Працювала в 3 компаніях 28 років
Автомобільна промисловість та Автобізнес, Недержавні організації / NGO, Державний сектор
Начальник господарського відділу
Тов "контакт - 92" ( хадо
Автомобільна промисловість та Автобізнес
13 років 9 місяців
07.2010 - 04.2024
- Керівництво адміністративно - господарьським персоналом
- ведення фінансово - господарської діяльності
- організація роботи з господарського обслуговування компанії : офіси , господарські приміщення та прилегла територія контроль і документарний супровід процесів , пов'язаних з діяльністю співробітників компанії ,
- контроль виконання бюджету
- здійснення контролю за цілісністю та станом будівель , опалювальних котлів , побутової техніки , сантехніки тощо
- екстрене реагування на проблеми та своєчасне їх усунення
- організація та контроль ремонтних та будівельних робіт
- забезпечення безпеки господарського інвентарю і техніки , його відновлення та поповнення
- здійснення контролю за дотриманням чистоти у приміщеннях та на прилеглій території
- пошук постачальників , підрядників
- закупівля побут. хімії , спец. одягу , інструменту , будматеріалів , тощо
- підбір та оформлення персоналу на вакантні посади
- ведення табеля обліку робочого часу ,
- робота з листками непрацездатності
- ведення і контроль графіка відпусток співробітників
- робота з діловою документацією
- життєзабезпечення офісу
- організація і супровід ділових поїздок співробітників компанії ( замовлення квитків , бронювання готелів)
- робота з кур'єрами
Головний бухгалтер
Профсоюзна організація веп "держпром"
Недержавні організації / NGO
8 років 8 місяців
10.2001 - 06.2010
Бухгалтер 1 категорії
Веп "держпром"
Державний сектор
14 років
05.1996 - 05.2010
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Планування та організація своєї роботи
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Ключова інформація
-впевнений користувач google workspace , ms office , ms word ,
1с.
- знання оргтехніки принтер , ксерокс , факс.
-грамотна усна та письмова мова
- знання ділового етикету
- аналітичне мислення , -здатність швидко навчатися
-навички проведення заходів
-наявність організаторських здібностей
-навички проведення ділових переговорів і ділового листування -навички стратегічного планування
-вміння визначати пріоритети , планувати свою роботу та робочий час
-навички управління людьми.
- знання оргтехніки принтер , ксерокс , факс.
-грамотна усна та письмова мова
- знання ділового етикету
- аналітичне мислення , -здатність швидко навчатися
-навички проведення заходів
-наявність організаторських здібностей
-навички проведення ділових переговорів і ділового листування -навички стратегічного планування
-вміння визначати пріоритети , планувати свою роботу та робочий час
-навички управління людьми.
Навчалась в 2 закладах
Харківський національний університет міського господарства імені о. м. бекетова
Менеджмент , економіка та маркетинг
2007
Харківський житлово - комунальний технікум
Бухгалтерський облік
1989
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
базовий
Українська
базовий
Додаткова інформація
Водійські права
Водійське посвідчення категорії "в"
Тетяна
Тетяна
Менеджер
Харків
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 місяць тому