Працювала в 1 компанії 2 роки 3 місяці
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Асистент менеджера з продажу
Хімлаборреактив
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 2 місяці
09.2022 - до теперішнього часу
Допомога менеджерам з продажу у роботі з клієнтами;
Комунікація з клієнтами компанії.
Знання ПК на рівні досвідченого користувача Excel, Word, 1C 8.8
Облік вхідної та вихідної документації.
Заповнення договорів.
Формування пакету документів для відвантаження товару, з подальшим відправленням/ передачею відповідальному працівнику.
Забезпечення отримання та відвантаження замовлень
Належне оформлення супровідних документів.
Вміння працювати з великими обсягами інформації
Високі комунікативні навички.
Бажання працювати на результат
Комунікація з клієнтами компанії.
Знання ПК на рівні досвідченого користувача Excel, Word, 1C 8.8
Облік вхідної та вихідної документації.
Заповнення договорів.
Формування пакету документів для відвантаження товару, з подальшим відправленням/ передачею відповідальному працівнику.
Забезпечення отримання та відвантаження замовлень
Належне оформлення супровідних документів.
Вміння працювати з великими обсягами інформації
Високі комунікативні навички.
Бажання працювати на результат
Навчалась в 1 закладі
Національний авіаційний університет
Практичний психолог
Київ, 2024
Володіє мовами
Українська
вільно
Додаткова інформація
Особисті якості
1. Комунікабельність: здатність ефективно спілкуватися з клієнтами, колегами та керівництвом.
2. Орієнтованість на результат: прагнення досягати поставлених цілей.
3. Переконливість: уміння аргументовано доводити переваги продукту або послуги.
5. Відповідальність: надійність у виконанні своїх обов’язків та здатність брати на себе відповідальність за результати роботи.
6. Організованість: уміння планувати свій робочий час, ставити пріоритети та ефективно управляти завданнями.
7. Ініціативність: готовність пропонувати нові ідеї та способи покращення процесу продажу.
8. Адаптивність: здатність швидко пристосовуватися до змін у ринку, продуктах чи умовах роботи.
9. Навички ведення переговорів: вміння знайти компроміс і досягти взаємовигідних угод.
10. Клієнтоорієнтованість: прагнення задовольнити потреби клієнтів і будувати з ними довгострокові відносини.
Анжеліка Михайлівна
Анжеліка Михайлівна
Менеджер з продажу
Бровари
повна зайнятість
Оновлено 2 місяці тому