Працювала в 3 компаніях   28 років

Автомобільна промисловість та Автобізнес, Недержавні організації / NGO, Державний сектор

Начальник господарського відділу

Тов "контакт - 92" ( хадо

Автомобільна промисловість та Автобізнес

13 років 9 місяців

07.2010 - 04.2024

  • Керівництво адміністративно - господарьським персоналом
  • ведення фінансово - господарської діяльності
  • організація роботи з господарського обслуговування компанії : офіси , господарські приміщення та прилегла територія контроль і документарний супровід процесів , пов'язаних з діяльністю співробітників компанії ,
  • контроль виконання бюджету
  • здійснення контролю за цілісністю та станом будівель , опалювальних котлів , побутової техніки , сантехніки тощо
  • екстрене реагування на проблеми та своєчасне їх усунення
  • організація та контроль ремонтних та будівельних робіт
  • забезпечення безпеки господарського інвентарю і техніки , його відновлення та поповнення
  • здійснення контролю за дотриманням чистоти у приміщеннях та на прилеглій території
  • пошук постачальників , підрядників
  • закупівля побут. хімії , спец. одягу , інструменту , будматеріалів , тощо
  • підбір та оформлення персоналу на вакантні посади
  • ведення табеля обліку робочого часу ,
  • робота з листками непрацездатності
  • ведення і контроль графіка відпусток співробітників
  • робота з діловою документацією
  • життєзабезпечення офісу
  • організація і супровід ділових поїздок співробітників компанії ( замовлення квитків , бронювання готелів)
  • робота з кур'єрами

Головний бухгалтер

Профсоюзна організація веп "держпром"

Недержавні організації / NGO

8 років 8 місяців

10.2001 - 06.2010

Бухгалтер 1 категорії

Веп "держпром"

Державний сектор

14 років

05.1996 - 05.2010

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Планування та організація своєї роботи
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Ключова інформація

-впевнений користувач google workspace , ms office , ms word , 1с.
- знання оргтехніки принтер , ксерокс , факс.
-грамотна усна та письмова мова
- знання ділового етикету
- аналітичне мислення , -здатність швидко навчатися
-навички проведення заходів
-наявність організаторських здібностей
-навички проведення ділових переговорів і ділового листування -навички стратегічного планування
-вміння визначати пріоритети , планувати свою роботу та робочий час
-навички управління людьми.

Навчалась в 2 закладах

Харківський національний університет міського господарства імені о. м. бекетова

Менеджмент , економіка та маркетинг

2007

Харківський житлово - комунальний технікум

Бухгалтерський облік

1989

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

базовий

Українська

базовий

Додаткова інформація

Водійські права

Водійське посвідчення категорії "в"

Тетяна

Менеджер

Харків

500 $

52 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 дні тому