із клієнтами.
- Тактовність, вміння знаходити WIN-WIN рішення.
Навчалась в 1 закладі
Українська академія бізнесу та підприємництва
Економіка підприємства, менеджер-економіст
Київ, 2009
Курси, тренінги, сертифікати
Техніки продажів. СПІН
Отримала практичні навички в застосупанні технології СПІН, а саме:
- Виявлення потреби клієнта;
- Його бачення рішення задачі;
- Мотивації клієнта до дій;
- Презентації продукта згідно потреби;
- Робота з заперечннями
- Навички, які дозволяють підвищувати показники
Олена
Олена
Менеджер по роботі з клієнтами, менеджер інтернет-магазину
Київ
Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 5 днів тому