Працював в 4 компаніях   6 років 5 місяців

Менеджер

Тов "реста плюс"

1 рік 11 місяців

05.2022 - 04.2024

Менеджер

Тов реста плюс

2 роки 2 місяці

05.2021 - 07.2023

Адміністрування роботи залу та управління персоналом :, організація та контроль роботи залу, включаючи координацію персоналу ( офіціантів, барменів, кухарів ) для забезпечення злагодженої роботи та задоволення потреб клієнтів. 2 ) робота з касовими системами :, управління програмними касовими апаратами, обробка транзакцій та забезпечення точності фінансових даних. 3 ) реалізація маркетингових стратегій :, планування та впровадження маркетингових кампаній для збільшення трафіку закладу, що призвело до збільшення обсягу продажів і лояльності клієнтів. 4 ) контроль фінансів та звітність :, контролювання щоденних фінансових операцій та складання звітності для керівництва, що сприяло оптимізації витрат і підвищенню ефективності

Старший адміністратор в iq

Тов "меркур хотел менеджмент "

5 місяців

12.2021 - 05.2022

Забезпечення роботи готелю та контроль операцій :, управління бронюваннями, організація групових та індивідуальних заселень, забезпечення безперебійної роботи готелю., контроль роботи стійки прийому гостей, забезпечення високого рівня обслуговування та оперативного вирішення питань клієнтів

Директор

Грк "наталі"

3 роки 4 місяці

07.2016 - 11.2019

Організація та управління підприємством ю :, ефективне керівництво підприємством, забезпечення його безперебійної роботи та розвитку, відповідно до стратегічних цілей. 2 ) розробка та впровадження фінансової стратегії :, розробка бюджету тов та фінансової стратегії, її адміністрування, що дозволило налаштувати оптимальну взаємодію підприємства і ефективне використання ресурсів для досягнення бізнес, результатів. 3 ) забезпечення кадрового потенціалу та сприятливих умов праці :, підбір кваліфікованого персоналу, створення безпечних та комфортних умов праці, що підвищило ефективність роботи команди. 4 ) покращення матеріально, технічної бази підприємства :, модернізація та оновлення матеріально, технічної бази для забезпечення стабільності і зростання виробничих показників. 5 ) збільшення прибутковості підприємства на 80 :, досягнення суттєвого зростання прибутковості за рахунок впровадження ефективних фінансових стратегій та оптимізації операцій. 6 ) забезпечення операційної стабільності :, впровадження процедур для забезпечення стабільної роботи підприємства та управління ризиками. 7 ) представництво інтересів підприємства в органах влади :, представництво підприємства та взаємодія з державними органами на районному та обласному рівнях для вирішення регуляторних та адміністративних питань

Ключова інформація

Досвід управління фінансами та операційною діяльністю, планування і контроль фінансових операцій та складання регулярної фінансової звітності, забезпечуючи відповідність бюджетним цілям та вимогам бізнесу.
2 ) координування персоналу, управління роботою офіціантів, кухарів та барменів, що забезпечує злагоджену роботу команди та високий рівень обслуговування клієнтів. 3 ) впровадження маркетингових стратегій, розробка та впровадження маркетингових кампаній для збільшення впізнаваності бренду та залучення нових клієнтів, що призвело до зростання доходів.
4 ) ведення звітності в psl, ведення детальної операційної та фінансової звітності в системі psl, що дозволяє підвищити ефективність управлінських рішень.
5 ) впровадження системи haccp, забезпечення впровадження стандартів haccp для підвищення рівня безпеки харчових продуктів та відповідності міжнародним вимогам якості
• Лідерські якості
• Управління проектами
• Стратегічне планування
• Досвід роботи від 4 років

Навчався в 1 закладі

Харківський національний університет внутрішніх справ ( хнувс

"правоохоронна діяльність, цивільна безпека"

Харків

Володіє мовами

Англійська

середній

Італійська

середній

Українська

базовий

Микола

Керівник проєкту

Київ

29 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 18 годин тому