Працювала в 5 компаніях   12 років 3 місяці

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Директор ресторану

Ресторан "Карусель" & Паб BIERSTUBE, Дніпро

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 9 місяців

11.2022 - 08.2024

Ключові навички: 
Лідер, який вміє формувати команду та приводити її до результату. Професійні знання про діяльність ресторану в цілому, кожного його сегменту з відмінними навичками управління колективом. Досвід успішного розвитку в закладах різного напрямку: ресторан, паб, заклад клубного напрямку, служба доставки, готельний бізнес. Успішний досвід у реновації закладів. Застосовую операційний менеджмент (розробка комплексу заходів для оптимізації роботи закладу з метою збільшення прибутку та скорочення операційних витрат) та системний підхід до організації роботи закладу. 
Посадові обов'язки:
- ефективне керівництво всіма виробничими процесами в ресторані (50 осіб у підпорядкуванні);
- фінансове планування підприємства і досягнення запланованих показників та підвищення його рентабельності;
-розробка та управління економічними показниками (КРІ), фінансовий аналіз і звіти в програмі 1С, Р&L звіт;
-формування команди професіоналів у сфері гостинності та сервісу, забезпечення виконання стандартів обслуговування та гастрономічної якості;
- рекрутинг, навчання та мотивація персоналу для досягнення високих результатів;
- проведення маркетингових досліджень для аналізу потреб споживачів, аналіз конкурентів, 
SWOT-аналіз та прогнозування з метою залучення гостей та поліпшенням якості сервісу та послуг;
-організація та контроль у проведенні бенкетів, Event-заходів та корпоративних вечорів у закладі;
-контроль дотримання стандартів НАССР; 
- оптимізація витрат, шляхом контролю закупівлі сировини та співпраці із постачальниками; 
- контроль, супровід та систематичне проведення інвентаризацій;
-формування цінової політики та оновлення і оптимізації меню, робота над створенням системи доставки та бізнес-ланчів;
-супровід, створення і публікація контенту (фото, відео, тексти) та зворотній зв'язок з відгуками в Instagram, Facebook, на сайті.
Досягнення:
За час роботи закладу оптимізувала витратну частину підприємства, підвищила фінансові показники, вивела підприємство у прибуток у фінансову кризу. Була застосована нова система мотивації працівників компанії та впровадження систем лояльності відвідувачів закладу, що призвело до підвищення середнього чеку. Покращила сервіс обслуговування запровадив регулярне навчання персоналу та шляхом адаптації нового персоналу. Збільшила обсяг продажів за рахунок оптимізації впровадження доставки. Налагодила процес роботи з постачальниками, утримуючи food cost на рівні 25% за допомогою використання локальних продуктів. Налагодила ефективну взаємодію між цехами кухні та сервісу за рахунок правильного розподілу обов?язків та планування в організації роботи кожного підрозділу.
P.S. Закінчила співпрацю з компанією за власним бажанням з високими економічними показниками.

Менеджер ресторану

Ресторан "Очаг", Запоріжжя

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 2 місяці

08.2021 - 10.2022

Обов'язки:
- вирішення адміністративних та виробничих питань, пов'язаних із функціонуванням закладу;
- аналіз і реалізація поставлених цілей і створення умов їхнього здійснення;
- взаємодія з гостями, організація та прийом бенкетів, вирішення конфліктних ситуацій, створення комфортних та безпечних умов для відпочинку;
- аналіз запитів та побажань гостей для планування та розробки нових концептуальних напрямів у діяльності закладу;-
- координація роботи пресонала протягом робочої зміни;
-контролювання та якість обслуговування гостей, якість виходу готової продукції, контроль за дотриманням працівниками санітарних вимог;
- формування команди та навчання обслуговуючого персоналу з метою підвищення якості обслуговування, сервісу та підняття продажів;
 - оцінка за підсумками роботи та мотивація персоналу.
Досягнення:
Налагодила потоки комунікації для нових клієнтів; підвищила загальні задоволеності клієнтів на 20%. Брала участь в організації та плануванні
Event-заходів та корпоративних вечорів у закладі. Розробила і реалізувала новий підхід до гостей, в результаті якого витрати гостей на додаткові послуги зросли на 15%.
Формування сильної команди професіоналів у сфері гостинності та сервісу.

Помічник керівника

Служба доставки "Rock-&-Roll", Запоріжжя

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

3 роки 1 місяць

05.2018 - 06.2021

Виконання внутрішніх обов'язків та функцій підприємства розумним та професійним чином. Налагодила і організувала та контролювала робочі процеси доставки у закладі. Дотримання та виконання планів продажу та основних KPI. Введення бухгалтерського обліку з постачальниками, здійснення контролю витрат та їх оптимізації, що призвело до зниження затратної частини коштів. Досягла шляхом організацій процесів взаємодії з підрозділами - командної роботи. 
Контроль роботи логистики, складання графіків, нарахування заробітної плати та проведення інвентаризації. Огляд і вивчення ринку конкурентів. Моніторинг зворотного зв'язку з клієнтами та контроль за якістю обслуговування.

Старший адміністратор

Гастро-паб "КРЫША" & "Forest Burger", Запоріжжя

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

3 роки 3 місяці

05.2015 - 08.2018

Обов'язки:
Бронювання, зустріч та розміщення гостей, підтримка комфорту та приємної атмосфери для гостей у залі. Контроль за якістю обслуговування і дотримання таймінгу та якістю видачі страв. Спілкувалася з відвідувачами для виявлення можливих потреб покращення обслуговування та запровадження нових страв чи послуг. Пряма участь у організаційному процесі роботи закладу. Управління роботи персоналу за для ефективного обслуговування гостей, мотивація співробітників, контроль робочого процесу. Вирішення конфліктних ситуацій. Навчання та стажування офіціантів. Забезпечення та контроль чистоти та порядку у закладі загалом. Складання та ведення штатного розкладу. Організація та проведення інвентаризації. Розрахунок з постачальниками, робота з документацією, ведення та облік каси, фінансова звітність.
Виконання службових доручень керівника.

Менеджер готельно-ресторанного комплексу

Заміський комплекс "Марко Поло"

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

3 роки

05.2012 - 05.2015

Обов’язки:
- комунікація з гостями та прийом телефонних дзвінків;
- організація комфортного проживання гостей, вирішення поточних питань;
- організація та контроль роботи ресторана та готелю, розміщення гостей згідно стандартів обслуговування клієнтів;
- консультування клієнтів щодо наявності, вартості і типів номерів, організація та надання додаткових послуг, тощо;
- підтримка високої атмосфери гостинності та якості обслуговування гостей готельно-ресторанного комплексу;
-документообіг та звітність;
- аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку готельно-ресторанного комплексу;
- дотримання корпоративної культури та цінностей компанії та встановлення пріоритетів для ефективної роботи закладу в цілому.

Додаткова інформація

Особисті якості

Маю лідерські здібності, активна життєва позиція, здорові амбіції, емоційний інтелект, вміння планувати та аналізувати, відповідальність, націленість на результат, вміння працювати в команді та створювати команду, здатність розставляти пріоритети, самостійність у прийнятті рішень і відповідальність за результат, швидко навчаюсь та здатна навчати. Уважність до деталей та системність в управлінні закладом. Маю бажання розвиватися та розвивати свою команду, відкрита до всього нового та готова удосконалювати свої знання.Відвідувала курси, тренінги, майстер-класи щодо підвищення кваліфікації.Знаю систему: R-Keeper, iikoOffice, програма 1С, Excel.

Юлія Анатоліївна

Директор ресторану

Дніпро

Готовий переїхати: Київ, Львів, Одеса, Запоріжжя, Буковель

45 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 години тому