Працювала в 5 компаніях   5 років 3 місяці

Фінансові послуги, Нерухомість та Девелопмент, Телекомунікації / Зв'язок, Державний сектор

Personal/Business assistant of founder (Керівник адміністративного департаменту сумісно 9 міс)

No name (NDA) та ж компанія, що у еріоді 2020-2021рр.| Mолдова (віддалено) березень 2022- січень 2023, Таїланд (релокація) січень 2023 - листопад 2023

Фінансові послуги

1 рік 8 місяців

03.2022 - 11.2023

• релокація керівника, сім’ї та команди
• виконання особистих завдань керівника, потреб сім’ї
• ведення робочого та особистого графіка керівника, контроль роботи охорони та водіїв згідно потреб керівника та сім’ї, графік перебування у країнах згідно зобов’язань за посвідками на проживання на поточний рік
• організація поїздок (бізнес, сімейні відпочинки: підготовка програми з урахуванням потреб та бажань, повний супровід за таймінгом, квитки, приватні літаки, VIP зали/термінали, зустрічі та трансфери, яхти, готелі, приватні екскурсії/культурні програми, візи, страхування, медичні довідки)
• вирішення візових питань для сім’ї та команди у зв’язку з релокацією, робота з громадянами України, резидентами та іноземними громадянами
• пошук спеціалістів за місцезнаходженням для побудови та розвитку бізнесу, аналіз та комунікація, вивчення порядку ведення бізнесу у нових країнах
• пошук житла, підбір, особисті перегляди; організація та контроль роботи персоналу
• організація свят, підбір та придбання подарунків для близьких та партнерів, контроль графіку святкових дат
• організація нарад та бізнес-зустрічей з партнерами (онлайн, офлайн) - запрошення, логістичні питання, підготовка адженд, ведення протоколів та подальший контроль виконання задач, фітбеки та підтримка комунікації між учасниками та керівником, особистий супровід та контроль таймінгу, організація неформальних зустрічей та вільного часу учасників
• фінансові витрати: планування, виконання, облік та звітування (готівка, банківські рахунки, криптовалюта)
• зв’язок 24/7, максимальне збереження конфіденційності
На протязі 10 місяців поєднання основних обов’язків з посадою кервника адміністративного департаменту, обов’язки нижче:
• налагодження роботи департаменту згідно стандартів компанії за місцезнаходженням та побудова департаменту у іншій країні
• навчання нових співробітників та супровід роботи департаменту
• складання регламентів роботи та контроль їх виконання
• оптимізація роботи департаменту та витрат
• пошук приміщень для офісів, складів тощо, проведення перемовин, ремонтні роботи, організація та проведення релокації офісів та їх оснащення у найкоротший час (графік роботи офісів 24/6)
• інвентаризація майна компанії
• формування бюджетів, форми звітів, контроль витратоплати оренд, комунальних послуг
• ведення табелю обліку робочого часу

Assistant of CEO

Svoy

Нерухомість та Девелопмент

1 місяць

01.2022 - 02.2022

Завданням було організація та налагодження внутрішньої комунікації у компанії з подальшим переходом у відділ з управління нерухомості, через початок війни робота компанії була припинена з подальшим розподіленням співробітників у партнерські компанії

Assistant of CEO

Датагруп Volia

Телекомунікації / Зв'язок

3 місяці

10.2021 - 01.2022

  • виконання особистих завдань керівника, потреб сім’ї
  • робочий та особистий графік керівника
  • організація нарад керівника (онлайн, офлайн) - формування адженди та ведення протоколів за результатами, поширення результатів та контроль виконання поставлених завдань за зазначеними строками
  • організація поїздок (бізнес, сімейний відпочинок: квитки, готелі, трансфери, візові питання та медичні довідки)
  • ведення журналу вхідної/вихідної пошти, підготовка документів для підпису та подальша передача листів до департаментів згідно резолюцій керівника до виконання, контроль виконання задач

Personal Assistant of financial director

No name

Фінансові послуги

1 рік 3 місяці

06.2020 - 09.2021

  • виконання особистих завдань керівника, потреб сім’ї
  • робочий та особистий графік керівника
  • організація поїздок (бізнес, сімейні відпочинки: квитки, приватні літаки, VIP зали/термінали, трансфери, яхти, готелі, приватні екскурсії/ культурні програми, візи, страхування)
  • налагодження комунікації між керівником та співробітниками, атмосфери у офісі, вирішення конфліктних ситуацій, допомога в адаптації нових співробітників
  • проведення тестів на рівень IQ та виявлення типу особистості співробітників
  • контроль виконання завдань керівника у зазначені терміни
  • організація корпоративних заходів, свят, підбір подарунків для близьких та партнерів, контроль графіку святкових дат
  • організація внутрішніх нарад та бізнес-зустрічей з партнерами (онлайн, офлайн)
  • фінансові витрати: планування, виконання, облік та звітність
  • контроль робочої пошти керівника та своєчасне повідомлення про важливі листи
  • зв’язок 24/7, збереження конфіденційності

Помічник керівника

МКП"Херсонелектротранс"

Державний сектор

1 рік 8 місяців

05.2012 - 01.2014

  • забезпечення життєдіяльності офісу
  • ведення табелю обліку робочого часу
  • ведення журналу вхідної/вихідної пошти, підготовка документів для підпису та подальша передача листів до департаментів згідно резолюцій керівника
  • ведення листування
  • прийом/розподілення дзвінків (АТС)
  • виконання особистих завдань від керівника
  • забезпечення нарад на підприємстві, особиста присутність та ведення протоколів

Ключова інформація

- пакет MC Office Google сервіси ( пошта, календар, таблиці, диск і тд)

- протоколювання зустрічейтайм-менеджмент

- керування конфліктами

- діловий етикет

- грамотна мова

- організація заходів

- повна travel-підтримка

- критичне мислення

- стрессостійкість

- чесність

- швидкість

- порядність

- наполегливість

- коммунікабельність

- високий рівень IQ

Навчалась в 3 закладах

ХНТУ

Нетрадиційні та відновлювані ждерела енергії

Херсон, 2016

Фізико-технічний ліцей

Херсон, 2011

Херсонська загальноосвітня школа №52 з поглибленим вивченням української мови

Херсон, 2008

Володіє мовами

Англійська

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

(B1)Займаюсь з викладачем 2-3 рази на тиждень на постійній основі для підтримки та підвищення рівня

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Про себе

Маючи достатній досвід роботи ніколи не вважаю себе найкращою і з великим задоволенням приймаю нові виклики, як можливість розвитку. Динамічність, креативність, багатозадачність - це те що мене драйвить.

Вважаю, що проблем не існує, є тільки задачі, якщо вони великі - розділяю їх і радію маленьким перемогам, що спонукає йти далі.

Враховуючи те, що робота займає більшість часу - відношусь до неї як до життя вцілому, з цікавістю, легкістю, зберігаючи обачність.

Не шукаю спосіб виживання, для мене важлива можливість розвитку та зросту, перспективи та порядність.

Готова бути на зв’язку 24/7, відкрита до релокації чи відряджень.

Олена

Personal/business Assistant

Київ

2 000 $

30 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 дні тому