Працювала в 3 компаніях 14 років 1 місяць
Промисловість та Виробництво, Енергетика та Енергоносії
Економіст
Виробниче підприємство, ТОВ
Промисловість та Виробництво
2 місяці
09.2024 - до теперішнього часу
виробничому підприємстві;
аналіз виробничих завдань;
розробка методологій;
аналіз виробничоі діяльності
Головний фахівець з управління компенсаціями та пільгами
ДНЕПРОВСКИЕ ЭЛЕКТРОСЕТИ, ДТЕК
Енергетика та Енергоносії
6 років 8 місяців
11.2017 - 07.2024
Основні обов'язки:
- розрахунок доходу персоналу (Compensation Benchmarking, HR Analytics, KPI Development, Compensation & Benefits, Payroll Management);
- адміністративний супровід персоналу з питань нарахування винагороди (заробітної плати, премії КПЕ, додаткових премій);
- надання консультацій щодо можливості проведення процедур промоушн персоналу та змін в організаційній структурі (Talent Management, Change Management);
- участь у підготовці Колективного договору Товариства, внесення змін до нього (Employee Relations);
- розробка посадових інструкцій, положень та нормативної документації за напрямом діяльності;
- оформлення та супровід трудових договорів працівників.
Досягнення:
Прийняла участь у командах:
- з впровадження модуля HCM в систему SAP;
- з впровадження грейдингової системи розрахунку оплати праці (за методологією Hay Group) Grading Systems
- з розробки та провадження системи прогресивного преміювання (KPI Development).
- з розробки нової організаційної структури Компанії (щорічно по 2-3 зміни орг.структури)
- Розраховано, затверджено та проведено 5 масштабних проектів з перегляду заробітної плати співробітникам ДТЕК ДнЕМ (чисельність персоналу від 5200 у 2018 році до 4500 у 2024 році) на базі грейдингової системи оплати праці.
- Проведено 3 річні конференції трудового колективу за підсумками виконання колективного договору.
- Розраховано та впроваджено 3 моделі прогресивного преміювання персоналу.
- Наставник для 7 співробітників департаменту з персоналу за час роботи на посаді.
- Одноосібний представник департаменту HR в проекті ДТЕК ДнЕМ «гаряча лінія з питань заробітної плати».
- Проведено 2 щорічних мотиваційних конкурси «Кращий у професії».
Навички:
- Compensation & Benefits,
- HR Analytics,
- Performance Management,
- Grading Systems,
- Payroll Management,
- KPI Development,
- SAP HCM,
- Change Management,
- Employee Relations,
- Talent Management,
- Compensation Benchmarking,
- Адаптація до нових умов роботи
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Планування та організація своєї роботи
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Інженер
Проектно-конструкторське бюро
Енергетика та Енергоносії
7 років
10.2010 - 10.2017
• укладання договорів на проектно-вишукувальні роботи та супутні послуги (Contract Management, Vendor Management);
• планування бюджету доходів/витрат (Budget Planning);
• обробка первісної бухгалтерської документації;
• проведення тендерних закупівель послуг (Tender Procurement);
• участь у підготовці та розгляді інвестиційної програми будівництва/реконструкції енергооб'єктів Компанії;
• менеджмент персоналу бюро (чисельність 20 чол.) (Team Management);
• розробка посадових інструкцій та положень за напрямом діяльності бюро.
Досягнення:
• Розробка та впровадження схеми контролю та обліку трудовитрат при виконанні проектно-вишукувальних робіт господарським способом (Operational Efficiency).
• Впроваджені методи для підвищення доходної частини виконуваних проектних робіт (Operational Efficiency).
• Отримана Ліцензія на ведення господарської діяльності, пов'язаної зі створенням об'єктів архітектури (License Acquisition)
Представлення інтересів керівника у його відсутність
Участь у розробці стратегічних планів та проєктів
Підготовка аналітичних звітів та презентацій
Контроль над виконанням ухвалених рішень
Вирішення адміністративних та організаційних питань
Участь у переговорах та зустрічах з партнерами
Моніторинг ефективності діяльності організації
Розробка заходів з оптимізації робочих процесів
Допомога у веденні загальної діяльності організації
Ключова інформація
• MS Excel,
• MS Office
• HR Analytics
• Payroll Management
• Grading Systems
• 1С Підприємство,
• Аналітичне мислення,
• Адаптивність,
• Ефективна комунікація
• Орієнтація на результат
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Навчалась в 1 закладі
Національна металургійна академія України
Економіка промисловості / Економіка підприємства
Дніпро, 2010
Курси, тренінги, сертифікати
Регулярний менеджмент
Навички організації та планування діяльності команди
Антикризове керівництво командами
Організація роботи команди "на результат" в умовах непередбачуваних подій
Project management
Менеджмент проекту на всіх етапах роботи
Втілення змін в умовах невизначенності
Робота в умовах воєнного стану: ризики та виклики для бізнесу
Навички ефективної комунікації
Важливі та корисні навички у побудуванні відносин з партнерами, підлеглими, оточуючими
Мотивація персоналу
Навички створення команди та підтримання її продуктивності
Ефективні перемовини
Навики дипломатії при укладенні двосторонніх договорів
Стратегічне планування в умовах невизначенності
Виклики та кризові питання, на які треба звертати увагу в умовах воєнного стану
Основи трудового законодавства
Ольга
Ольга
Економіст
Дніпро
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 15 годин тому