Працювала в 4 компаніях 13 років 9 місяців
HR, Краса / Фітнес / Спорт, Інше
HR generalist
///
HR
8 місяців
01.2024 - 09.2024
- Організація та пошук персоналу (Брокер,логіст, гол. бухгалтер, закриття офісного персоналу: менеджер по закупівлям, менеджер ЗЕД, менеджер з продажу,рег.менеджер; копірайтер, SMM,HR менеджер, закриття лінійного персоналу: бариста, продавець, водії міжнародних перевезень, інженер.
- Одночасно в роботі могло бути 8 гарячих вакансій, які були успішно закриті;
- Супровід і адаптація нових співробітників, мотивація та контроль проходження випробувального терміну;
- Складання job-offers;
- Проведення 1:1 зустрічей, постійна комунікація з співробітниками;
- Наради зі співробітниками по результатам випробувального терміну;
- Взаємодія з усіма керівниками відділів;
- Дотримання термінів і порядку підготовки необхідних документів;
- Організація та проведення оцінки персоналу;
- Організація навчальних курсів та тренінгів для співробітників;
- Дослідження ринку праці;
- Впровадження програм навчання та розвитку персоналу;
- Кадрове діловодство в базі 1С ( прийняття та звільнення працівників, нарахування зп та премій, відпустки);
- Формування особистих справ нових співробітників;
- Володіння комп'ютерними програмами : «Excel, Word, PowerPoint, 1С, Microsoft Office, Google таблиці, Bitrix 24»;
- Організація корпоративних заходів та розвиток корпоративної культури компанії.
Рекрутер
«Рекрутингова агенція ТТ»
HR
1 рік 5 місяців
08.2022 - 01.2024
- Пошук кандидатів через різні джерела;
- Проведення первинного інтерв`ю та особистих співбесід;
- Створення кадрового резерву;
- Перевірка достовірність інформації вказаної кандидатом;
- Базове ведення звітностей;
- Вчасне виконання планів закриття вакансій;
- Співпраця з керівниками відділів для визначення кадрових потреб;
- Ведення бази даних кандидатів;
- Оцінка професійних якостей та навичок кандидатів;
- Робота з соціальними мережами та рекрутинговими платформами;
- Підбір кандидатів на вакансії;
- Організація та проведення співбесід;
- Підготовка та укладання трудових договорів.
Директор салону краси “Kolibri”
Коллибри
Краса / Фітнес / Спорт
3 роки 11 місяців
01.2019 - 12.2022
- Забезпечення в салоні якісного сервісу;
- Розробка та організація різних програм та акцій, мета яких -збільшити лояльність клієнтів, забезпечити приплив нових відвідувачів та збільшити кількість користувачів наших послуг;
- Формування команди, підготовка кадрового резерву ( масажист, майстер манікюру, майстер по нарощенню вій);
- Збільшення клієнтської бази;
- Реклама салону, робота з соц. мережами;
- Пошук виробників товарів, обладнання;
- Контроль якості послуг салону, утримання клієнтів;
- Підтримка працездатності, чистоти приміщення, відповідність атмосфери та зовнішнього вигляду салону;
- Кадровий документообіг;
- Вирішення етичних питань співробітників та команди;
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок;
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням;
- Дотримання корпоративної культури та цінностей;
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань.
Приватний підприємець, Директор магазинів “Одяг для всієї родини” та “Шкіряні вироби
Одяг
Інше
11 років 11 місяців
01.2011 - 12.2022
- Управління персоналом (навчання, організація, мотивація);
- Організація ефективної роботи магазинів та торгових точок на ринку;
- Виконання цілей та ключових показників;
- Контроль та проведення інвентаризації;
- Контроль та поповнення асортиментних позицій;
- Взаємодія з адміністративними та ключовими органами;
- Первинна бухгалтерія, документація та звітність;
- Планування та організація своєї роботи;
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок;
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням;
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості;
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи;
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів.
Навчалась в 1 закладі
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Вчитель
Житомир, 2009
Володіє мовами
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Навчання з курсу Hr -менеджер, спеціаліст з кадрів
Киів, 2023
- BAS ЗУП;
- Сучасний рекрутинг;
- Адаптація персоналу;
- Корпоративна культура компанії;
- Атестація та оцінка персоналу;
- Мотивація персоналу;
- Кадрове діловодство та законодавство.
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Посвідчення водія категорії В
Світлана Михайлівна
Світлана Михайлівна
Розгляну всі пропозиції
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 години тому