Працював в 9 компаніях   11 років 5 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Державний сектор, Торгівля роздрібна / Retail, Юридичні послуги

Директор

ТОВ "РунКоІл"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік

09.2023 - до теперішнього часу

  • Встановлення ефективної взаємодії з партнерами і акціонерами
  • Визначення стратегічних напрямків розвитку компанії
  • Управління загальною діяльністю і ресурсами організації
  • Прийняття ключових управлінських рішень
  • Координація роботи всіх відділів
  • Представлення компанії в зовнішньому середовищі
  • Забезпечення досягнення фінансових цілей

Керівник служби кабінету Президента України

Адміністрація Президента України

Державний сектор

2 місяці

04.2005 - 06.2005

  • Організація, координація та контроль роботи приймальні президента, служби протоколу, відділу нагород та геральдики, відділу помилуваннь.
  • Підготовка листів, указів, доручень Президента;
  • Підготовка проектів законів, а також аналіз та надання висновків щодо законів, що надходять на підпис президенту України;
  • Контроль за виконанням указів та доручень Президента;
  • Планування та організація роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Начальник юридичного відділу

Товариство з обмеженою відповідальністю «Лукойл-Київ»

Торгівля роздрібна / Retail

6 місяців

09.2004 - 03.2005

  • Керівництво роботою юридичного відділу
  • Надання юридичних консультацій клієнтам та співробітникам
  • Підготовка та ведення юридичної документації
  • Розробка та аналіз договорів
  • Представництво інтересів компанії у судах
  • Моніторинг законодавчих змін та їх вплив на діяльність компанії
  • Взаємодія з державними органами та регуляторами
  • Підготовка звітності та аналітики
  • Розв'язання конфліктних ситуацій
  • Розробка та впровадження юридичних політик та процедур

головний юрисконсульт

Адвокатська агенція "ЮКом" ТОВ

Юридичні послуги

7 місяців

01.2004 - 08.2004

  • Надання юридичних консультацій та підтримка компанії
  • Підготовка та аналіз договорів та інших юридичних документів
  • Представлення інтересів компанії у відносинах з третіми сторонами
  • Ведення юридичного супроводу діяльності організації
  • Забезпечення дотримання законодавства у роботі компанії
  • Участь у вирішенні правових спорів та конфліктів
  • Моніторинг законодавчих змін та аналіз їх впливу на діяльність компанії
  • Розробка внутрішніх нормативних документів
  • Здійснення контролю за виконанням юридичних процедур
  • Координація роботи з зовнішніми юридичними радниками
  • Розробка та укладення договорів (угод, контрактів) та інших правочинів;
  • Складання різного роду процесуальних документів (претензія, позов, клопотання і т.д.);
  • Складання протоколів, рішень, статутних документів;
  • Розробка установчих документів товариства різного організаційно - правових форм, регламентів, колективних договорів, положень, інструкцій, наказів, рішень та інших документів;
  • Складання різного роду листів, звернень, клопотань;
  • Розробка і впровадження політик і процедур
  • Зовнішньоекономічні договори;
  • комплексний правовий супровід господарської діяльності груп компаній, холдингів, корпорацій, підприємств різних форм власності,
  • Складання та супроводження укладення договорів різного роду (договори будівництва , оренди, застави, позики, займу, уступки/переводу, франчайзингу, купівлі-продажу, поставки, дистрибуції, маркетингу, реклами, перевезення, ЗЕД, кредитні, іпотечні, посередницькі (комісії, доручення, консигнації і т.д.);
  • претензійно-позовна робота;
  • робота корпоративними правами, з цінними паперами, з нерухомістю, будівництвом;
  • роботи з правоохоронними органами та судами, органами місцевого самоврядування, контролюючими органами та організаціями;
  • ведення переговорів різних рівнів та укладення договорів, угод та інших правочинів;
  • великий досвід корпоративного права;
  • корпоративне структурування з урахуванням особливостей оподаткування та оптимізації податків;
  • ліцензування господарської діяльності в Україні;
  • захист прав інтелектуальної власності;
  • роботи з нерезидентами, в тому числі створення юридичних осіб як за участю нерезидентів так і створення юридичних осіб нерезидентів;
  • підготовка та проведення тендерів;
  • організації і управління процесами у напрямках договірної, претензійної роботи, захисту інтересів в суді
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Директор

Адвокатська агенція "ЮКом" ТОВ

Юридичні послуги

2 роки

01.2002 - 01.2004

  • Визначення стратегічних напрямків розвитку компанії
  • Управління загальною діяльністю і ресурсами організації
  • Прийняття ключових управлінських рішень
  • Координація роботи всіх відділів
  • Представлення компанії в зовнішньому середовищі
  • Забезпечення досягнення фінансових цілей
  • Аналіз ринкової ситуації та конкурентного середовища
  • Розробка і впровадження інноваційних проектів
  • Підтримка та розвиток корпоративної культури
  • Встановлення ефективної взаємодії з партнерами і акціонерами

  • Надання юридичних консультацій та підтримка компанії
  • Підготовка та аналіз договорів та інших юридичних документів
  • Представлення інтересів компанії у відносинах з третіми сторонами
  • Ведення юридичного супроводу діяльності організації
  • Забезпечення дотримання законодавства у роботі компанії
  • Участь у вирішенні правових спорів та конфліктів
  • Моніторинг законодавчих змін та аналіз їх впливу на діяльність компанії
  • Розробка внутрішніх нормативних документів
  • Здійснення контролю за виконанням юридичних процедур
  • Координація роботи з зовнішніми юридичними радниками
  • Розробка та укладення договорів (угод, контрактів) та інших правочинів;
  • Складання різного роду процесуальних документів (претензія, позов, клопотання і т.д.);
  • Складання протоколів, рішень, статутних документів;
  • Розробка установчих документів товариства різного організаційно - правових форм, регламентів, колективних договорів, положень, інструкцій, наказів, рішень та інших документів;
  • Складання різного роду листів, звернень, клопотань;
  • Розробка і впровадження політик і процедур
  • Зовнішньоекономічні договори;
  • комплексний правовий супровід господарської діяльності груп компаній, холдингів, корпорацій, підприємств різних форм власності,
  • Складання та супроводження укладення договорів різного роду (договори будівництва , оренди, застави, позики, займу, уступки/переводу, франчайзингу, купівлі-продажу, поставки, дистрибуції, маркетингу, реклами, перевезення, ЗЕД, кредитні, іпотечні, посередницькі (комісії, доручення, консигнації і т.д.);
  • претензійно-позовна робота;
  • робота корпоративними правами, з цінними паперами, з нерухомістю, будівництвом;
  • роботи з правоохоронними органами та судами, органами місцевого самоврядування, контролюючими органами та організаціями;
  • ведення переговорів різних рівнів та укладення договорів, угод та інших правочинів;
  • великий досвід корпоративного права;
  • корпоративне структурування з урахуванням особливостей оподаткування та оптимізації податків;
  • ліцензування господарської діяльності в Україні;
  • захист прав інтелектуальної власності;
  • роботи з нерезидентами, в тому числі створення юридичних осіб як за участю нерезидентів так і створення юридичних осіб нерезидентів;
  • підготовка та проведення тендерів;
  • організації і управління процесами у напрямках договірної, претензійної роботи, захисту інтересів в суді
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку


Юрисконсульт

Адвокатська агенція "ЮКом" ТОВ

Юридичні послуги

4 роки 7 місяців

06.1997 - 01.2002

  • Надання юридичних консультацій та підтримка компанії
  • Підготовка та аналіз договорів та інших юридичних документів
  • Представлення інтересів компанії у відносинах з третіми сторонами
  • Ведення юридичного супроводу діяльності організації
  • Забезпечення дотримання законодавства у роботі компанії
  • Участь у вирішенні правових спорів та конфліктів
  • Моніторинг законодавчих змін та аналіз їх впливу на діяльність компанії
  • Розробка внутрішніх нормативних документів
  • Здійснення контролю за виконанням юридичних процедур
  • Координація роботи з зовнішніми юридичними радниками
  • Розробка та укладення договорів (угод, контрактів) та інших правочинів;
  • Складання різного роду процесуальних документів (претензія, позов, клопотання і т.д.);
  • Складання протоколів, рішень, статутних документів;
  • Розробка установчих документів товариства різного організаційно - правових форм, регламентів, колективних договорів, положень, інструкцій, наказів, рішень та інших документів;
  • Складання різного роду листів, звернень, клопотань;
  • Розробка і впровадження політик і процедур
  • Зовнішньоекономічні договори;
  • комплексний правовий супровід господарської діяльності груп компаній, холдингів, корпорацій, підприємств різних форм власності,
  • Складання та супроводження укладення договорів різного роду (договори будівництва , оренди, застави, позики, займу, уступки/переводу, франчайзингу, купівлі-продажу, поставки, дистрибуції, маркетингу, реклами, перевезення, ЗЕД, кредитні, іпотечні, посередницькі (комісії, доручення, консигнації і т.д.);
  • претензійно-позовна робота;
  • робота корпоративними правами, з цінними паперами, з нерухомістю, будівництвом;
  • роботи з правоохоронними органами та судами, органами місцевого самоврядування, контролюючими органами та організаціями;
  • ведення переговорів різних рівнів та укладення договорів, угод та інших правочинів;
  • великий досвід корпоративного права;
  • корпоративне структурування з урахуванням особливостей оподаткування та оптимізації податків;
  • ліцензування господарської діяльності в Україні;
  • захист прав інтелектуальної власності;
  • роботи з нерезидентами, в тому числі створення юридичних осіб як за участю нерезидентів так і створення юридичних осіб нерезидентів;
  • підготовка та проведення тендерів;
  • організації і управління процесами у напрямках договірної, претензійної роботи, захисту інтересів в суді

Юрисконсульт

Головне управління благоустрою м. Києва Київської міськдержадміністрації

Державний сектор

1 рік 2 місяці

04.1996 - 06.1997

  • Надання юридичних консультацій та підтримка компанії
  • Підготовка та аналіз договорів та інших юридичних документів
  • Представлення інтересів компанії у відносинах з третіми сторонами
  • Ведення юридичного супроводу діяльності організації
  • Забезпечення дотримання законодавства у роботі компанії
  • Участь у вирішенні правових спорів та конфліктів
  • Моніторинг законодавчих змін та аналіз їх впливу на діяльність компанії
  • Розробка внутрішніх нормативних документів
  • Здійснення контролю за виконанням юридичних процедур
  • Координація роботи з зовнішніми юридичними радниками

головний спеціаліст правового відділу

Головне управління державної служби при Кабінеті Міністрів України

Державний сектор

1 рік 6 місяців

08.1995 - 02.1997

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Заступник начальника юридичного управління – начальник відділу правового забезпечення

Міністерство охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки

Державний сектор

2 місяці

02.1996 - 04.1996

Розробка земельного кодексу
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Ключова інформація

  • Здатність до прийняття рішень
  • Організованість
  • Самодисципліна
  • Командна робота
  • Корпоративне право
  • Господарське право
  • Адаптивність до змін
  • Адміністративне право

