Працювала в 4 компаніях   35 років 2 місяці

Державний сектор, Промисловість та Виробництво, Медицина та Охорона здоров'я

спеціаліст відділу обслуговування громадян

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області(останнє місце роботи)

Державний сектор

8 років 1 місяць

04.2016 - 05.2024

З 18.04.2016 по 03.05.2024 працювала в Пенсійному фонді України на різних посадах у різних відділах починаючи з фінансово-економічного відділу до відділу обслуговування громадян.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Стресостійкість
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Робота з великим обсягом інформації
  • Робота в команді
  • Ведення архіву документів
  • Вільне володіння комп 0146ютером та програмами: MS Office: MS Excel, MS Word, MS PowerPoint, MS Outlook та інші
  • Формування зведених таблиць
  • Ведення документації
  • Електронний документообіг
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

завідувач сектору

Державна податкова інспекція у м. Чорноморську

Державний сектор

6 років 3 місяці

01.2010 - 04.2016

Працювала на різних посадах, де закінчила роботу на посвді завідувач сектору

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Бухгалтер

    Товариства з обмеженою відповідальністю

    Промисловість та Виробництво

    8 років 2 місяці

    09.2001 - 11.2009

    Працювала на різних приватних підприємствах на різних посадах, де основною була бухгалтер та касир

    • Ведення бухгалтерського обліку
    • Складання фінансової звітності
    • Контроль за бюджетом
    • Розрахунок податків
    • Ведення касових операцій
    • Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
    • Ведення архіву документів
    • Вільне володіння комп'ютерними програмами: MS Office: MS Excel, MS Word, MS PowerPoint, MS Outlook, 1С:Бухгалтерія, M.E.Doc та іншіими
    • Формування зведених таблиць
    • Ведення документації
    • Електронний документообіг
    • Ведення первинної бухгалтерської документації

    завідувач здоровпунктом, фельдшер

    Іллічівська лікарня на водному транспорті

    Медицина та Охорона здоров'я

    12 років 5 місяців

    03.1989 - 08.2001

    Працювала фельдшером здоровпункту, фельдшером невідкладної допомоги, медичною сетрою в приймальному відділені, травматологічному відділенні та завідувала здоровпунктом

    • Планування та організація своєї роботи
    • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
    • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
    • Адаптація до нових умов роботи
    • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
    • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
    • Дотримання корпоративної культури та цінностей
    • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
    • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
    • Стресостійкість
    • Ведення медичної документації
    • Медичні маніпуляції
    • Робота з медичними лікарськими препаратами та знання фармакології

    Ключова інформація

    Стресостійкість, Здатність до навчання, Уміння користуватись оргтехнікою, Робота з великим обсягом інформації, Робота в команді, Уміння аналізувати, Ведення архіву документів, Вільне володіння комп'ютерними програмами: MS Office (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint, MS Outlook та інші), Формування зведених таблиць, Ведення документації, Ведення медичної документації, Електронний документообіг, Ведення первинної бухгалтерської документації, Ведення бухгалтерського обліку, 1С:Бухгалтерія, M.E.Doc та інші, Медичні маніпуляції, Знання фармакології (лікаських медичних препаратів)

    Навчалась в 2 закладах

    Одеська державна академія будівництва та архітектури м. Одеса

    економіка підприємства (магістратура)

    Одеса, 2008

    Одеське медичне училище №3 м. Одеса

    фельдшер

    Одеса, 1989

    Володіє мовами

    Англійська

    середній

    Російська

    вільно

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Українська

    рідна

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Курси, тренінги, сертифікати

    Одеській коледж комп’ютерних технологій "Освіта"

    2002

    користувач комп’ютерів IBM PC/AT

    Додаткова інформація

    Особисті якості

    Стресостійка. Здатність швидко та легко навчатись та перенавчатись. Не палю. Можу надати медичну допомогу при необхідності. Люблю слухати smooth jazz. Люблю читати книжки абу слухати аудіокнижки.

    Військова служба

    Знаходжусь на обліку у ТЦК м. Чорноморськ, бо маю медичну освіту

    Водійське посвідчення

    Не маю

    Комп'ютерні навички

    Вільно володію комп'ютером та швидко навчаюсь

    Свій розділ

    Якщо робота розташована не в м. Чорноморськ або м. Одеса, та потребує додаткового часу на дорогу до місця роботи, прошу звернути увагу на необхідність тимчасового житла (місця розташування) для зменьшення часу на доргу до робочого місця, або інщі Ваші варіанти для зменьшення витрати часу між місцем проживання та місцем роботи. Дякую за розуміння.

    Ірина Миколаївна

    Менеджер, діловод, спеціаліст з обслуговування громадян або відділу персоналу, бухгалтер

    Чорноморськ

    Готовий переїхати: Київ, Львів, Одеса, Івано-Франківськ, Полтава, Суми, Чернігів, Чернівці, Рівне, Кіровоградська обл.

    25 000 грн.

    55 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, в офісі/на місці

    Оновлено 4 дні тому