Працювала в 4 компаніях   4 роки 10 місяців

FMCG, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Старший менеджер закладу

Спельта

FMCG

1 рік

09.2023 - 09.2024

  • Організація роботи в системі IKO
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Розробка графіків роботи співробітників
  • Ведення журналу обліку робочого графіку працівників
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Контроль кінцевого продукту
  • Отримання зворотнього зв'язку від працівників та гостей
  • Навчання персоналу
  • Контроль та організація робочого процесу працівників залу
  • Контроль за виконанням завдань та обов'язків працівників залу
  • Комунікація з гостями закладу
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Пошук постачальників продукції та послуг для обслуговування діяльності закладу
  • Контроль залишків та організація замовлення розхідних матеріалів
  • Організація утилізації відходів виробництва
  • Контроль та обслуговування роботи генератора
  • Контроль та організація ТО
  • Заповнення щоденних звітів
  • Комунікація з іншими департаментами закладу
  • Провдення переобліків
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей

Менеджер залу / Менеджер по роботі із замовленнями на доставку

Food Spot

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 1 місяць

08.2022 - 09.2023

  • Управління операційними процесами: Керування роботою торгового залу та працівників сервісу, контроль виконання обов’язків персоналу за чек-листами, забезпечення високих стандартів чистоти та порядку в закладі.
  • Організація роботи персоналу: Контроль робочих змін, координація розрахунків і виплати чайових, моніторинг робочих днів співробітників, підтримка внутрішньої комунікації та командної роботи.
  • Обслуговування клієнтів та вирішення конфліктних ситуацій: Прийом замовлень (телефон, онлайн), комунікація з кухнею для забезпечення якості, вирішення скарг і конфліктів з гостями.
  • Контроль якості продукції: Перевірка якості готової продукції, актуалізація стоп- та топ-листів продукції.
  • Логістика та доставка: Організація маршрутів кур'єрів, ведення обліку палива для службового транспорту.
  • Закупівлі та управління запасами: Планування та замовлення господарських товарів та витратних матеріалів, контроль залишків, оптимізація процесу закупівель.
  • Робота з касовими системами: Виконання операцій з РРО та звітності, контроль фінансових показників.
  • Взаємодія з постачальниками та фінансами: Контроль оплати рахунків зовнішніх партнерів, підбиття щоденної фінансової звітності.
  • Організація ремонтних робіт: Планування та координація ремонтних завдань для підтримки ефективної роботи закладу.

Менеджер закладу

Namelaka

FMCG

9 місяців

02.2021 - 11.2021

  • Зустріч та обслуговування гостей: Привітання гостей та забезпечення комфортного перебування у закладі, підтримка високого рівня клієнтоорієнтованості.
  • Організація та контроль роботи персоналу: Призначення відповідальних за зони залу, координація та підтримка роботи офіціантів і бартендерів.
  • Робота з фінансами: Виконання операцій з касами, розрахунок та своєчасна виплата чайових працівникам сервісу.
  • Контроль роботи та чистоти в закладі: Моніторинг роботи в залі та підтримання чистоти приміщень згідно зі стандартами.
  • Управління онлайн-замовленнями та логістикою: Видача онлайн-замовлень, організація роботи кур'єрів для своєчасної доставки.
  • Комунікація та підтримка внутрішніх процесів: Взаємодія з кухнею для забезпечення якості страв, асистування офіціантам та бартендерам.
  • Пакування та оформлення продукції: Пакування кондитерських виробів для продажу та доставки.

Адміністратор ресторану

RIVIERA HOUSE HOTEL

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 9 місяців

01.2019 - 10.2020

  • Організація та управління персоналом: Підбір персоналу та проведення співбесід із кандидатами на посаду офіціанта.
  • Організація заходів та подій: Планування та проведення банкетів, фуршетів, святкових подій та корпоративів.
  • Фінансовий контроль: Відкриття та закриття касової зміни, робота з Oracle Opera та 1С.
  • Облік та інвентаризація: Проведення обліку залишків продукції та господарських товарів, виконання повного переобліку цінностей підприємства.
  • Робота з постачанням: Формування заявок на закупівлю товарів для забезпечення безперервної роботи закладу.Обслуговування та робота з клієнтами: Виконання обов’язків у залі, вирішення конфліктних ситуацій із гостями, забезпечення позитивного клієнтського досвіду.

Ключова інформація

Бажання самовдосконалення

Уважність до деталей

Здатність вирішувати конфлікти

Індивідуальний підхід до вирішення проблем

Вміння визначати пріоритети

Уміння зфокусуватись на процесі

Вміння працювати під навантаженням

Вміння працювати в команді та досягати результату

Багатофункціональність

Навчалась в 3 закладах

Київський національний торговельно-економічний університет

Готельно-ресторанна справа / Міжнародний готельно-ресторанний бізнес

Київ, 2023

Київський національний торговельно-економічний університет

Готельно-ресторанна справа

Київ, 2022

Київський державний коледж туризму та готельного господарства

Готельне обслуговування

Київ, 2019

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

TCCC ASM (All Service Members)

Київ, 2024

Навички з тактичної парамедицини по алгоритму MARCH

Сертифікат HACCP (№ ED-1176/2024)

Київ, 2024

Навички з питань особистої гігєни, гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів, розробки, провадження та зостосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP відповідно до вимог законодавства України у сфері безпечності харчових продуктів та Codex Alimentarius CAC/RCP 1-1969 Rev. 4 (2003).

Телефонний етикет

Київ, 2020

Навички з телефонного у сфері гостинності.

Гостинність та стандарти ослуговування гостей

Київ, 2020

Робота з конфліктами та скаргами гостя

Київ, 2020

Навички з вирішення конфліктних ситуацій із гостями, що виникають в процесі обслуговування.

Додаткова інформація

Особисті якості

  1. Ініціативність та лідерство: Активно проявляю лідерські здібності та беру відповідальність у складних ситуаціях.
  2. Комунікабельність: Легко знаходжу спільну мову з різними людьми, підлаштовуючись під їхні потреби та настрій.
  3. Гнучке мислення та креативність: Вмію нестандартно підходити до вирішення завдань та адаптуватися до нових умов.
  4. Допитливість та відкритість до нового: Постійно шукаю можливості для навчання та вдосконалення, цікавлюсь навіть дрібницями, щоб краще розуміти процеси.

Високо ціную чесність, людяність, індивідуальність та амбіційність у людях.

Люблю гори, котів та танці.

Марина Владиславівна

онлайн

Офіс-менеджер

Київ

Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Шевченківський район

35 000 грн.

24 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 18 хвилин тому