Працювала в 4 компаніях   13 років 9 місяців

HR, Краса / Фітнес / Спорт, Інше

HR generalist

///

HR

8 місяців

01.2024 - 09.2024

  • Організація та пошук персоналу (Брокер,логіст, гол. бухгалтер, закриття офісного персоналу: менеджер по закупівлям, менеджер ЗЕД, менеджер з продажу,рег.менеджер; копірайтер, SMM,HR менеджер, закриття лінійного персоналу: бариста, продавець, водії міжнародних перевезень, інженер.
  • Одночасно в роботі могло бути 8 гарячих вакансій, які були успішно закриті;
  • Супровід і адаптація нових співробітників, мотивація та контроль проходження випробувального терміну;
  • Складання job-offers;
  • Проведення 1:1 зустрічей, постійна комунікація з співробітниками;
  • Наради зі співробітниками по результатам випробувального терміну;
  • Взаємодія з усіма керівниками відділів;
  • Дотримання термінів і порядку підготовки необхідних документів;
  • Організація та проведення оцінки персоналу;
  • Організація навчальних курсів та тренінгів для співробітників;
  • Дослідження ринку праці;
  • Впровадження програм навчання та розвитку персоналу;
  • Кадрове діловодство в базі 1С ( прийняття та звільнення працівників, нарахування зп та премій, відпустки);
  • Формування особистих справ нових співробітників;
  • Володіння комп'ютерними програмами : «Excel, Word, PowerPoint, 1С, Microsoft Office, Google таблиці, Bitrix 24»;
  • Організація корпоративних заходів та розвиток корпоративної культури компанії.

Рекрутер

«Рекрутингова агенція ТТ»

HR

1 рік 5 місяців

08.2022 - 01.2024

  • Пошук кандидатів через різні джерела;
  • Проведення первинного інтерв`ю та особистих співбесід;
  • Створення кадрового резерву;
  • Перевірка достовірність інформації вказаної кандидатом;
  • Базове ведення звітностей;
  • Вчасне виконання планів закриття вакансій;
  • Співпраця з керівниками відділів для визначення кадрових потреб;
  • Ведення бази даних кандидатів;
  • Оцінка професійних якостей та навичок кандидатів;
  • Робота з соціальними мережами та рекрутинговими платформами;
  • Підбір кандидатів на вакансії;
  • Організація та проведення співбесід;
  • Підготовка та укладання трудових договорів.

Директор салону краси “Kolibri”

Коллибри

Краса / Фітнес / Спорт

3 роки 11 місяців

01.2019 - 12.2022

  • Забезпечення в салоні якісного сервісу;
  • Розробка та організація різних програм та акцій, мета яких -збільшити лояльність клієнтів, забезпечити приплив нових відвідувачів та збільшити кількість користувачів наших послуг;
  • Формування команди, підготовка кадрового резерву ( масажист, майстер манікюру, майстер по нарощенню вій);
  • Збільшення клієнтської бази;
  • Реклама салону, робота з соц. мережами;
  • Пошук виробників товарів, обладнання;
  • Контроль якості послуг салону, утримання клієнтів;
  • Підтримка працездатності, чистоти приміщення, відповідність атмосфери та зовнішнього вигляду салону;
  • Кадровий документообіг;
  • Вирішення етичних питань співробітників та команди;
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок;
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням;
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей;
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань.

Приватний підприємець, Директор магазинів “Одяг для всієї родини” та “Шкіряні вироби

Одяг

Інше

11 років 11 місяців

01.2011 - 12.2022

  • Управління персоналом (навчання, організація, мотивація);
  • Організація ефективної роботи магазинів та торгових точок на ринку;
  • Виконання цілей та ключових показників;
  • Контроль та проведення інвентаризації;
  • Контроль та поповнення асортиментних позицій;
  • Взаємодія з адміністративними та ключовими органами;
  • Первинна бухгалтерія, документація та звітність;
  • Планування та організація своєї роботи;
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок;
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням;
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості;
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи;
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів.

Навчалась в 1 закладі

Житомирський державний університет імені Івана Франка

Вчитель

Житомир, 2009

Володіє мовами

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Навчання з курсу Hr -менеджер, спеціаліст з кадрів

Киів, 2023


  •  BAS ЗУП;
  •  Сучасний рекрутинг;
  •  Адаптація персоналу;
  •  Корпоративна культура компанії; 
  •  Атестація та оцінка персоналу;
  •  Мотивація персоналу;
  •  Кадрове діловодство та законодавство.

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Посвідчення водія категорії В

Світлана Михайлівна

Розгляну всі пропозиції

Київ

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 години тому