Ключова інформація

Забезпечував професійну та ввічливу підтримку великої кількості клієнтів у режимі онлайн через чати. Успішно адаптовував стиль спілкування в залежності від індивідуальних потреб клієнтів, створюючи максимально комфортне середовище для діалогу. Ефективно вирішував технічні питання та надавав консультації з використанням стандартних і нестандартних підходів залежно від ситуації. Мав навички роботи за стандартними шаблонами відповідей, а також готовність адаптувати їх для забезпечення індивідуального підходу, що підвищувало рівень задоволеності клієнтів. Демонстрував високу стресостійкість, стриманість та ввічливість у вирішенні складних і конфліктних ситуацій.

Мої ключові навички:
Ввічливе та професійне спілкування

Вміння адаптувати стиль комунікації до індивідуальних потреб

Стресостійкість та вирішення конфліктів

Швидке навчання новим інструментам та технологіям

Технічна підтримка користувачів

Робота за стандартними шаблонами і створення індивідуальних рішень

Навчався в 1 закладі

Криворізький професійний транспортно-металургійний ліцей

Кривий Ріг, 2024

Курси, тренінги, сертифікати

Html Academy

2024

Закінчив курс по веб розробці від Html Academy 

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

на рівні junior знаю декілька мов програмування, та полюбляю освоювати нову інформацію та вчитись чомусь новому за пк

Іван

Менеджер чату

Кривий Ріг

19 років

повна зайнятість, неповна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому