Працювала в 2 компаніях   5 років

Інше, FMCG

Менеджер по роботі з клієнтами, координатор

Board, Міжнародна бізнес-спільнота

Інше

8 місяців

11.2023 - 07.2024

  • Перший контакт з потенційним учасником, первинний відбір.
  • Проводила інтерв'ю: виявляла потреби, зацікавленість, мотивацію учасника і, в разі позитивного рішення, запрошувала до наступних етапів відбору.
  • Запрошувала та супроводжувала на івенти спільноти, знаходила варіанти рішень задач учасника (знайомства, підрядники, досвід).
  • Координувала шлях потенційного учасника від першого контакту до вступу в спільноту.
  • Планувала та організовувала свою роботу.
  • Дотримувалася встановлених процедур і стандартів якості у спілкуванні.
  • Постійно навчалася та розвивала професійні навички (щотижневе навчання, аналіз розмов і стратегій координатора).
  • Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням.
  • Впроваджувала нововведення для покращення процесів та результативності роботи (ШІ).

Керуюча магазину

Ікура

FMCG

4 роки 2 місяці

03.2018 - 05.2022

Реорганізація інтернет-магазину:

  • Провела аналіз сильних і слабких сторін.
  • Виявила ефективні стратегії для розвитку.
  • Розробила мотиваційні програми для співробітників.
  • Впровадила нові стандарти роботи з клієнтами.
  • Провела адаптацію команди.

Завдяки індивідуальному підходу в роботі з клієнтами підвищила їх лояльність і диверсифікувала канали залучення, що призвело до збільшення потоку заявок від потенційних покупців. Як результат, комплекс заходів для підвищення ефективності роботи та аналіз асортименту дозволили збільшити обсяг продажів у чотири рази за 4 роки.

Після реорганізації мої обов'язки включали:

  • Контроль роботи команди та виконання показників.
  • Контроль роботи підрядників (просування, фотосесії, кур'єрські служби).
  • Фінансове планування.
  • Участь у розробці маркетингових пропозицій для клієнтів.
  • Контроль оплат від покупців, постачальників та підрядників.
  • Звітність.
  • Координація внутрішньої взаємодії між підрозділами.
  • Вирішення спірних питань з клієнтами.

Ключова інформація

  • Робота з клієнтами та виявлення їхніх потреб, пошук варіантів вирішення.
  • Аналіз ринку, розробка УТП (унікальної торгової пропозиції).
  • Управління командою, мотивація.
  • Розвиток довгострокових відносин із клієнтами.
  • Тактовність, вміння знаходити WIN-WIN рішення.

Навчалась в 1 закладі

Українська академія бізнесу та підприємництва

Економіка підприємства, менеджер-економіст

Київ, 2009

Курси, тренінги, сертифікати

Техніки продажів. СПІН

Київ, 2024

Отримала практичні навички в застосупанні технології СПІН, а саме:

  • Виявлення потреби клієнта;
  • Його бачення рішення задачі;
  • Мотивації клієнта до дій;
  • Презентації продукта згідно потреби;
  •  Робота з заперечннями
  • Навички, які дозволяють підвищувати показники

Олена

Менеджер по роботі з клієнтами, менеджер інтернет-магазину

Київ

Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район

30 000 грн.

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 5 днів тому