Навчався в 2 закладах

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

економінчий

Київ, 2007

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

юридичний

Київ, 1995

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

навички

Впевнений користувач ПК Windows 2000/XP, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Adobe Photoshop), Internet Explorer, Lotus, Axapta, юридичних баз Liga Закон, Право;
Спеціаліст по тендерам;
Розробка та укладення договорів (угод, контрактів) та інших правочинів;
Складання різного роду процесуальних документів (претензія, позов, клопотання і т.д.);
Складання протоколів, рішень, статутних документів;
Розробка регламентів, колективних договорів, положень, інструкцій, наказів, рішень та інших документів;
Складання різного роду листів, звернень, клопотань;
Розробка і впровадження політик і процедур;
Робота з великим обсягом інформації;
Ведення переговорів;
Ділова комунікація;
Ділова переписка;
Вміння планувати;
Управління проектами;
Підбор персоналу;
Управлення персоналом;
Керівництво колективом;
Мотивація персоналу;
Кадрове діловодство;
Організаційні навички;
Оптимізація бізнес-процесів;
Робота в команді;
Діловодство;
Грамотна мова;
Ділове спілкування;
Пошук інформації в інтернеті;
Робота з оргтехнікою;
Пошук і залучення клієнтів;
Організація різного роду заходів;
Телефонні переговори;
Водійське посвідчення категорії В.та С.

Особисті якості


Знання законодавства України;
знання корпоративного законодавства, договірного, господарського, цивільного, трудового, адміністративного, податкового, земельного права, зовнішньоекономічної діяльності;
великий досвід в комплексному правовому супроводі господарської діяльності груп компаній, холдингів, корпорацій, підприємств різних форм власності, в договірній роботі (договори купівлі-продажу, поставки, дистрибуції, маркетингу, реклами, перевезення, ЗЕД, кредитні, іпотечні, посередницькі (комісії, доручення, консигнації і т.д.);
великий досвід в претензійно-позовній роботі;
досвід роботи з цінними паперами, з нерухомістю, будівництвом;
досвід роботи з правоохоронними органами та судами, органами місцевого самоврядування, контролюючими органами та організаціями;
ведення переговорів різних рівнів та укладення договорів, угод та інших правочинів;
великий досвід корпоративного права;
досвід корпоративного структурування з урахуванням особливостей оподаткування та оптимізації податків;
досвід ліцензування господарської діяльності в Україні;
досвід роботи щодо захисту прав інтелектуальної власності;
досвід роботи з нерезидентами, в тому числі створення юридичних осіб як за участю нерезидентів так і створення юридичних осіб нерезидентів;
досвід в підготовці та проведенні тендерів;
досвід організації і управління процесами у напрямках договірної, претензійної роботи, захисту інтересів в суді, маркетингової діяльності, розширення обізнаності та стимулювання збуту продукції, аналітична робота, прогнозування ризиків;
досвід роботи в сфері виробництва, будівництва, сільського господарства, торгівлі, надання послуг, мас-медіа та реклами;
навички обліку і контролю за виконанням трудових, грошових і матеріальних ресурсів;
досвід в плануванні роботи департаменту/підприємства короткострокового і довгострокового;
досвід керування департаментом та в-цілому товариством;
досвід управління персоналом (цілі, задачі, результати) та адміністративного управління офісом, організації та координування роботи працівників (юристів, менеджерів в сфері продаж, маркетингу та трейд-маркетингу, бухгалтерії інш.) до 40 чоловік;
знання методів, стандартів, принципів продажу, дистрибуції та логістики;
досвід контролю виконання планів;
досвід та навики в проведенні аналізу фінансово-господарської діяльності;
знання основ економіки;
базові знання бухгалтерського та податкового обліку підприємств;
знання та , фінансових та виробничих процесів;
навички та досвід оптимізації процесів з метою мінімізації витрат;
навички обліку та контролю за використання трудових, грошових та матеріальних ресурсів;
навички ведення внутрішнього документообігу;
орієнтація на результат.

особисті характеристики

Активна життєва позиція, аналітичне мислення, вміння працювати з великим об’ємом інформації, вміння швидко аналізувати і структурувати інформацію, цілеспрямованість, принциповість, націленість на результат, ініціативність, наполегливість, вміння вести переговори різних рівнів і укладення договорів, комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, чесність, порядність, вміння працювати в команді.

Захоплення та інтереси

Рибалка, охота, гірські лижі, волейбол, баскетбол, велосипедні поїздки

Олександр

Юрист, начальник юридичного відділу

Київ

51 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 7 годин тому