Працював в 2 компаніях 6 років 11 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail
Директор
ТОВ АЛЕН ГРУПП
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
5 років 11 місяців
10.2018 - 09.2024
Директор і засновник успішного бренду 11 Shoes, де забезпечив стабільне зростання бізнесу, розробив ефективну стратегію розвитку та масштабування. Організував всі процеси – від виробництва до маркетингу та продажів, що призвело до значного розширення клієнтської бази. Побудував міцні партнерські відносини з ключовими постачальниками та клієнтами. Вивів бренд на нові ринки, впровадив інноваційні методи просування та збільшив впізнаваність бренду. Завдяки грамотному управлінню фінансами та логістикою, забезпечив високу рентабельність і довгострокову конкурентоспроможність.
Старший менеджер
Grusha ua
Торгівля роздрібна / Retail
10 місяців
10.2016 - 08.2017
Старший менеджер в компанії Grusha.ua: успішно керував командою, ставив задачі підлеглим та контролював їх виконання. Допомагав новим співробітникам швидко адаптуватися в колективі. Постійно виконував особисті плани продажів і сприяв досягненню цілей команди, забезпечуючи їхню продуктивність та злагоджену роботу.
Ключова інформація
Формування стратегії управління:
Визначення та формулювання політики розвитку, управління виробничо-господарською та фінансово-економічною діяльністю Товариства.
Соціально-психологічний клімат:
Вжиття заходів для створення сприятливого соціально-психологічного клімату в трудовому колективі.
Управління об'єктами нерухомості:
Організація та забезпечення якісного виконання робіт з експлуатації і технічного обслуговування об'єктів нерухомості.
Підтримання належного стану інженерного устаткування, будівель і приміщень, проведення ремонтів.
Аналіз та прогнозування клієнтів:
Аналіз аудиторії потенційних клієнтів, виявлення їх потреб та рівня зацікавленості.
Прогнозування ділової надійності потенційних клієнтів, їх фінансової спроможності.
Пошук та робота з клієнтами:Організація пошуку клієнтів через рекламу, виставки, презентації, комунікації та електронну пошту.
Проведення переговорів, уточнення потреб клієнтів, підготовка індивідуальних пропозицій.
Переконування клієнтів у вигідності пропозицій та укладання договорів.Взаємини з ключовими клієнтами:
Підтримка постійного контакту з ключовими клієнтами, організація роботи за усталеними схемами.
Розробка індивідуальних схем взаємин з вигідними клієнтами (системи знижок, прискорені терміни, особливі умови).
Аналіз конкурентів:
Вивчення та аналіз політики конкурентів у відносинах із клієнтами.
Логістика та поставки:
Планування логістики, вибір транспорту, визначення маршрутів перевезень.
Здійснення транспортно-експедиційного забезпечення поставок і оперативне реагування на проблеми в логістичному процесі.
Навчався в 1 закладі
Київський Національний Торгівельно-Економічний Університет
Економіки Менеджменту і Психології
Киев, 2020
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
IELTS-B2
Німецька
нижче середнього
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Вирішення конфліктів на робочому місці
Тренінги з вирішення конфліктів – це структуровані програми та семінари, розроблені для того, щоб озброїти людей необхідними навичками та методами для ефективного управління та вирішення конфліктів на робочому місці. Він спрямований на підвищення їхньої здатності орієнтуватися у складних ситуаціях, сприяти взаєморозумінню та налагодженню продуктивних стосунків між працівниками. Тренінг з вирішення конфліктів виходить за рамки простого управління конфліктами; він дає можливість людям вирішувати конфлікти в їхній основі, шукаючи взаємно задовільних рішень, а не уникати їх або ескалації.
PROMAKERS
Курс-практикум "Як виробнику одягу, взуття залишатись прибутковим" бесіда на тему розвитку та масштабування бізнесу.
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
категорія В
Стаж 10 років
Особисті якості
Лідерські навички: вміння надихати та мотивувати команду на досягнення цілей.
Відповідальність: здатність брати на себе відповідальність за прийняті рішення та результати.
Комунікабельність: ефективне спілкування з командою, партнерами та клієнтами.
Організованість: здатність планувати та контролювати виконання завдань, розставляти пріоритети.
Стресостійкість: вміння працювати в умовах високого навантаження та приймати рішення в критичних ситуаціях.
Орієнтація на результат: прагнення досягати цілей та перевищувати очікувані результати.
Аналітичне мислення: здатність швидко аналізувати ситуації та приймати обґрунтовані рішення.
Наставництво: допомога підлеглим у розвитку та досягненні їхніх цілей.
Михайло Олександрович
Михайло Олександрович
Топ менеджмент
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому