Працювала в 3 компаніях   10 років 9 місяців

Промисловість та Виробництво, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Енергетика та Енергоносії

Адміністратор клінінгу

Сандора, ТОВ

Промисловість та Виробництво

7 місяців

02.2024 - 09.2024

Управління клінінговим персоналом (до 30 співробітників)

Планування та координація графіків прибирання об’єктів

Спілкування з клієнтами, прийом замовлень, вирішення конфліктних ситуацій

Контроль якості виконаних робіт, проведення інспекцій об’єктів

Управління закупівлями та витратними матеріалами для клінінгових потреб

Ведення звітності, аналіз ефективності робочих процесів та оптимізація витрат

Підбір та навчання нового персоналу

Організація щоденних робочих змін персоналу

Контроль наявності та розподіл інвентарю між бригадами

Робота з клієнтами: обробка заявок, зворотний зв’язок після виконання замовлень

Ведення документації щодо виконаних робіт

Адміністратор клінінгу

Salalat, Салатерія

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

2 роки

02.2022 - 02.2024

Організовувала щоденну роботу прибиральної служби, керуючи командою прибиральниць

Розробляла і впроваджувала ефективні графіки прибирання, забезпечуючи вчасне виконання завдань та оптимальневикористання ресурсів

Керувала комунікацією з клієнтами, оперативно відповідаючи на запитання, скарги та відгуки з метою збереженнявисокого рівня задоволення клієнтів

Проводила регулярні перевірки, щоб забезпечити відповідність стандартам якості та вимогам здоров'я та безпеки

Впроваджувала програми навчання для підвищення кваліфікації персоналу та забезпечення дотримання найкращихпрактик у методах прибирання

Створювала позитивну атмосферу праці за допомогою ефективного керівництва, навчання та вирішення конфліктів

Адміністратор

ДТЕК Курахівська ТЕС

Енергетика та Енергоносії

8 років 1 місяць

01.2014 - 02.2022

Допомагала у адмініструванні прибиральних послуг, підтримуючи Головну Адміністраторку в щоденних операціях та взаємодії з клієнтами

Планувала прибиральні зустрічі та завдання, співпрацюючи з персоналом для вчасного виконання

Відповідала на запити та скарги клієнтів, надаючи рішення та забезпечуючи їх задоволення

Проводила періодичні інспекції для оцінки якості послуг та вирішення будь-яких недоліків

Допомагала у управлінні інвентарем, відстежуючи постачання та замовляючи заміни за необхідності

Брала участь у розробці та впровадженні програм навчання для прибирального персоналу

Ключова інформація

• Управління персоналом

• Організація робочих процесів та оптимізація

• Вміння вирішувати конфлікти

• Ведення звітності та контроль за витратами

• Комунікабельність, орієнтація на клієнта

• Знання засобів та обладнання для прибирання

• Вміння працювати в стресових ситуаціях.

Володіє мовами

Українська

рідна

Наталя

Адміністратор клінінгу

Київ

59 років

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому